پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1038
نویسنده : امير محمدي
دانلود کلیک شماره 373 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- عینک‌های گوگل در راه است
- داده‌کاوی در شبکه‌های اجتماعی
- یادداشت‌برداری از وب
- اشتراک ‌گذاری ‌همزمان داده‌ها
- تبدیل فیلم‌های دو‌بعدی به سه‌بعدی


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کلیک شماره 373 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم ,



بازدید : 1051
نویسنده : امير محمدي

خبرگزاری فارس: علی‌رغم درز اطلاعات 3 میلیون حساب بانکی، مسئولان شرکت "ف.ا" حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند و این وظیفه را به گردن بانک مرکزی می‌اندازند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» پس از اعلام خبر انتشار اطلاعات سه میلیون حساب، برای پیگیری بیشتر موضوع و علت وقوع این اتفاق با شرکت "ف.ا" به عنوان شرکتی که خدمات سخت و نرم‌افزاری پرداخت الکترونیک به بیش از 10 بانک کشور ارائه می‌کند،‌ ارتباط برقرار کردیم.

با مسئولان این شرکت تماس گرفته شد اما آنها حاضر به پاسخگویی نبودند تا اینکه پس از چند بار تماس، یکی از مسئولان این شرکت در پاسخ به این سوال که چگونه  اطلاعات از این شرکت افشا شده است، گفت: خیر، اصلا چیزی نیست.

خبرنگار فارس پرسید: بنابراین این اطلاعات چگونه افشا شده است؟

وی پاسخ داد: شما با روابط عمومی بانک مرکزی تماس بگیرید و آنها پاسخگوی شما خواهند بود.

خبرنگار فارس پرسید: شما به عنوان شرکتی که پیشتیان اطلاعات و نرم‌افزار خودپرداز‌ها هستید، پاسخی درباره افشای اطلاعات نمی‌دهید؟ 

رئیس حوزه مدیریت شرکت مذکور تنها پاسخ قبلی خود را تکرار کرد.

وی همچنین برخی خبر‌ها که به نقل از وی در ارتباط با تأیید حضور "خ.ز.ف" برای مدتی در حوزه نرم افزاری این شرکت و افشای این اطلاعات توسط نامبرده را رد کرد.

بنابراین گزارش، امروز نیز سایت شرکت مذکور به دلایلی که مشخص نیست از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام/ح


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: شرکت «فن آوران انیاک»:هک عابربانک ها به ما مربوط نیست ,



اوج بی عدالتی در سال 2012 (عکس)
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 1358
نویسنده : امير محمدي

فقر و گرسنگی نتیجه استعمار و جنگ داخلی و سلطه بیگانگان بر منابع آفریقاست.
 
اوج بی عدالتی درآفریقا (عکس) www.taknaz.ir


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: اوج بی عدالتی در سال 2012 (عکس) ,



بازدید : 1026
نویسنده : امير محمدي
دانلود J. River Media Center v17.0.115 - پخش و مدیریت موزیک و فیلم

مدیریت فایل های چند رسانه ای که می تواند انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها باشد یکی از کارهایی است که شاید تمامی کاربران با آن سروکار داشته باشند. بیشتر کاربران از نرم افزارهایی که در ویندوز گنجانده شده است برای این کار بهره می برند اما نرم افزارهایی هم هستند که مدیریت را به صورت حرفه ای تر امکان پذیر می سازند و به طبع کار کاربران را هم آسان تر می کنند. J.River Media Center یکی از همان نرم افزارهائیست که توانایی مدیریت فایل های چند رسانه ای را داشته و قادر است تا انواع تصاویر را نمایش دهد ، موزیک ها را اجرا کند و فیلم ها را به نمایش در آورد.
انتقال فایل ها به سیستم های صوتی و تصویری چند رسانه ای قابل حمل اعم از انواع موبایل ها و پلیرهای قابل حمل از جالب ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود، البته نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای است که برای تمامی کاربران فوق العاده جذاب و دلنشین خواهد بود، پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف هم نکته قابل توجهی است که این محصول به آن اهمیت زیادی داده است تا کاربران با انتخاب همین نرم افزار بتوانند تقریبا همه خواسته های خود را در زمینه چندرسانه ای پاسخگو باشند. امکان هماهنگی با انواعTV ها، قابلیت Remote کردن، امکان رایت انواع لوح های فشرده اعم از سی دی ها و دی وی دی ها ، قابلیت جست و جو در میان فایل های موجود در سیستم رایانه ای شخصی یا جست و جو در میان سایت های به اشتراک گذاری آنلاین، امکان ویرایش ساده تصاویر و ده ها قابلیت دیگر که هرکاربری را قادر می سازد تا مدیریتی کامل برروی فایل های خود داشته باشد. نسخه جدید نرم افزار J.River Media Center به تازگی ارائه شده است، پوسته های جذابی هم در نرم افزار گنجانده شده اند، علاوه بر این پلاگین های مفیدی هم در سایت سازنده قرار دارند تا کاربران در صورت نیاز از آن ها برای کامل تر کردن نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار را حتما تست و آزمایش کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود J , River Media Center v17 , 0 , 115 - پخش و مدیریت موزیک و فیلم ,



بازدید : 1191
نویسنده : امير محمدي
دانلود Tuga Boy - Journey of Dreams - بازی توگا، لاک پشت جنگجو

بازی زيبا و مهيجی که اینبار قصد معرفی آن را به کاربران خوب آسان دانلود را داریم بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams می باشد. شخصیت اصلی این بازی را لاک پشتی به نام توگا بازی می کند که شما میبایستی در نقش این لاک پشت نقش ایفا کنید. ماجرا از اینجا شروع میشود که توگا در خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان با صدای وحشتناک اره برقی هیزم شکن به ناگاه از خواب بیدار میشود و متوجه این موضوع میشود که هیزم شکن قصد نابودی خانه آن را دارد و به ناچار باید خانه خود را ترک نمایید. توگا برای یافتن محل مناسب زندگی دست به ماجراجویی میزند و سفر خود را از همین جا آغاز می کند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Tuga Boy - Journey of Dreams - بازی توگا , لاک پشت جنگجو ,



بازدید : 1468
نویسنده : امير محمدي
دانلود Angry Birds Space v1.0.0 - بازی جذاب  پرندگان خشمگین در فضا

از زمانی که بازی بسیار مهیج و سراسر هیجان Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین ارائه شده کاربران دائما در صدد بوده اند تا نسخه های مختلف این بازی هیجان انگیز که با مسائل فیزیک اخت شده را تجربه کنند، وقتی اولین بار این بازی برای گوشی های تلفن همراه عرضه گردید کسی فکر نمی کرد که پرندگان خشمگین بتوانند تا جایی پیش روند که امروز 4 نسخه ی متفاوت از آن تنها برای رایان ها عرضه شود. به روزرسانی های فراوان، اضافه شدن مراحل، بهبود گرافیکی ، طراحی دوباره بسیار از مراحل در هر 4 مدل بازی و چندین و چند مورد دیگر که در Angry Birds آن ها را می توان به وضوح مشاهده کرد و این بار شرکت سازنده نسخه ای با نام Angry Birds Space را عرضه کرده که شامل مراحل جدید و طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی است.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Space v1 , 0 , 0 - بازی جذاب پرندگان خشمگین در فضا ,



دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری
نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391
بازدید : 1076
نویسنده : امير محمدي
دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری

پس از گذشت يه دوره نسبتا طولاني كه بيش از 1 سال است ،‌ بالاخره شركت Corel دست به كار شده و جديدترين نسخه از نرم افزار طراحي هاي برداري كه Corel Draw نام دارد را براي استفاده كاربران عرضه نمود. معروف ترين نرم افزاري كه مي توان در اين زمينه نام برد و اين نسخه هم كه CorelDRAW Graphics Suite X6 نام دارد علاوه بر امکانات قبلی حالا محصول جدید Corel قابلیت های جدید و منحصر به فردی را به کاربرانش ارائه می دهد تا طراحی های دو بعدی را به صورت حرفه ای دنبال کنند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CorelDRAW Graphics Suite X6 - نرم افزار طراحی برداری ,



پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness - قسمت 13
نوشته شده در جمعه 4 فروردين 1391
بازدید : 1127
نویسنده : امير محمدي

 

پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness - قسمت 13

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پاندا کونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness - قسمت 13 ,