پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي درFantasy Places 3D Wallpapers
نوشته شده در سه شنبه 18 بهمن 1390
بازدید : 1816
نویسنده : امير محمدي

منبع : www.AsanDownload.com

 

مجموعه بيش از 40 تصوير زيبا و منحصر به فرد كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. گروه گرافيكي آسان دانلود، باز هم دست به جمع آوري تصاوير گرافيكي براي شما گرافيست ها زده است. اين مجموعه با كيفيت ريزوليشن 1920x1080 ميباشد كه با كيفيت فوق العاده ميتواند مناسب براي كارهاي گرافيكي و همچين پس زمينه دسكتاپ شما باشد كه جلوه زيبايي را به طرح ها و سيستم شما خواهد داد.


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , عكس هاي موضوعي , ,
:: برچسب‌ها: تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي درFantasy Places 3D Wallpapers ,



بازدید : 1191
نویسنده : امير محمدي

دانلود کلیک شماره 365 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم


عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:

- فرستادن آدم به فضا، ارزان‌تر از آیپد برای مدارس


- تغییر سیاست حریم خصوصی گوگل


- کدام‌یک ایمن‌ترین مرورگر است؟


- پخش‌کننده رایگان موسیقی


- محافظت از ویندوز در برابر تغییرات


- 10 اپلیکیشن مخصوص اندروید که آیفون ندارد


- مرورگرهای مبتنی بر كروم


- جنجال بر سر یک منو


- از کدام فناوری برای اتصال به اینترنت استفاده کنیم؟


- بازی، خودی با بیگانه‌ها


- بازی، دنیای سوخته


- نقد بازی، بلوک های متعدد


- بازی بازگشت تاریكی 2


- آسیمو، پیشرفته‌ترین روبات انسان‌نما


- بررسی قابلیت‌های سرویس همخوانی مایکروسافت


- فیلترها در فتوشاپ


- بررسی تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های جدید عرضه شده در نمایشگاه CES 2012


- ذخیره مخاطبان بدون سوال اضافه!


- و ...


:: موضوعات مرتبط: كتاب الكترونيكي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کلیک شماره 365 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم ,



بازدید : 1044
نویسنده : امير محمدي

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی


بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز نیاز به سرعت یا همان Need For Speed منتشر شد. بازی فوق العاده جذابی که از سال های گذشته تا به این نسخه هواداران زیادی را جذاب خود کرده است و با توجه به پیشرفت هایی که سال به سال در این بازی مشاهده می گردد به تعداد کاربران هم افزوده می شود. این نسخه که

Need for Speed The Run

نیز نام دارد به همان سبک نسخه های قبلی ساخته شده و شامل جدیدترین مدل از انواع خودروهاست که با نهایت گرافیک و با تلفیقی از صداهای واقعی نسخه جدید از نیاز به سرعت را پدید آورده اند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی ,



بازدید : 1349
نویسنده : امير محمدي
نرم افزار - کاربردی

نرم افزار انتقال از آیپد iPad to Computer Transfer نام یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت 3herosoft است که شما بوسیله آن میتوانید تمامی اطلاعات موجود در آیپد را به کامپیوتر انتقال دهید. این نرم افزار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میتوایند عکس ها، فیلم، نوت ها و ممو ها، ePub، پی دی اف و ... را به راحتی انتقال دهد. همچنین تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات و داده های موجود در گوشی از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار علاوه بر آیپد از گوشی های اپل 2، آیفون 3G، آیفون 3GS، آی فون 4، 4S آی فون، آی پاد کلاسیک هم پشتیبانی میکند که این عمل باعث کاربردی تر بودن نرم افزار میشود.

3herosoft iPad to Computer Transfer 4.0.2.0117 - دانلود نرم افزار انتقال از آیپد به کامپیوتر


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: 3herosoft iPad to Computer Transfer 4 , 0 , 2 , 0117 - دانلود نرم افزار انتقال از آیپد به کامپیوتر ,



بازدید : 1244
نویسنده : امير محمدي

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.




:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 6837 نسخه هاي v3 , x v4 , x v5 , x ,



بازدید : 1038
نویسنده : امير محمدي


نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت)


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: معرفی و دانلود ویندوز ۸ , نسخه توسعه دهندگان با قابلیت ارتقا به نسخه پیش از انتشار ,



بازدید : 1107
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 1140
نویسنده : امير محمدي

دانلود کتاب الكترونيك موبایل همراه من نسخه بهمن ماه 1390 - جاوا


کتاب الكترونيك موبایل

همراه من

نسخه بهمن ماه 1390 كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک مجوعه كامل برای موبایل شما بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از

جاوا

را داشته باشند قابل اجرا ميباشد. این کتاب که بصورت ماهيانه برای شما اماده میشه و هرماه میتونید ازاین سایت این کتاب جالب وپرمحتوا را دریافت نمایید انچه درقسمت زیر میبینید موضوعاتی هست که این ماه درکتاب درج شده است.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب الكترونيك موبایل همراه من نسخه بهمن ماه 1390 - جاوا ,