پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 428
نویسنده : امير محمدي

عضای باند زیرزمینی که اقدام به دوبلاژ فیلم ها و سریال های غیرمجاز خارجی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگیری اعضای باند دوبلاژ فیلم‌های ماهواره‌ای ,



بازدید : 340
نویسنده : امير محمدي

 

دختر ۱۲ساله ای که به اردو رفت اما حامله به خانه بازگشت!

فرستادن این نوشتار با نامه   زمان انتشار: دوشنبه / ۲ خرداد / ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴:۵۲ (کد مطلب: 68398)


وکیل یک دختر ۱۲ ساله نیویورکی گفت که این دختر سال گذشته وقتی که تنها ۱۱ سال داشته توسط یکی از پرسنل کمپ آموزشی-تفریحی (YMCA) دانش آموزان در سونای محل کمپ مورد تجاوز قرار گرفته است!

دختر ۱۲ساله ای که به اردو رفت اما حامله به خانه بازگشت!

عنوان: وکیل خانواده این نوجوان، که در دادگاه مدنی خانواده علیه کمپ مذکور اقامه دعوا نموده، مدعی است که این تجاوز به عنف نه تنها باعث حاملگی این دختر شده، بلکه یک بیماری واگیردار جنسی را نیز به وی منتقل نموده است.
گویا این دختر پس از آنکه توسط امدادگر ۱۷ ساله کمپ در ماه جولای سال گذشته مورد تجاوز قرار گرفته، در ماه مارس فرزند پسری نیز بدنیا آورده است.
از قرار معلوم مسئولین کمپ «YMCA» تلاش کرده اند تا این حادثه را گزارش نکرده و خانواده دختر نوجوان را نیز در جریان نگذارند.
مدیریت کمپ تنها به والدین وی اعلام کرده اند که این دختر دچار حادثه شده اما نگفته بودند این حادثه تجاوز جنسی است.
مادر این دختر وقتی متوجه ماجرا شد که ماه دسامبر برآمدگی ناشی از حاملگی را در شکم دخترش مشاهده نمود.
طی این مدت نوجوان مذکور بدون اینکه تحت مراقبتهای ویژه بارداری باشد یا اقدامی برای درمان بیماری مسری اش صورت گیرد، به روال زندگی عادی خود ادامه می داده است.

منبع: آخرین‌نیوز


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دختر ۱۲ساله ای که به اردو رفت اما حامله به خانه بازگشت! ,



بازدید : 245
نویسنده : امير محمدي

با حکم شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان و تائید شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رییس قوه قضائیه عامل جنایت کودک ۵ ساله به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، این قتل که در روستایی از توابع بندرعباس رخ داده بود با پیگیری بازپرس ویژه قتل و مامورین آگاهی عامل جنایت دستگیر و به دار مجازات آویخته شد.

«ق.ک» قاتل این پرونده در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد که مقتوله را به نام «ز.ح» خواهر خانمم را به بهانه بردن نزد همسرم او را از مادر خانم خود در روستایی از توابع شهرستان میناب گرفتم و به یکی از باغات لیمو در روستایی از توابع شهرستان بندرعباس برده و پس از آزار و اذیت مقتوله از هوش رفت که ازترس وی را داخل گونی پیچیده و در کنار یکی از درختان لیمو دفن کردم.

پس از صدور حکم در دادگاه کیفری استان و تائید شعبه۳۲ دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رییس قوه قضائیه سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته در محل زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

 

منبع: ایسنا


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: داماد قاتلی که به خواهر زن ۵ ساله‌اش تجاوز کرد ,



اولین سی دی آموزش جنسی در ایران!
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390
بازدید : 387
نویسنده : امير محمدي

در هفته‌های اخیر یک دی‌ودی‌دی آموزشی درباره بهداشت جنسی روی پیشخوان داروخانه‌ها آمد و کلی هم فروش کرد، فکر می کنید جریان از چه قرار است؟


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: اولین سی دی آموزش جنسی در ایران! ,



۵ بیمارستان روحانی مجروح را نپذیرفتند
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390
بازدید : 361
نویسنده : امير محمدي

متاسفانه بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) و پارسیان حاضر به پذیرش نشدند و تنها گفتند که اگر مرد می توانیم گواهی فوت صادر کنیم و هرکدام بهانه های مختلفی را برای قبول نکردن مجروح عنوان کردند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: ۵ بیمارستان روحانی مجروح را نپذیرفتند ,



قوی‌ترین مرد ایران و جهان به قتل رسید + عکس
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390
بازدید : 393
نویسنده : امير محمدي

روح الله داداشي به قتل رسيد+ عكس


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: قوی‌ترین مرد ایران و جهان به قتل رسید + عکس ,



بازدید : 628
نویسنده : امير محمدي

برو ادامه


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: یک شبه نظامی طالبان در عجیب‌ترین تیراندازی تاریخ نبرد ۱۰ ساله افغانستان , دو سرباز اشغالگر انگلیسی را با یک گلوله به هلاکت رساند , این سرباز طالبان در یک درگیری نفر به نفر دو سرباز و هقطار انگلیسی را که دوشادوش هم موضع گرفته بودند , از بغل هدف یک تیر قرار داد که از سر سرباز اول گذشته و در تن سرباز دوم نشست , سرباز دوم نیز پس از مدتی مداوا جان خود را از دست داد تا این شلیک , به عنوان تاریخی‌ترین شلیک در این جنگ ۱۰ ساله ثبت شود , تاریخی ترین شلیک در جنگ کشور افعانستان + عکس تاریخی ترین شلیک در جنگ کشور افعانستان +عکس این اتفاق در حالی رخ داد که یک پاترول دیگر نیروهای اشغالگر که مشغول گشت‌زنی در ولایت هلمند بود روز گذشته هدف حمله شبه‌نظامیان طالب قرار گرفته بود , منابع خبری گزارش می دهند که نیروهای انگلیسی حاضر در این پاترول به خوبی می‌دانستند که یک تک‌تیرانداز فوق‌العاده ماهر در منطقه حضور دارد و به شدت از وی هراس داشتند , باید به این نکته توجه کرد که اسلحه طالبان عموما کلاشینکف است که قدرت و سرعت بالایی ندارد و کشتن دو نفر با یک شلیک از آن مهارت فوق تصوری نیاز دارد , این اسلحه اساسا سلاحی چریکی است و برای این جنگ‌ها تعبیه شده و به وسیله آن با زخمی کردن نیروهای دشمن , دیگر افراد ارتش مقابل نیز مشغول زخمی‌ها می‌شوند , این اتفاق می‌تواند حکایت از آموزش‌های بسیار دقیقی داشته باشد که طالبان می‌بینند , ,



انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر
نوشته شده در شنبه 25 تير 1390
بازدید : 334
نویسنده : امير محمدي

هنوز زخم‌های حملات 2008 التیام نیافته كه انفجار سه بمب در مناطق شلوغ و در ساعات پرتردد بمبئی منجر به كشته و زخمی شدن دست‌كم 100 نفر شده كه این تعداد همچنان در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار فارس در دهلی‌نو، بر اساس گزارش‌های رسمی اعلام شده بر دلیل انفجار بمب در سه نقطه پر تردد، زواری بازار، دادار و خانه اوپرا، تاكنون دست‌كم 17 نفر كشته و 81 نفر زخمی‌ شده‌اند.

اولین انفجار در جنوب بمبئی و در بازار زواری كه نزدیك معبد معروف مومبداوی است، رخ داده و بمب دوم كه در یك تاكسی جاسازی شده بود، در ناحیه دادار و نزدیك ایستگاه راه‌آهن این منطقه منفجر شده و انفجار سوم نیز در خانه اوپرا در چارنی.

بازار زواری از بازاهای بسیار شلوغ بمبئی محسوب می‌شود كه چندین بار هدف حملات تروریستی قرار گرفته و در سال 2003 نیز بر اثر انفجار بمب 54 نفر كشته شدند.

هشدار امنیتی در دهلی‌نو

به دنبال انفجارهای عصر امروز بمبئی، نیروهای امنیتی نیز در دهلی‌نو به حالت آماده‌باش درآمده‌ و وضعیت امنیتی شهر را مورد بررسی قرار داده‌اند.

در حال حاضر نیروهای پلیس در سراسر شهر از جمله مناطق عمومی مانند بازارها، سالن‌های سینما، پارك‌ها، محل‌های تجمع مردمی، ایستگاه‌‌های راه‌آهن مستقر شده‌اند و ایستگاه‌های ایست و بازرسی برای تامین امنیت بیشتر ایجاد كرده‌اند.

پاكستان انفجارهای بمبئی را محكوم كرد

پس از انفجارهای عصر امروز بمبئی، وزارت امور خارجه پاكستان با انتشار بیانیه‌ای با محكوم كردن این حملات تروریستی، از همدردی عمیق آصف علی زرداری رئیس جمهوری و سید یوسف رضا گیلانی نخست‌وزیراین كشور خبر داد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر ,



تصادف مرگبار خیابان پاسداران تهران (تصاویر)
نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390
بازدید : 289
نویسنده : امير محمدي



عکسهای قبل و بعد از مسلمان شدن زن اسرائیلی
نوشته شده در چهار شنبه 22 تير 1390
بازدید : 350
نویسنده : امير محمدي

تالی فهیما زن اسرائیلی وابسته به حزب راستگرای این رژیم، پس از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دفاع از ملت فلسطین در مقابل صهیونیستها را دارد، بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند!

این تصمیم از سوی فهیما بازتاب بسیار زیادی در جامعه صهیونیستی داشته است بطوری كه وی پس از اینكه مدتی پیش مسلمان شدنش را به اطلاع عموم رسانده بود، اینك از طریق درج یك آگهی در روزنامه فلسطینی "القدس" گفته است كه وی به دنبال یافتن یك فرصت شغلی در فلسطین برای انتقال به آنجا جهت زندگی كردن و ترك "اسرائیل" (سرزمین های اشغالی) است.
 
عکس های قبل و بعد از مسلمان شدن زن اسرائیلی

وی در این آگهی اعلام كرده است كه دوست دارد تا آخر در فلسطین سكونت و دیگر هیچ وقت به سرزمین های اشغالی برنگردد.

فهیما در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.
 
عکس های قبل و بعد از مسلمان شدن زن اسرائیلی

فهیما برای نخستین بار در سال 2004 میلادی با زكریا زبیده، فرمانده گردان های الاقصی دیدار و  در پی آن شاباك برای انجام تحقیقات وی را دستگیر و برای مدتی زندانی كرد. دادگاه رژیم صهیونیستی فهیما را به همدستی با تروریست های الاقصی متهم كرد و حتی بعد از اعتراضات وكلای مدافع فهیما، تجدید نظری در رأی صادره صورت نگرفت و وی به دو سال زندان محكوم شد.
 
پس از آن نیز فهیما تحت نظر بود و تا یكسال اجازه مسافرت به خارج از اسرائیل را نداشت و تا چهار سال نیز اجازه نداشت به سرزمین های فلسطینی برود.
 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , عکسهای قبل و بعد از مسلمان شدن زن اسرائیلی , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای قبل و بعد از مسلمان شدن زن اسرائیلی ,



ولیعهد عربستان فوت کرد + عکس
نوشته شده در دو شنبه 20 تير 1390
بازدید : 425
نویسنده : امير محمدي

ولیعهد عربستان فوت کرد + عکس

رسانه های عربستانی از مرگ سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد پادشاه عربستان در یکی از بیمارستانهای نیویورک خبر دادند.

../upload/48/0.080354001310377744_taknaz_ir.jpg

 ولیعهد عربستان سعودی در سن 85 سالگی بعلت انتشار بیماری سرطان در نقاط مختلف بدنش، در یکی از بیمارستانهای نیویورک جان سپرده است.

ePatogh.CoM | پاتوق ایرانیان

منابع سعودی تاکید کردند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی امروز در عربستان اعلام می شود.

../upload/48/0.792960001310377745_taknaz_ir.jpg

سلطان بن عبدالعزیز آل سعود دو هفته قبل برای درمان به نیویورک رفت.

../upload/48/0.127211001310377747_taknaz_ir.jpg

منبع: شبکه خبری عربستان، العربیه

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ولیعهد عربستان فوت کرد + عکس , ,
:: برچسب‌ها: ولیعهد عربستان فوت کرد + عکس ,



دختربچه ای ناز كه كارگـر ساختمان است+عکس
نوشته شده در شنبه 18 تير 1390
بازدید : 482
نویسنده : امير محمدي

با مراجعه خبرنگار دنیای اقتصاد برای پیگیری ماجرا به محل فعالیت این کودک؛ مشخص شد که به علت فقر مالی این دختر بچه روزانه 8 ساعت به همراه پدرش در ساختمان‌های در حال ساخت در نقش یک کارگر ساختمانی فعالیت می‌کند.

پدر این دختر بچه –یگانه – می‌گوید: چون کسی را ندارم مجبورم دخترم را روزانه به سر ساختمان بیاورم که با توجه به اینکه زمان رفت و آمدم به شهر مامازن 6 ساعت است به شدت دخترم خسته و اذیت می شود.
او می‌گوید: در مامازن یک اتاق اجاره کرده که ماهانه 100 هزار تومان اجاره می‌دهد.
پدر یگانه می‌گوید: به دلیل اینكه یگانه را روزها سر ساختمان می‌آورم، او نیز پا به پای من كار می‌كند و فعالیت‌های سبكی همچون حمل‌ كیسه‌های مصالح ساختمانی را انجام می‌دهد. او می‌گوید: یگانه چند روز پیش به خاطر گرد و خاک ناشی از گچ و سیمان مریض شده و یک شب تمام تب کرده است.
این کارگر كوچك ساختمانی امیدوار است که مسوولان و شرکت‌های ساختمانی برای استخدام پدرش به عنوان یک سرایه‌دار از خانواده‌اش حمایت مالی كنند.


متن زیرگفت‌وگو با این کودک 5 ساله است، دختری که اگر چه فقیر است، اما پدرش برای تربیت او نهایت تلاش خود را کرده است.
یگانه! چرا اینجا کار می‌کنی؟
پدرم مریض است و پول نداریم. من هر روز با او می‌آیم که در خانه تنها نباشم. پدرم پایش درد می‌کند هر وقت کیسه‌های سیمان را بلند می‌کند اذیت می‌شود و شب‌ها از شدت درد خوابش نمی‌برد. من زور ندارم، اما کمکش می‌کنم که کمتر اذیت شود.
خانه‌تان کجاست؟
خیلی دور است ما در خانه‌مان یخچال و تلویزیون و تلفن نداریم.
چرا پیش مادربزرگ یا خاله‌ات نمی‌روی؟
مادرم مرده است. تازه مادربزرگم هم مرده و خاله و عمه هم ندارم.
چه درخواستی از مسوولان داری؟
پدرم نمی‌تواند کار کند، اما اگر کار نکند پول نداریم. هیچ‌ کس کمکمان نمی‌کند. پدرم می‌گوید اگر سرایدار یک ساختمان شود زندگی‌مان خوب می‌شود.
تلفن تماس و آدرس محل سكونت پدر یگانه در گروه مسكن دنیای‌اقتصاد موجود است.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , دختربچه ای ناز كه كارگـر ساختمان است+عکس , ,
:: برچسب‌ها: دختربچه ای ناز كه كارگـر ساختمان است+عکس ,



عکسهای دیدنی روز 16 تیر 1390
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390
بازدید : 422
نویسنده : امير محمدي

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , عکسهای دیدنی روز 16 تیر 1390 , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای دیدنی روز 16 تیر 1390 ,



بازدید : 421
نویسنده : امير محمدي

شش زندانی صبح روز جمعه در نتیجه حفر تونل از زندان دستگرد در استان اصفهان گریختند.

به گزارش ایسنا رییس كل دادگستری استان اصفهان با تایید این خبر گفت: شش زندانی صبح روز جمعه 10 تیر 1390 با حفر تونل از زندان دستگرد در استان اصفهان فرار کرده‌اند.

غلامرضا انصاری اظهارکرد: اتهام یکی از این شش زندانی قتل و پنج نفر دیگر سرقت مسلحانه بوده است.

وی اظهار کرد: این زندانیان با حفر 32 کیلومتر کانال به محوطه‌ی باز راه پیدا کرده و با تهدید یک سرباز در آن محوطه از زندان گریخته‌اند.

رییس كل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: یکی از متهمان درهنگام فرار در تونل گیر کرده بود كه ماموران آتش نشانی موفق شدند او را که دچار خفگی شدید شده بود بیرون کشیده و از مرگ حتمی نجات دهند.

وی افزود: مقام‌های مسؤول استان اصفهان پیگیر فرار این شش زندانی هستند و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: فرار 6 محكوم به اعدام از زندان اصفهان بصورت عجیب ! ,



بازدید : 316
نویسنده : امير محمدي
مشروح 4 ساعت جلسه نمايندگان با وزير علوم درباره دانشگاه مشايي؛
تأكيد اساسنامه دانشگاه ايرانيان بر همكاري با مذاهب بودا و هندو

خبرگزاري فارس: عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: در بخش سياست‌هاي كلان اساسنامه دانشگاه جامع بين‌المللي ايرانيان به ايجاد فضاي همكاري‌هاي آموزشي با حضور هر قوم و مذهبي تأكيد شده است و حتي اعلام شده مذهب‌هاي هندو و بودا مي‌توانند با اين دانشگاه همكاري داشته باشند كه اين امر مغاير قانون اساسي است.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تأكيد اساسنامه دانشگاه ايرانيان بر همكاري با مذاهب بودا و هندو ,



تجاوز زنی به کودکی 5 ماهه
نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390
بازدید : 518
نویسنده : امير محمدي
جلسه رسیدگی به اتهامات زنی كه با تجاوز جنسی به كودكی 5 ماهه از دوست پسر خود خواسته بود تا از آنها عكس برداری كند در دادگاهی در بریستول كراون بریتانیا برگزار شد. ترسی دابر زنی است كه در آگوست 2008 با یک نوزادی 5 ماهه روی كاناپه خانه اش در مرسی ساید تصاویر نامشروع تهیه کرده و به كلین بلنچارد مهندس ای تی اجازه داد تا از این عمل قبیحش عكسبرداری كند.
 
دابر 43 ساله با متهم به یك فقره تجاوز جنسی به نوزادی 5 ماهه و 5 فقره دادن اجازه گرفتن عكسهای بیشرمانه از این نوزاد است. مادر بزرگ دو نوه قبول كرده كه وی در عكسها حضور داشته است اما هرگونه اتهامی را تكذیب كرده است. هیئت منصفه اعلام كرده كه بلنچارد پیش از این به جرم گرفتن عكسها گناهكار شناخته شده است.
 
سیمون مورگان بازپرس پرونده در جلسه رسیدگی به هیئت منصفه گفت كه دابر و بلنچارد حدود یك سال بوده كه با یكدیگر رابطه داشته اند و این رابطه در سپتامبر 2008 خاتمه یافته است. این تو توسط سایتهای اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوك با یكدیگر آشنا شده بودند و به گفته این دو به طور هفتگی با یكدیگر ملاقات می كرده اند.
 
او به هئیت منصفه اعلام كرد در بازرسی به عمل آمده از خانه بلنچارد در ژوئن 2009 یك لپ تاپ كشف شده است كه افشا كننده مكاتبات بین بلنچارد و دابر در مورد حساب فیس بوك آنهاست. در همان روز آقای بلنچارد در فرودگاه منچستر بازداشت شده است.
 
عكسهای كشف شده در جریان بازرسی 11 ژوئن 2009 از گوشی نوكیای آقای بلنچارد ارتباطات میان این دو نفر را فاش كرده و 10 عكس مورد نظر پلیس در پرونده ضمیمه شده است. دابر پس از بازداشت در 17 نوامبر 2009 بلافاصله هرگونه اتهام و حتی لمس كردن یك كودك را هم رد كرد.
 
همچنین كامپیوتر شخصی وی نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس است. كارشناس پرونده به هئیت منصفه اعلام كرد تیم تحقیقاتی موفق به ردیابی استفاده از كلماتی مانند "قبل از نوجوانی" و "كودك جذاب" در كامپیوتر او و همچنین كشف فولدری حاوی 40 تا 50 داستان در مورد زنای با محارم شده است.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , تجاوز زنی به کودکی 5 ماهه , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز زنی به کودکی 5 ماهه ,



کثیف ترین مرد دنیا + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390
بازدید : 921
نویسنده : امير محمدي

این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.
کثیف ترین مرد دنیا + عکس یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت 26 سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری الجوار، پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود.

این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب "گینس" به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: کثیف ترین مرد دنیا + عکس ,



بازدید : 428
نویسنده : امير محمدي
برخی پایگاه‌های الكترونیكی غربی در جدیدترین و كثیف‌ترین اقدام ضداسلامی خود با هدف تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به انتشار تصاویر و فیلم زنانی عریان با ظاهری محجبه، دقیقا شبیه به زنان مسلمان، اقدام ورزیده‌اند.
 
این پایگاه‌های الكترونیكی علاوه در این تصاویر و فیلم‌ها علاوه بر تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به قرآن كریم نیز اهانت شده و حرمت، شأن و منزلت آن زیر سؤال رفته است.
 
در این فیلم ها همچنین برای پدیده "زنا با محارم" تبلیغ شده است. گفتنی است آهنگ متنی كه برای این فیلم ها انتخاب شده، سرودهای اسلامی – مذهبی بوده است. در برخی از این فیلم‌ها، آیات قرآنی پخش می‌شود و گاهی نیز بازیگران فیلم با لب خوانی نشان می‌دهند كه در حال خواندن قرآن هستند.
 
برخی از این پایگاه‌های الكترونیكی كه به طور كامل به انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی تعلق دارد، در گوشه‌ای از صفحه خود پنجره یا گزینه‌ای برای این فیلم‌های اهانت آمیز قرار داده‌اند و روی آن نوشته‌اند: "بخش تصاویر و فیلم های اسلامی"!!

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , کثیف ترین اقدام سایت های غربی علیه زنان مسلمان , ,
:: برچسب‌ها: کثیف ترین اقدام سایت های غربی علیه زنان مسلمان ,



جراحت شدید عبد الله صالح (عکس)
نوشته شده در شنبه 28 خرداد 1390
بازدید : 650
نویسنده : امير محمدي

سایت اسلام تایمز عكسی را برای اولین بار از عبد‌الله صالح منتشر کرده که شدت جراحات وی به وضوح مشخص است.

در سینه سمت چپ وی شکاف بزرگی دیده می شود که ناشی از بمباران قصر وی است و لذا انتظار می رود با انتشار این عکس عربستان خبر مرگ وی را به صورت رسمی منتشر نماید.



 
این در حالی است که اسلام تایمز تنها سایتی بود که خبر مرگ عبدالله صالح را از منابع پزشکی عربستان منتشر نموده بود.
 
 
 
هنوز دیگر منابع خبری صحت این عکس را تایید نکرده اند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , جراحت شدید عبد الله صالح (عکس) , ,
:: برچسب‌ها: جراحت شدید عبد الله صالح (عکس) ,



بازدید : 483
نویسنده : امير محمدي

سه نفر از عاملان اصلی جنایت خمینی شهر اصفهان هنگام  فرار از کشور در زاهدان دستگیر شدند .
 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری گروه های اعزامی از پلیس آگاهی استان اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند .چهارشنبه چهار خرداد ، در مهمانی خانوادگی‌ در یکی از باغ هـای اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بدون رعایت موازین به جشن وپایکوبی مشغول بودند، عده ای اراذل و اوباش منطقه با اطـلاع از این موضوع و هماهنگی با دیگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند .

سرهنگ طاهر افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر ماموران پلیس آگاهی ، مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند در مناطق حـاشیه شهر زاهـدان شناسایی و به صورت نـامحسوس تحت نظر قرار گرفت .

وی گفت: ساعاتی پیش در عملیاتی ویژه و با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی این سه متهم 19، 26 و 27 ساله قبل از اینکه موفق به فرار شوند به چنگ ماموران قانون افتادند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کـرد : از متهمان یک دستگاه خودرو پژو ، چند فقره چک و 10 عدد سیم کارت توقیف شد .

سرهنگ طـاهر افـزود : در این عملیات همچنین فردی که قصد داشت متهمان را از کشور خارج کند دستگیر شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع ، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند .


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان تجاوز دسته جمعی در خمینی شهر اصفهان ,



کشور بحرین در حال تعطیلی کامل + ( تصاویری)
نوشته شده در شنبه 28 خرداد 1390
بازدید : 622
نویسنده : امير محمدي

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از خبرگزاری پانا، بسیاری از مغازه های معروف و قدیمی بحرین بر اثر حوادث اخیر تعطیل شده اند.

اخیرا یکی از کاربران بحرینی اقدام به انتشار تصاویری از مغازه های تعطیل شده بحرین کرده است. این مغازه ها اغلب از مغازه های قدیمی و معروف بحرین هستند که بر اثر  حوادث اخیر بحرین ناچار به تعطیلی شده اند.

تصاویری از این مغازه ها

خیاطی بخش ،یکی از قدیمیترین خیاطی های بحرین

 

پارچه فروشی العرادیه مالکین این مغازه از  اقوام اولین شهید زن انقلاب بحرین  بهیه العرادی هستند

 

عبا فروشی عبدی

 

استایل پلاس یکی از بزرگترین فروشگاه های لباس  عطر و ادکلن در بازار منامه

 

فروشگاه جویال اولین محل عرضه ساعت های سویسی اصل

 

یکی از شعبه های فروشگاه زنجیره ای جین اپیرال در پاساژ یتیم بحرین

 

رکن دیپلماسی ، نمایندگی لباس های رسمی ایتالیایی که مالکان آن بعد از حوادث اخیر بحرین را ترک کردند

 

چاپخانه معروف المیزان که برای اجاره گذاشته شده است

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: کشور بحرین در حال تعطیلی کامل + ( تصاویری) ,



تصویب افزايش حقوق كارمندان در دولت
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 646
نویسنده : امير محمدي

وزير امور  اقتصادي و دارايي از تصويب افزايش حقوق كارمندان در جلسه دو روز پيش دولت (يكشنبه) خبر داد.

شمس‌الدين حسيني در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: اصل موضوع افزايش حقوق كارمندان در جلسه‌ اخير دولت تصويب شد، اما جزييات آن از سوي معاون توسعه‌ مديريت و سرمايه‌ انساني رييس‌جمهور اعلام مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه علت تاخير در تصميم‌گيري درباره‌ افزايش حقوق كارمندان، تاخير در تصويب و ابلاغ قانون بودجه سال جاري بوده است، گفت: بودجه امسال از خرداد‌ماه ابلاغ شد، به همين دليل محاسبه ميزان افزايش حقوق كارمندان كمي به تاخير افتاد.

حسيني با اشاره به اين‌كه حقوق دوماه اول كارمندان در قالب بودجه سال گذشته و با همان ميزان پرداخت شده است، گفت: به هر حال همكاران ما بايد محاسبات لازم براي افزايش حقوق را انجام دهند كه اين محاسبات هم‌اكنون انجام شده است.

سخنگوي اقتصادي دولت در پاسخ به اين سوال كه ميزان افزايش حقوق چقدر است و از چه زماني اين عدد اعمال مي‌شود، گفت: ميزان افزايش حقوق و جزييات آن را معاون توسعه‌ مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور اعلام مي‌كنند. هم‌چنين فكر مي‌كنم جزييات افزايش حقوق ظرف چند روز آينده اعلام شود.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تصویب افزايش حقوق كارمندان در دولت ,



واکنش به حاشیه‌های نامه احمدی نژاد+متن کامل نامه
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 576
نویسنده : امير محمدي

نامه معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از سوی هیأت رییسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش «تابناک»، امیدوار رضایی میرقائد، نامه معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را اعلام وصول کرد و خواند.

رییس قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران در روز سی ام دی ماه قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان را در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی برای اجرا به رییس جمهور ابلاغ کرد.

در پی استنکاف ۲۴ روزه رییس جمهور از ابلاغ این قانون به دستگاه‌های اجرایی، رییس مجلس در روز ۲۴ بهمن ماه با استفاده از اختیار قانونی مصرح در تبصره ماده یک قانون مدنی، این قانون را رأسا برای اجرا ابلاغ کرد.

با وجود تذکرات فراوان نمایندگان در صحن علنی و همچنین نامه‌های علی لاریجانی، رییس مجلس و محمدرضا باهنر، معاونت نظارت مبنی بر تخلف دولت در اجرایی نکردن این قانون و دخل و تصرف در اموال سازمان‌های ملی جوانان و تربیت بدنی، این قانون رسمی با تأخیری ۱۴۵ روزه به عرصه اجرا رسید.


لاریجانی: نامه رئیس جمهور توجیهی برای یک تخلف قانونی است

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از خواندن نامه معرفی وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس، گفت: متن نامه احمدی‌نژاد توجیه یک تخلف قانونی در اجرای مصوبه مجلس است.

علی لاریجانی تأکید کرد: نامه معرفی وزیر تنها چند جمله در معرفی وزیر پیشنهادی دولت است و این گونه نامه‌نگاری رئیس جمهور تنها برای توجیه کردن تخلف قانونی دولت صورت گرفته است.

در این نامه، رئیس جمهوری از مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل وزارت ورزش و جوانان شش ایراد قانونی گرفته و در پایان معرفی وزیر ورزش را تنها راه موجود برای دولت دانسته است.

با این شیوه معرفی وزیر ورزش، در مراسم رأی اعتماد شرکت نمی‌کنم

سید عماد حسینی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تذکر شفاهی خود با بیان این که شیوه رئیس‌جمهوری برای معرفی وزیر وزارت ورزش و جوانان شیوه جدیدی است، گفت: شیوه جدید رئیس جمهوری در معرفی وزیران به جایگاه مجلس خدشه وارد می‌کند.

وی با بیان این که رئیس جمهوری باید وزیران دیگری را هم در راستای ادغام وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی کند و همچنین ممکن است ادغام‌هایی که انجام می‌شود باب میل دولت نباشد، اظهار کرد: با توجه به این که نمایندگان مردم در مجلس ممکن است تصمیم‌های دولت را که غیرقانونی است، تصویب نکنند، رئیس جمهوری نباید با یک نامه نگاری و شیوه جدید وزیر جدید را به مجلس معرفی کند.

وی تصریح کرد: با این شیوه معرفی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رأی اعتماد این وزیر شرکت نمی‌کنم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که این شیوه معرفی وزیر شیوه قانونی نیست از رئیس مجلس خواست با این شیوه معرفی وزیران برخورد کند.

اعتبار مجلس با نامه‌نگاری به دست نیامده است

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر حسینی با بیان این که اینگونه نامه‌نگاری‌ها برای معرفی یک وزیر شأن و جایگاه مجلس را پایین نمی‌آورد، گفت: اعتبار مجلس با این نامه‌‎نگاری‌ها به وجود نیامده است که با آن پایین بیاید.

وی ادامه داد: قانون اساسی جایگاه مجلس را مشخص کرده و حضرت امام خمینی هم فرموده‌اند که مجلس در رأس امور است.

رئیس مجلس افزود: این نامه‌نگاری‌ها به شأن مجلس خدشه وارد نمی‌کند.

توکلی: احمدی‌نژاد باید بداند که کشور را با عقلانیت می‌شود اداره کرد

احمد توکلی در تذکر آیین‌نامه‌ای خود، درباره دیرکرد شش ماهه دولت در معرفی وزیر ورزش و جوانان، خطاب به رئیس جمهور، گفت: اداره عاقلانه امور کشور ایجاب می‌کند که باید همگی کار کنیم، نه پیکار.

احمد توکلی پس از نامه معرفی وزیر ورزش و امور جوانان در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: آقای احمدی‌نژاد در اقدامی غیرمتعارف، ایرادهایی به مجلس وارد کرده که راهکار قانونی برای آن وجود داشت.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنا بر قانون اساسی دولت اگر ابهامی در قوانین دارد، باید از مجلس تفسیر قانون را درخواست کند.

این نماینده اظهار کرد: اینکه پس از شش ماه تازه به فکر احمدی‌نژاد رسیده که به طرح مجلس ایراد بگیرد، جای تعجب دارد، البته شاید دیشب این طرح و ایرادها به ایشان الهام شده باشد که امروز تازه وزیر معرفی کرده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید به جای اتهام‌زنی، روال قانونی مسائل را در پیش بگیرد، درخواست کرد که رئیس مجلس از حقوق مجلس و نمایندگان دفاع کند و مسئله‌ای را که مجلس، شورای نگهبان و رهبری بر آن تأکید دارند، در اولویت اصلی انجام دهد.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر توکلی:

ایرادهای دولت به قانون تشکیل وزارت ورزش پذیرفتنی نیست

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر احمد توکلی درباره ایرادهای دولت به قانون تشکیل وزارت ورزش و امور جوانان، گفت: بررسی قانون مصوب مجلس وظیفه شورای نگهبان است نه دولت و ایرادهای دولت در این‌باره پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبری تأکید کردند، مصوبه‌های قانونی مجلس باید بدون بهانه‌گیری از سوی دولت اجرا شود.

رئیس مجلس تأخیر دولت در معرفی وزیر ورزش را تخلف برشمرد و گفت: اگر ایرادی به طرح مصوب مجلس وجود داشت، شورای نگهبان آن را تشخیص می‌داد.

لاریجانی تأکید کرد: از شورای نگهبان که بالاتر نداریم؛ بنابراین، ایرادهای دولت به طرح مصوب مجلس درباره تشکیل وزارت ورزش و جوانان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هیچ ابهامی در قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد و حتی اگر ابهامی هم در این زمینه باشد باید قانونی و متعارف از مجلس درخواست تفسیر کند.


وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش در مجلس رأی نخواهد آورد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، نامه احمدی نژاد به مجلس درباره وزارت ورزش و جوانان را نوعی بدعت و اقدامی غیرمتعارف برشمرد و گفت: مجلس هیچ گاه اختیاراتش را کاهش نمی دهد و به طور قطع وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری رأی نخواهد آورد.

جواد جهانگیرزاده با بیان اینکه ما آقای رئیس جمهوری را دوست داریم و می خواهیم که در مجلس نیز محترم و عزیز باشند، گفت: اما اقدامی که آقای احمدی نژاد کرد، به طور قطع دخالت در مسئولیت سایر قواست.


نماینده مردم ارومیه در مجلس، ادامه داد: اگر رئیس جمهوری نمی خواهد وزیر موردنظرش رای نیاورد، اصلا کسی را معرف نکند، البته به طور قطع نیز وزیر پیشنهادی ایشان رأی نخواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس باید قدرتمند عمل کند، اظهار کرد: در صورت قدرتمند عمل کردن مجلس، آزادی‌های مصرح در قانون اساسی نیز فراهم می شود، اما اینکه مجلس را وادار کنند که اختیاراتش را کاهش دهد، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.


ابهامی در وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر جهانگیرزاده، گفت: من فکر می کنم تشکیل وزارت ورزش و جوانان نه تنها سطح ورزش را کاهش نمی دهد بلکه باعث ارتقای آن نیز می شود.

وی با بیان اینکه اینگونه تفسیرها درست نیست و ممکن است در این فضای التهاب آمیز این بحث معقول نباشد، افزود: ممکن است که بین دولت و مجلس در این رابطه اختلاف نظر وجود داشته باشد؛ اما نظر نهایی را با مجلس بدهد، چرا که من در این مصوبه ابهامی نمی بینم و اگر ابهامی هست بایدتفسیر شود.

برخی جریان‎ها حیات خود را در متشنج کردن فضا می‌بینند

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه برخی جریان ها، حیات خود را در متشنج کردن فضا می‌دانند، گفت: نامه رئیس جمهور برای معرفی وزیر وزرش و جوانان، مجلس را در ادامه کار و راهی که دارند، مصمم‌تر می‌کند.

جعفر قادرِی تصریح کرد: جهت‌گیری‌ها مجلس شورای اسلامی مشخص است، اما جریاناتی هستند که حیات خود را در التهاب آفرینی در میان مجلس، دولت و متشنج کردن فضا می‌دانند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون اوضاع و احوال اقتصادی کشور با همین تشنجات با مشکلاتی روبه رو شده است.

وی با اشاره به نامه رئیس جمهور در معرفی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: نامه رئیس جمهور برای معرفی وزیر وزرش و جوانان مجلس در ادامه کار و راهی که دارند، مصمم‌تر می‌کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: باید به راهی که در پیش گرفته‌ایم، اعتماد و ایمان داشته باشیم، چرا که مجلس در رأس امور است و برای همین باید نمایندگان مجلس با جدیت به کار خود برسند و به این مسائل توجهی نداشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این تذکر گفت: من بر این باورم، وقت مجلس نباید صرف اینگونه مسائل شود و بهتر است از مسائل حاشیه‌ای بپرهیزیم.

علی لاریجانی تصریح کرد: اگر کاری را درست تشخیص نمی‌دهید و نادرست می‌دانند، خوب نیست که وقت کشور را به این موضوع  اختصاص دهیم، چرا که مسائل مهمی چون مشکلات بیکاری وجود دارد و بهتر است از اینگونه بحث‌ها پرهیز شود.


کواکبیان در اخطار قانون اساسی:
یک بار برای همیشه باید تکلیف پیروی دولت از قانون مصوب مجلس روشن شود

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با اشاره به نامه رئیس جمهور درباره نحوه معرفی وزیر ورزش و جوانان، گفت: یک بار برای همیشه باید تکلیف تبعیت دولت از قانون مصوب مجلس روشن شود.

مصطفی کواکبیان گفت: رئیس جمهور بر این باور است که مجلس در مقام اجرا تفسیر خود را از عمل به قانون دارد، در حالی که تفسیر قانون عادل بر عهده مجلس است.

وی افزود: نزدیک شش ماه است که دخل و تصرف در بیت المال از سوی سازمان تربیت بدنی خلاف قانون اعلام شده، اما آنها با سرمربی تیم ملی قرارداد بستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به طرح تحقیق و تحفص از سازمان تربیت بدنی سابق، اظهار کرد: کار تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تربیت بدنی مدت زیادی است که به پایان رسیده؛ اما آقای حداد عادل گزارش را به هیأت رئیسه تقدیم نمی‌کند.

نامه رئیس‎جمهوری را عودت دهید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با نامه غیرمتعارف رئیس‏ جمهور، برای معرفی وزیر ورزش، گفت: نامه رئیس‎جمهور جام زهری در دستان نمایندگان مجلس است.

حشمت‏ اله فلاحت‎پیشه گفت: باید دانست که میان اخطار قانون اساسی و تذکر تفاوت است، چون بر این باورم که اگر بحث حفظ شأن مجلس باشد ممکن است این ابهام پیش بیاید که موضوع دعوای میان مجلس و دولت است.

نماینده مردم اسلام‎آبادغرب، دالاهو، کرند، گهواره در مجلس، افزود:  من با تکیه بر قانون اساسی اخطار می ‏دهم، چون احساس می‏ کنم که یک عده به امور مملکت و قانون اساسی ضربه می‎زنند، اصل ۵۸ قانون اساسی اعمال قوه مقننه را در اختیار مجلس گذارده است و اصل ۷۱ قانون اساسی از وضع قوانین سخن می‎گوید.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر این موضوع که زمانی موضوعی، قانونی شد، مجری باید آن را اجرا کند، اظهار کرد: بر پایه این استدلال می‎خواهم به رئیس مجلس، این را بگویم که شما حق ندارید که صلاحیت این وزیر را بررسی کنید، این نامه باید عودت پیدا کند چون این نامه رئیس‎جمهور خلاف قانون اساسی است.

سه سال سکوت مجلس، ظلم به جامعه بود

فلاحت‎پیشه در ادامه با تکیه بر اصول ۷۱ و ۵۸ قانون اساسی، به بیان چند نکته پرداخت و تأکید کرد: اکنون موضوع حفظ شأن مجلس نیست، بحث اعتقاد به این امر است که مجلس در رأس امور نیست؛ این را با چه زبانی به شما می‎گویند؟
ما امروز مسئولیم، چون مجلس سه سال سکوت کرد؛ سکوتی که ظلم به  جامعه بود. از سوی دیگر، برخی در مملکت انتحاری عمل می‎کنند و نمی‎خواهند کاری انجام دهند و قانون را اجرایی کنند. قانون را می‏نویسم، این‎ها در قانون شبه ایجاد می‏کنند.

دوستان در سازمان تربیت بدنی، تیم‏داری می‏کردند

وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی نشان داد که برعکس نامه رئیس‎جمهور، نمایندگان دلایل مستندی داشتند و بر همین اساس، قانون وزارت ورزش و جوانان را تصویب کردند. دوستان در سازمان تربیت‏ بدنی تیم داری می‏ کردند و به اداره سازمان تربیت بدنی توجهی نداشتند.

نامه رئیس جمهور خلاف قانون اساسی است

فلاحت پیشه اظهار کرد: از رئیس‏ مجلس می‏ خواهم که در قالب قانون اساسی این نامه را عودت کنید، چون خلاف قانون اساسی است، یک جام زهر را به شما تحویل داده‎اند و شما می‎گویید هفته بعد برای وزیر ورزش رأی گیری می‏ کنیم.

علی‏ لاریجانی، رییس مجلس در پاسخ به فلاحت پیشه، گفت: این جام زهر نیست، هر چند این نامه نگاری غیرمتعارف بود، بازگرداندن آن معنا ندارد، من هم نامه نگاری را مناسب نمی‏دانم. ایشان یک مقدمه ‏ای را چیدند و بعد وزیر را معرفی کردند، من هم این نامه نگاری را درست نمی‏دانم و این استدلال‏ های رئیس جمهور را برای دیرکرد در معرفی وزیر موجه نمی‏ دانم؛ اما عودت هم نیاز نیست.


جلالی در پاسخ به تذکر حداد عادل:
اختلاف افکنی میان قوا نتیجه سخنان رئیس جمهوری است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سخنان حدادعادل که خواستار پرهیز نمایندگان از انتقاد به نامه رئیس جمهوری درباره وزارت ورزش شده بود، تأکید کرد: تشنج در کشور و اختلاف افکنی در میان قوا، نتیجه سخنان رئیس جمهوری است.

کاظم جلالی در نشست علنی امروز مجلس پس از خواندن نامه محمود احمدی نژاد درباره معرفی وزیر ورزش وجوانان که در آن تصمیم مجلس برای تشکیل این وزارتخانه را دارای ابهام خوانده بود، درباره مفاد این نامه و اثرات آن اخطار داد.

جلالی در سخنان خود، با استناد به اصول ۹۴ و ۱۲۳ قانون اساسی، پاسداری از قانون اساسی را وظیفه شورای نگهبان خواند و بر لزوم تبعیت رئیس جمهور در اجرای قوانین مصوب مجلس تأکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، همچنین در پاسخ به سخنان غلامعلی حداد عادل که پیش از سخن گفتن وی از نمایندگان مجلس خواسته بود از ایجاد تشنج در کشور پرهیز کنند، گفت: آقای حدادعادل باید نمایندگان را در این باره راهنمایی کنند که تشنجی که امروز در مجلس و کشور ایجاد شده از کجا سرچشمه گرفته و آیا دولت آغاز کننده این تشنج نبوده است؟

وی با طرح این پرسش که کدام نهاد کشور نهاد مردم سالاری دینی است، افزود: مگر غیر از این است که تأکید حضرت امام خمینی بر اینکه مجلس در رأس امور است، برای حفظ نظام و دفاع از مردمسالاری دینی بود؟!

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از سخنان حدادعادل از نمایندگان و هیأت رئیسه مجلس خواست تا در برابر نامه رئیس جمهوری شان مجلس را زیر سوال می برد، سکوت نکنند.


متن کامل نامه احمدی‌نژاد برای معرفی وزیر ورزش و جوانان

چاره‌ای جز معرفی وزیر ورزش نداشتیم

رئیس‌جمهور در نامه‌ای مفصل به رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس درباره تشکیل وزارت ورزش و جوانان را دارای ابهام دانست و در پایان، حمید سجادی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان برای گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

در متن نامه محمود احمدی نژاد به رئیس مجلس آمده است:

در طرح مصوب مجلس شورای اسلامی برای راه اندازی وزارت ورزش و جوانان، موارد ابهام متعددی هست که به برخی از آنان اشاره می‌شود.

۱ـ در قانون برنامه پنجم توسعه که تاریخ لازم‌الاجرا شدن آن پس از مصوبه مورد بحث است،‌ تعداد وزارتخانه‌های موجود ۲۱ وزارتخانه تعیین شده است، در حالی که با احتساب وزارتخانه موجود، تعداد وزارتخانه‌های موجود ۲۲ وزارتخانه خواهد بود.

با توجه به اینکه در قانون موخر این تعداد، یعنی ۲۱ وزارتخانه تعیین شده است، تشکیل وزارتخانه جدید و اجرای مصوبه مورد بحث با ابهام روبه رو می‌شود.

۲ـ در متن این مصوبه آمده است از تاریخ تصویب، سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان ادغام و به وزارت ورزش و جوانان تبدیل می‌شود.

تاریخ تصویب مصوبه ۱۲/۱۰/۱۳۸۹ است، در حالی که تاریخ اعلام نظر شورای نگهبان ۲۹/۱۰/۱۳۸۹ و تاریخ فرستادن آن از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به دولت ۳۰/۱۰/۱۳۸۹ است.

بنابراین، با فرض ابلاغ مصوبه در همان روز رسیدن به دولت، اگر منظور تشکیل وزارت جدید به‌ عنوان حکم وضعی یا به صورت شرط نتیجه باشد، معنی آن این است که قانونگذار در تاریخ ۳۰/۱۰/۱۳۸۹ اعلام نموده است، دو واحد سازمانی بزرگ و مستقل، هجده روز پیش منحل شده‌ و وزارتخانه جدید شکل گرفته است.

بدیهی است، تصمیمات و اقدامات آنها که مربوط به امر عمومی است، در این مدت نیز نمی‌تواند بلاتکلیف باشد؛ افزون بر این که اجرای مصوبه پیش از گذراندن مراحل و ابلاغ در چنین موردی، فاقد وجاهت است و پس از ابلاغ نیز اجرای آن در تاریخ مقدم، بی معنا و محال است و اگر منظور تکلیف به ادغام دو واحد سازمانی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان باشد، ظاهر این است که این تکلیف هجده روز پیش از اینکه به دولت اعلام شود، به وجود آمده است که مشابه ایرادات فوق در این باره نیز وجود خواهد داشت.

۳ـ محل تأمین بار مالی اجرای مصوبه، صرفه‌جویی در هزینه‌های وزارت ورزش و جوانان قید شده است. در حالی نخست؛ ردیفی با نام صرفه‌جویی در قانون بودجه سال ۱۳۸۹ نیامده و ردیف‌های موجود در قانون بودجه مذکور نیز هر کدام محل مصرف قانونی خود را دارند که پیرو قوانین لازم‌الرعایه دیگرند و مصوبه جدید اختیار هزینه نکردن در موارد تکلیفی مذکور را نداده است و ناسخ قوانین گذشته و یا حاکم بر آن قوانین نیز نمی‌توانسته تقلی شود؛ بنابراین، نخست باید تکلیف قانونی مربوط به هر ردیف اجرا می‌شد و در صورتی که مبلغی باقی می‌ماند، قابل هزینه کردن برای وزارتخانه جدید بود؛ بنابراین، اجرای مصوبه از تاریخ تصویب آن محال بوده است

دوم آن که چگونه ممکن است، هزینه راه اندازی یک وزارتخانه از محل صرفه جویی در هزینه‌های همان وزارتخانه تأمین شود که خود در شرف تأسیس و بدون ردیف اعتباری در قانون بودجه ۱۳۸۹ است.

4 ـ معلوم نیست، مسئولیت ادغام متوجه کدام مرجع یا مقام است؛ دولت مجلس، روسای سازمان‌های مربوطه و یا مرجع دیگری مسئول است؟!

5 ـ در بخش دوم مصوبه آمده است، اقدامات قانونی برای انجام اصلاحات لازم در مقررات مربوط به آن انجام می شود. توضیح اینکه از یک طرف ایجاد وزارت ورزش و جوانان مقرر شد و از سوی دیگر، اصلاح مقررات مربوط به آن موکول اقدامات قانونی آتی شده است؛ افزون بر آن، مصوبه به گونه ای است که روشن نیست، مخاطب انجام اقدام قانونی چه مرجعی است؛ دولت، مجلس شورای اسلامی یا مرجع دیگری؟

اگر منظور انجام اقدامات قانونی توسط دولت است بنا بر نظر شورای نگهبان تکلیف دولت به تقدیم لایحه مغایر اصل ۷۴ قانون اساسی است؛ بنابراین، اگر اقدام قانونی منحصر به تکلیف ارایه لایحه باشد، با همان ایراد اصل ۸۴ قانون اساسی روبه رو خواهد بود.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: در نظام جمهوری اسلامی ملت سرافراز از خادمان خود در هر سنگر انتظار تصمیمات و کارهاییی را دارند که نه تنها برای کشور و مردم مشکل ایجاد نکند، بلکه نتیجه آن ارایه خدمات روشن که کشور را به قله‌های سرافرازی رهنمون ساخته و طعم شیرین خدمت صادقانه را همراه با آسایش و آرامش و تسهیل در امور به ملت بچشاند.

صحنه ورزش مربوط به کشور و متعلق به آحاد ملت قهرمان است

شکرانه سلامت و موفقیت جوانان این سرزمین دلاور خیز در عرصه‌های داخلی و جهانی، اقتضای تصمیماتی را دارد که بدون ایجاد اشکال و وقفه موجب نشاط عمومی شود.

آشکارا اعلام می‌کنم که ابهامات و اشکالات مصوبه یاد شده، علاوه بر اختلال در امر ورزش و بروز کشمکش در این عرصه به حاصل زحمات و فداکاری‌های جامعه پاک و شریف و عزت آفرین ورزش و جوانان قهرمان اعم از زن و مرد صدمه می‌زند؛ درخواست این جانب، نخست رفع اشکالات و ابهامات بود که متأسفانه، در این زمینه کاری نشد و از روزی که جنابعالی (رئیس مجلس) از تریبون رسمی دستور رسیدگی قضایی را صادر کردید، اقدامات قضایی و غیر آن آغاز شد و به ایجاد مشکلاتی در ارایه خدمات دو سازمان مهم تربیت بدنی و امور جوانان منجر شد که موجبات اخلال در امور را فراهم آورده.

از باب ضرورت و عنایت به موارد یاد شده، شایسته بود ابهامات و اشکالات رفع می‌شد تا زمینه اجرای مصوبه فراهم می آمد. مطمئن هستم چنانچه این اشکالات و ابهامات از طرف مدیریت مجلس به آگاهی نمایندگان می‌رسید، به گونه‌ دیگری اقدام و نسبت به اصلاح مصوبه رفتار می‌شد.

اکنون با دیدن محدودیت‌ها و احتمال صدمات بیشتر به بخش ورزش و امور جوانان ظاهراً راهی جز معرفی وزیر نیست. از این روی، به‌رغم وجود مشکلات و ابهامات از جمله موارد پیش گفته به استناد اصل ۱۳۳ قانون اساسی جناب آقای سید حمید سجادی را که از چهره‌های آشنای ورزش کشور است، به عنوان وزیر برای گذراندن مراحل قانونی معرفی می‌کنم؛ یک نسخه زندگی نامه و سرفصل برنامه‌ها ضمیه است.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از خواندن این نامه در صحن علنی مجلس گفت: این نامه نگاری جدیدی است، چرا که معرفی وزیر چند کلمه بیشتر نیست و این نامه مفصل توجیه تخلف قانونی است

این خبر تکمیل خواهد شد... .


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , واکنش به حاشیه‌های نامه احمدی نژاد+متن کامل نامه , ,
:: برچسب‌ها: واکنش به حاشیه‌های نامه احمدی نژاد+متن کامل نامه ,



تمام فکر دختران فقط به این مسائل است !!
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390
بازدید : 464
نویسنده : امير محمدي

تمام فکر دختران فقط به این مسائل است !!
یک مادر آمریکایی با انتقاد از وضعیت اسفناک غیراخلاقی مدرسه دخترانش گفت که تمام فکر و ذهن دختران من مسائل جنسی است.

به گزارش جام نیوز، مفاسد اخلاقی و بی بند و باری شدید دانش آموزان در مدارس غربی تا حدی است که خانواده های دانش آموزان را نسبت به فضای غیراخلاقی و اباحه گری حاکم بر مدارس سردرگم کرده است.

انتشار اخبار مربوط به شیوع انواع فسادهای اخلاقی در بین جوانان آمریکایی و غربی در حالی هر روز بیشتر می شود که شبکه های وابسته به دولت ترجیح می دهند در این خصوص سکوت نمایند و از فاجعه ای که برای نوجوانان و دانش آموزان خود اتفاق می افتد سخن به میان نیاورند.

اما وضعیت آنقدر اسفبار است که شبکه های غربی نمی توانند از این فاجعه موجود چشم پوشی کنند. شبکه آمریکایی فاکس نیوز به انتشار گزارشی در این زمینه پرداخت و نگرانی یک مادری که دو دخترش را قربانی آموزش های غیراخلاقی مدرسه شان شده است را به تصویر کشید.

مادر دو دختر 17 و 18 ساله آمریکایی ضمن انتقاد از فضای آزاد جنسی موجود در مدرسه دخترانش به خبرنگار این شبکه گفت که به دلیل آموزش های جنسی زیاد از حد دبیرستان دو دخترم، تمام فکر و ذهن دختران من مسائل جنسی شده است.

وی از توزیع گسترده و رسمی قرصها و لوازم ضد بارداری در مدرسه از طرف مسئولین، انتقاد کرد.
 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تمام فکر دختران فقط به این مسائل است !! ,



بازدید : 817
نویسنده : امير محمدي

یک افسر ناجا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت+تصاویر

زیاده خواهی تا کجا؟! مگر جرم این مامور ساعی که حافظ حریم امنیت ماست چیست؟!. خانواده وی چه گناهی کرده اند؟! هر چند که بنا بر فرموده سرگرد محمدی فرمانده کلانتری کاظم آباد مشهد هر لحظه آماده شهادتیم.

تابناک:این روزها دامنه ضرب و شتم های افراد بیگناهی که گاهی تا مرز کشتن نیز پیش می رود باعث آزردگی و رنجش افکار عمومی شده به ویژه که جرم این افراد مضروب نیز چیزی نیست جز دفاع از حریم ها. حریم اخلاقی، حریم اجتماعی، حریم امنیت، حریم سلامت و دهها حریم دیگر!
 
eb0a52b3781438b103cdc6a1ca8ab040 یک افسر ناجا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت+تصاویر
 
پیش تر ها نیز خبرهای جسته و گریخته ای از مدافعان حریم سلامت و بهداشت مانند پرستاران داشتیم که بی رحمانه مورد آماج دشنه های تیز همراهان بیمار قرار گرفته و رنج معلولیت را به جان خریدند. جسارت این بزه کاران بیمار در کنار تعلل برخی از متولیان کار را تا آنجا پیش برد که خواندیم و شنیدیم از تهاجم وحشیانه به مدافع حریم اخلاق جامعه یعنی حجه الاسلام فروزش این رزمنده جبهه امر به معروف و نهی از منکر که حتی تا مرز نابینایی نیز پیش رفت. ظاهرا اکنون مجرمان جامعه آنقدر بی پروا و جسور شده که حتی از ضابطان مسلم قوه قضائیه و مجریان قانون یعنی دلاور مردان سخت کوش ناجا نیز دریغ نورزیده و آنها را بی باکانه به سلاخی می کشند!
 
e05b73fb29bc5be5b739b8e85158fd3c یک افسر ناجا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت+تصاویر
اولین روز هفته(۲۱۳۹۰) را در حالی آغاز کردم که مطابق همیشه می بایستی از بزرگراه میثاق مشهد روانه روزمرگی هایم می شدم اما ناگهان با دیدن جمعیتی و خودروی پلیسی بنا بر کنجکاوی خبرنگاری در حاشیه بزرگراه متوقف شدم. ابتدا به تصور تصادف قصد گذر داشتم اما دیدن پیکر مجروح و غرق به خون مامور نیروی انتظامی باعث شد تا حس ششمم بگوید خبری است از آن خبرها!
 
604426d0b37e2ae95652cfb47ce44750 یک افسر ناجا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت+تصاویر
 
همزمان آمبولانس اورژانس نیز از راه رسید و آن مامور وظیفه شناس بیهوش بلافاصله بر تخت قرار گرفت و میهمان ناخوانده اتاقک فلزی آمبولانس شد. سئوالاتم شروع شد اما پاسخ آن همان و بهت و حیرت بی حد و حصر من هم همان! خدایا! چه می شنوم!. یک مجرم زندانی فراری در حالیکه بر دستانش دست بند و بر پاهایش پابند نصب شده در حین انتقال به زندان با غافلگیری؛ ناگهان به مامور زحمتکش ناجا بنام «وحید اندیش» حمله ور شده و در نهایت قساوت و شقاوت با ضربات قفل فرمان و دیگر سلاح های سرد به قصد به شهادت رساندن به وی حمله ور شده تا بلکه بتواند بگریزد و بازهم مخل امنیت جامعه شود. زیاده خواهی تا کجا؟! مگر جرم این مامور ساعی که حافظ حریم امنیت ماست چیست؟!. خانواده وی چه گناهی کرده اند؟! هر چند که بنا بر فرموده سرگرد محمدی فرمانده کلانتری کاظم آباد مشهد هر لحظه آماده شهادتیم.
4aa34a99b4803a70fa637cf34a2fb3c2 یک افسر ناجا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت+تصاویر

علی ای حال هوشیاری شهروندان عبوری از بزرگراه میثاق باعث می شود تا این مجرم فراری در اجرای نقشه شوم خود ناکام بماند و با سر رسیدن به موقع ماموران کلانتری قاسم آباد و کاظم آباد مشهد مجددا دستگیر شود. جالب آنکه این مجرم فراری بنام «ا.ج» که به اتهام حمل و نقل مواد مخدر در زندان بسر می برده پس از مرخصی که بر اساس رافت اسلامی شامل حالش شده از بازگشت به زندان خود داری می نماید که با تصمیم قاضی زندان توسط ماموران کلانتری کاظم آباد دستگیر و صبح  دیروز در معیت این مامور شریف جهت گذراندن ادامه مجازات عازم زندان می شود که این حادثه تلخ رخ می دهد. .

هنگامیکه در کلانتری از این محکوم فراری انگیزه اش را می پرسم چنین می گوید: مدت ۷ ماه از دوران حبسم به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر مانده است و پس از سپری شدن دوران مرخصی هنگامیکه مراجعه ننمودم توسط ماموران کلانتری کاظم آباد دستگیر شدم».

وی که لباس هایش نیز خون آلود است ادامه می دهد:« در حالیکه به همراه آقای وحید اندیش، افسر کلانتری کاظم آباد، با دست بند و پابند عازم زندان بودم بخاطر اینکه معتاد به مواد مخدر و کریستالی می باشم و از خماری بستوه آمده دچار جنون شده و در حالیکه متوجه رفتارم نبودم بصورت ناگهانی با وارد آوردن ضربات متوالی و بهره گیری از قفل فرمان به این مامور حمله ور شده بگونه ای که وی بیهوش شد و در حالیکه قصد فرار داشتم  توسط مردم دستگیر شدم.

پس از اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس این مامور وظیفه شناس بخاطر شدت صدمات وارده به بیمارستان اعزام می شود اما نکته جالب دیگر هم اینکه شهروندان خشمگین حاضر در صحنه که احساساتشان از این رفتار غیرانسانی بشدت جریحه دار شده بود هنگام انتقال مجرم به خودروی پلیس قصد کتک زدنش رو داشتند که با دخالت و دعوت به آرامش توسط سروان ایلخانی معاون کلانتری کاظم آباد مشهد از اقدام خود منصرف شدند.

 
منبع : تابناک


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , یک افسر ناجا در مشهد تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت +تصاوی , ,
:: برچسب‌ها: یک افسر ناجا در مشهد تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت +تصاوی , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبايل , سيمبين ورژن 5 , فال جديد , گالري عکس هاي جديد , امير گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشي , داستان عاطفي , بانک لپ تاپ هاي جديد , ,



تصاویری از تلاش و همت مردم ژاپن 3 ماه پس از زلزله
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390
بازدید : 688
نویسنده : امير محمدي

3 ماه از زمین لرزه و سونامی در ژاپن گذشت. فاجعه ای که علاوه بر وارد نمودن بیش از 310 میلیارد دلار خسارت، هزاران انسان را به کام مرگ کشاند. در این میان منطقه های مسکونی و تجاری وسیعی دچار آب گرفتگی و ساختمان های زیادی تخریب شده بودند که در طول این مدت بخشی از آن مناطق نوسازی و پاکسازی شده که تصاویر زیر گویای مقایسه ایست از امروز و 3 ماه قبل که این فاجعه به وقوع پیوست.

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , تصاویری از تلاش و همت مردم ژاپن 3 ماه پس از زلزله , ,
:: برچسب‌ها: تصاویری از تلاش و همت مردم ژاپن 3 ماه پس از زلزله , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبايل , سيمبين ورژن 5 , فال جديد , گالري عکس هاي جديد , امير گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشي , داستان عاطفي , بانک لپ تاپ هاي جديد , ,



روستای لی‌لی‌ پوت ایران را بشناسید +عکس
نوشته شده در دو شنبه 23 خرداد 1390
بازدید : 787
نویسنده : امير محمدي

به گزارش ایسنا شاید همه ما کارتون زیبای لی‌لی‌پوت‌ها و گالیور را دیده و یادمان باشد، کارتونی که به دلیل ویژگی‌های خاص شخصیت‌هایش از محبوبیت خاصی برخوردار بود، شخصیت‌هایی چون "مرد مایوس"، "گالیور" و "قدو قواره‌های کوچک".

لحظاتی در این گزارش به روستایی سفر می‌کنیم که به دلیل پاره‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد ساکنین این کهن دیار به لی‌لی‌پوت ایران شهرت یافته است.

باید برای سفر به این روستا به جلگه‌ای هم نام خود آن عظمیت کنیم، جلگه‌ای که ۱۲ روستا را در دل خود جای داده و در جنوب شرقی شهر بیرجند قرار گرفته است.

وجه تسمیه این روستا در اسناد قدیمی به این‌گونه ذکر شده است که ما، خونی و "ایک" بخش‌های تشکیل دهنده آن است؛ این بخش‌ها به صورت مجزا به ترتیب به معنی ماه، چشمه و آغاز گاه و در نهایت به سرچشمه ماه تعبیه می‌شود.

به این روستا وقتی از نمای کلی بنگری هیچ خانه‌ای را مشاهده نمی‌کنی که ارتفاع آن از ۱.۵ متر فراتر رود، همچنین تمامی‌خانه‌ها به هیچ وجه شکل منظم و خاصی ندارد، یعنی به صورت اشکال ریاضی همچون دایره، مربع و مستطیل نیست.

درب‌های ورودی خانه‌ها بین ۶۰ تا ۸۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد که این درها در قدیم از بسته‌های به هم بافته شده خار و بوته بیابان، ساخته و استفاده می‌شده و اکنون چوبی و میخی هستند.

دیوارهای خانه‌ها از سنگ و گل ساخته شده و سقف را از تنه درختان محلی و بوته پوشانده‌اند.


روستای لی‌لی‌ پوت ایران را بشناسید +عکس

در "ماخونیک" که قدم می‌زنی کوچه‌های تنگ و باریکی را مشاهده می‌کنی که به خاطر ساخته شدن بنیان این روستا بر روی دامنه کوه‌ گاهی بر روی سقف خانه‌ای نیز شاید قدم بگذاری که هم تراز با کوچه بالایی شده است.

سنگ نگاره ماخونیک، بنای برج و قلعه و برج "گل انجیر" از آثار تاریخی و شواهد باستانی این منطقه است که قدمت آن‌ها از هزاره چهارم پیش از میلاد تا دوران آغاز اسلام است.

در طراحی این روستا به عینه دیده می‌شود که از ابتدایی‌ترین نوع ساخت سکونت‌گاه استفاده شده اما با این تفاسیر به گونه‌ای خانه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته که سرما و گرما بر وضعیت دمایی هوایی منازل مسکونی تاثیر نداشته باشد.

عمده‌ترین کار کسب درآمد مردم این روستا، کشاورزی در زمین‌ها و مزرعه‌هایی است که به دلیل کمبود زمین‌های مناسب کشاورزی با تعدد بسیار بین مردم تقسیم شده به گونه‌ای که در ماخونیک زمین کشاورزی ۲ متر مربعی هم می‌توان یافت یا این‌که زمینی به همین ابعاد دیده می‌شود که به دلیل داشتن چند صاحب چند نوع محصول مختلف در آن کشت شده است.

ماخونیک شاید به یک بار دیدن و گشتن بیارزد، ‌آن هم در غروب آفتاب.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: روستای لی‌لی‌ پوت ایران را بشناسید +عکس , - برنامه رايگان موبايل نرم افزار تلفن همراه - نرم افزار گوشي موبايل - دانلود - دانلود برنامه موبايل - دانلود رايگان نرم افزار موبايل بازي موبايل - بازي براي گوشي هاي موبايل - بازي روي تلفن همراه -دانلود رايگان بازي موبايل - دانلود بازي کتاب الکترونيک موبايل - کتاب الکترونيک - کتاب الکترونيکي - کتاب الکترونيکي موبايل - کتاب همراه - کتاب -سري 60 نوکيا ورژن 3 - نوکيا - سوني اريکسون تصاويري از بريدن دست يک پسر توسط اراذل+عکس , تجاوز وحشيانه پسري در تهران همراه عکس , - سامسونگ - آيپاد - آيفون - سري 60 نوکيا ورژن 2 - جاوا کتاب شعر روي موبايل - شعر روي موبايل - کتاب درسي روي موبايل -mirznet - ميرزنت نرم افزار اسلامي موبايل -نقشه شهرها روي موبايل - قران روي موبايل -دعا براي گوشيهاي موبايل ديکشنري روي موبايل - فرهنگ لغات روي موبايل - S60V2 - S60V3 - Java - symbian - os - windows mobile Mobile E _booK - Mobile Software - Mobile Program - mobile map - Dictionary - دانلود , دانلود نرم افزار موبايل , سايت موبايل , ايرانسل , شرکت مخابرات سيار , نقشه تهران براي موبايل ,



لحظه کشتن یک انسان توسط فیل ! (عکس)
نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390
بازدید : 809
نویسنده : امير محمدي

 

در هرج و مرج ۵ ساعته ایجاد شده توسط فیل وحشی در منطقه پر جمعیت شهر ،دست کم ۵ نفر را زخمی شده و یک نفر را کشته شد. در صحنه ای که می بینید یکی از فیل ها به طرف مردی روی پلکان رفته و ثانیه هایی بعد مرگ وی را رقم می زند. فیل نر بعد از ۵ ساعت حادثه سازی با طناب بدام افتاده و متوقف شد. پیشتر ۴ فیل دیگر وارد شهر شده که مردم آنها را متوقف کرده بودند.
لحظه کشتن یک انسان توسط فیل ! (عکس)

 


لحظه کشتن یک انسان توسط فیل ! (عکس)


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , لحظه کشتن یک انسان توسط فیل ! (عکس) , ,
:: برچسب‌ها: لحظه کشتن یک انسان توسط فیل ! (عکس) ,



گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390
بازدید : 620
نویسنده : امير محمدي

 

عوامل زیادی در رده بندی گرانترین شهرهای جهان نقش دارند. گرانترین شهرها ی جهان درواقع همان ثروتمندترین و تاثیرگذارترین شهرهای جهان هستند.
شرایط اقتصادی، ثبات سیاسی، شرایط زندگی و غیره از جمله فاکتورهایی هستند که برای ارائه این رده بندی مورد توجه قرار می گیرند.
شهرهای دیگری هم هستند که می توانند در این دسته بندی جا داشته باشند، اما در اینجا شهرهایی را به شما معرفی می کنیم که براساس هزینه های زندگی در سال 2011 صدرنشین هستند.


 1.    توکیو
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
گرانترین شهر جهان است. ژاپن پیشرفت اقتصادی خود را مدیون پایتختش می داند. وسعت این شهر 2187 کیلومتر مربع است.
در پرجمعیت ترین شهر دنیا باجمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر، هیچگاه نمی توانید آسمان خراش تکی پیدا کنید، چرا که این شهر در معرض زلزله های شدید قرار دارد و در گذشته چندین بار از این نوع زلزله ها تجربه کرده است.
هزینه های زندگی در این شهر پیشرفته، زلزله خیز و پرجمعیت سر به فلک می زند.
 
2.    پاریس
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس

عنوان دومین شهر پرهزینه دنیا از آن پاریس پرزرق و برق است. نام دومین شهر بزرگ اروپا بیش از هر چیز به خاطر معماری های خیره کننده و ساختمان های تاریخی بی انتها برسر زبان هاست.
این شهر هر سال پذیرای 45 میلیون گردشگر است که بیش از 60% آنها خارجی هستند.
شهری که به عنوان شیک ترین شهر دنیا شناخته می شود، چندین نقطه تحول تاریخی را به خود دیده و از سر گذرانده است.
غذا و مسکن در پایتخت فرانسه بسیار گران است.
 
3.    لندن
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
لندن مرکز استراتژیک اقتصادی دنیاست که به عنوان پلی بین اقتصاد غرب و شرق عمل می کند.
این شهر به لطف 565 میلیارد دلار درآمد از تولید ناخالص ملی عنوان ثروتمندترین شهر اروپا را به خود اختصاص داده است.
کسانی که می خواهند در این شهر زندگی کنند، از بعضی از هزینه ها مو به تنشان سیخ می شود.
دفتر مرکزی 100 نهاد اقتصادی برتر بریتانیا و نیز 100 نهاد برتر اروپا در منطقه "سنترال لندن" این شهر قرار دارد.
هزینه های زندگی در این شهر سرسام آور است. اجاره بهای ماهیانه یک واحد آپارتمان دو خوابه در منطقه "سنترال لندن" از 1500 تا 2000 پوند است.
همچنین یک وعده غذایی در رستوران برای یک نفر 10 پوند خرج برمی دارد. حمل و نقل هم گران و پرهزینه است. رفتن با اتوبوس از ایستگاهی به ایستگاهی دیگر 20 پوند خرج روی دست یک نفر می گذارد.
 
4.    مسکو
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
چهارمین رده این فهرست در اختیار "خرس سرخ" یا همان مسکو، پایتخت روسیه است. 25% تقاضا برای نفت در داخل روسیه متعلق به این شهر است.
هزینه پوشاک، تفریح و سرگرمی، امکانات و تسهیلات و غیره سرسام آور است. اجاره بهای ماهانه یک آپارتمان مبله دو خوابه هم دست کمی از این موارد ندارد و از 4500 دلار شروع می شود.
رقم قبض های ماهیانه هر خانوار حدود 250 دلار است و هزینه خورد و خوراک یک خانواده سه نفره هم در حدود 500 دلار در ماه است.
اگر کسی در مسکو باشد و دلش یک فنجان قهوه بخواهد باید 9 دلار برای آن کنار بگذارد؛ رقمی که از هر شهر دیگری در دنیا بیشتر است.
 
5.    ژنو
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
پرجمعیت ترین شهر سوئیس بعد از زوریخ و یکی از مهمترین شهر های این کشور رتبه پنجم این رده بندی را در اختیار خود دارد.
دفتر مرکزی چندین نهاد مهم بین المللی از جمله صلیب سرخ و سازمان ملل متحد که خدماتی جهانی ارائه می کنند در این شهر واقع شده است.
اجاره بهای آپارتمان سه خوابه در این شهر حدود 3000 دلار و هزینه خورد و خوراک یک خانوار هم چیزی در حدود 1200 دلار در ماه می شود.
بیمه، مسکن، خورد و خوراک و حمل و نقل در ژنو گران و پرهزینه هستند.
 
6.    زوریخ
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
این شهر که رشته کوه آلپ دور تا دورش را احاطه کرده، آرمانشهر گردشگران است.
اما این فقط گردشگران نیستند که آرزویشان رفتن به زوریخ است، سرمایه گذاران سهام هم به دلیل ساختار مالیاتی این شهر در طلبش می کوشند.
اجاره بهای ماهیانه آپارتمانی در اطراف این شهر مهم حدود 1500 دلار است. قبض های خدماتی، حمل و نقل و خورد و خوراک هم دست کمی از اجاره بها ندارند و آنها هم گران و پرهزینه هستند.
 
7.    کپنهاگ
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
کیفیت بالای زندگی، مهمترین شاخصی است که پایتخت دانمارک با آن شناخته می شود. جمعیت این شهر بعد از سرشماری که در سال 2009 انجام گرفت، 667 هزار و 228 نفر اعلام شد.
اجاره بها در حومه کپنهاگ از 2500 دلار آغاز می شود. تفاوت هزینه خورد و خوراک در خانه و صرف غذا در رستوران بالاست و غذا خوردن در رستوران اصلا به صرفه نیست.
قبض های آب و برق و گاز و حمل نقل هم گران و پر هزینه هستند.
 
8.    نیویورک
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
نیویورک، به عنوان قطب صنعتی آمریکا با 10 میلیون جمعیت، پر جمعیت ترین شهر این کشور است.
دفتر مرکز ی اکثر بانک ها و موسسات مالی دارای خدمات جهانی در نیویورک واقع شده است. مردم از سراسر دنیا به اینجا می آیند و این شهر گران ترین شهر آمریکا به حساب می آید.
یک آپارتمان دوخوابه معمولی 4000 دلار در ماه هزینه دارد. اما گرانی به همین جا ختم نمی شود و قبض های خدماتی، خورد و خوراک و حتی نشریات، قهوه و غذاهای بسته بندی هم پر هزینه هستند.
 
9.    پکن
گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس
دومین شهر بزرگ چین است که سرمایه گذاران را از آن سوی آبها جذب خود می کند.
نرخ اجاره در این شهر واقعا بالاست و اجاره بها در مرکز این شهر از 7000 رنمینبی (وجه رایج چین) شروع می شود.
هزینه خورد و خوراک، روزنامه های بین المللی، یک فنجان قهوه و غذاهای بسته بندی هم از این قاعده مستثنی نیستند و گرانی شامل حال آنها هم می شود.
 
10.    سنگاپور
کشور- شهر سنگاپور که 700 کیلومتر مربع وسعت دارد و یک جمهوری به حساب می آید، در واقع یک جزیره است.
جمعیت این جزیره که از قومیت های گوناگون تشکیل شده، حدود 5 میلیون نفر است.
در سنگاپور، اجاره بها، قبض های خدماتی، قیمت خودرو، هزینه خورد و خوراک همگی گران و پرهزینه هستند.
 

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , گرانترین شهرهای جهان در سال 2011 را بشناسید + عکس , ,
:: برچسب‌ها: عوامل زیادی در رده بندی گرانترین شهرهای جهان نقش دارند , گرانترین شهرها ی جهان درواقع همان ثروتمندترین و تاثیرگذارترین شهرهای جهان هستند , ,



هرکس که فاسد است را بازداشتش کنید.
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 590
نویسنده : امير محمدي

هفته گذشته سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دکتر محمود احمدی نژاد دیداری غیر رسمی داشته است.

به گزارش مجمل، سردار جعفری در این جلسه با اشاره به حوادث چند هفته اخیر خطاب به احمدی نژاد گفته است: جایگاه شما در بین بچه های سپاه و بسیج و قشر حزب اللهی تضعیف شده است. ما داریم سپاه و بسیج را کنترل می کنیم ، ولی همیشه نمیشود این کار را کرد.

فرمانده کل سپاه در این دیدار جزییاتی از ارتباط برخی افراد دولت با جن گیرها را به رئیس جهمور خاطر نشان کرده و خطاب به رئیس جمهور گفته است: حلقه فاسدی دور شما هستند. که احمدی نژاد در پاسخ میگوید: یعنی همه افراد دولت فاسد هستند؟ جعفری میگوید: عده ای دور شما هستند که فاسدند.

در آخر رئیس جهمور میگوید: هرکس که فاسد است را بازداشتش کنید.

گفتنی است برخی منابع خبری گزارش دادند رهبر انقلاب به فرمانده سپاه فرموده اند: سپاه به التهابات دامن نزند و مباحث هدایتی خود را داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: هرکس که فاسد است را بازداشتش کنید , , امیر محمدی , فقط داستان های آموزنده , فال روز , جدیدترین اخبار , عکس بازیگران ایرانی , رحیم مشایی , فتنه , صهوین ستیزی , عکس بازیگران , بهترین موزیک , موزیک جدید , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازی , دانلود برنامه موبایل , عکس جدید , کجایی بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گیلان نیوز , بفرمایید شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاری , برنامه ادیوس , من و تو ,



فرار همسر دکتر فاطمی از ایران بعد از آزادی
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 796
نویسنده : امير محمدي
پریوش سطوت صبح امروز از کشور خارج و با یک پرواز مستقیم به انگلستان رفت.

به گزارش آتی،  وی متولد ۱۳۱۱ و در خارج از کشور زندگی می کرده است. اخبار متعدد از سایت های خبری مبنی بر دعوت آقای خاص از ایشان برای حضور در ایران بوده و در یک هتل ماهها مستقر شده بود.

بنا بر اخبار منتشره وی هفته های گذشته توسط مقامات امنیتی دستگیر و بعد از چند روز با قید وثیقه آزاد شده بود.

وی سالها در خارج از كشور بسر برده و حدود 80 سال سن دارد. وي پيش از اين حتي با رييس جمهور موفق به ديدار شده و مستمري شوهرش همراه با معوقات به وي برگردانده شده است.پدر او تيسمار سطوتي از فرمانده‌هان رژيم ستمشاهي است كه داراي كد جاسوسي در دستگاه اطلاعاتي انگليس بوده است. چه بسار برخي از افكار ضد ديني دكتر فاطمي توسط همسرش از سوي همين پدر زن جاسوس القاء شده باشد.

سطوت اعترافات مهمي داشته است كه حاكي از وابستگي وي به يكي از كشورهاي غربي مي‌باشد. وي اعتراف كرده كه مأموريت داشته به مشائي نزديك شود و از طريق وي در دولت نفوذ كند و سياست خارجي دولت را تحت تأثير قرار دهد.

همسر دکتر فاطمی گفت: وقتی به ایران آمدیم اولین ملاقاتمان با آقای رحیم مشایی بود که ایشان را در آن زمان نمی شناختم و از همان روز مهر بزرگی از آقای مشایی در دل ما جای گرفت و بعد از آن با آقای احمدی‌نژاد دیدار کردیم و آن دیدار نیز همه به گریه گذشت.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: فرار همسر دکتر فاطمی از ایران بعد از آزادی ,



بازدید : 563
نویسنده : امير محمدي

همشهری ماه   ادعاهای عجیب یک فالگیر سیاسی درباره برخی ارتباط فالگیران با دولتمردان اشاره‌هایی دارد.

در این مصاحبه فالگیر سیاسی مدعی شده «آقای... انرژی درمان قهاری است و به همین دلیل احمدی‌نژاد او را به همه چیز ترجیح داده است. آقای «ر. م» آدم توانمند و ماهری در انرژی درمانی است. او می‌تواند به راحتی درون آدم‌ها را بخواند. در ادامه این مصاحبه آمده؛ «در بین سیاستمداران این مسئله وجود دارد چرا تخم مرغ از یه زار به ۲۵۰ تومان رسیده و چند برابر شده است همه معترض هستند و داد و بیداد راه می‌اندازند مخالفت می‌کنند اما در آخر هیچ کس اعتراض نمی‌کند. چون هر روز صبح در سد کرج و لتیان دعا می‌ریزند. دعای دهان بند.»


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: هر روز صبح در سد کرج و لتیان دعای دهان بند می‌ریزند ,



چشم اسفندیار جریان انحرافی دولت کجاست؟
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 746
نویسنده : امير محمدي

"صراط" - مرتضی محب الاولیا در وبلاگ کورتاژ سیاسی و در تحلیلی تازه به واکاوی روشهای موجود برای ضربه زدن به جریان انحرفی منتفذ در دولت پرداخته است . این روشها که در شش بند آمده است را در زیر می خوانید .
 
در افسانه ها و اسطوره های ایرانی و یونانی، دو داستان شگفت انگیز وجود دارد که بیانگر وجود نقطه ضعفی از یک انسان شکست ناپذیر است. این داستان ها درباره دو شخص به نام اسفندیار و آشیل است.

اسفندیار در داستان های ایرانی شخصیت دوگانه ای یافته است و میان زشت و زیبا و بد و خوب می گردد. گاه همانند پیامبری به بازسازی فرهنگ دینی زمانه خود می پردازد و می کوشد تا به زعم خود "بهترین دین " را به جامعه نشان دهد و آثار شرک و دوگانه پرستی را بزداید و گاه به حکم هوس حکومتی به جنگ سرداری می رود که حافظ دین و آیین و امنیت کشور است و در دام توطئه شاه پدر می افتد.

طبق داستان؛ او به حکم ایزدی در چشمه ای فرو رفته تا رویین تن شود ولی در هنگامه فرو رفتن در این چشمه چشم هایش را بست و آب چشم آن را در بر نگرفت و این نقطه ضعف و ناتوانی اسفندیار شد.

به گزارش صراط نیوز در ادامه این مطلب آمده است: در داستان اسفندیار چشم آسیب پذیر عضو اوست که رویین تن نشده است و از این راه می توان به این موجود رویین تن ضربه و اسیب رساند. امری که بیانگر ضعف و ناتوانی بشر و راه آسیب پذیری اوست.

در مدل یونانی نیز، با پهلوانی رو به رو هستیم به نام آشیل که پاشنه اش به آب نرسید و آن بخش رویین نشد و به مرکز آسیب او بدل گردید.

"چشم اسفندیار" و "پاشنه آشیل" مفاهیمی هستند که در ادبیات سیاسی هم وارد شده که در هنگام طرح ریزی دشمن محور، همواره دشمن را به مثابه بدن انسان در نظر می گیرند و بعد از شناسایی نقطه ضعف آن، به طراحی عملیاتی برای حمله به آن موضع می پردازند.

اگر جریان انحرافی که در دولت رسوخ کرده را دشمن اسلام و نظام در نظر بگیریم، مبتنی بر دکترین "چشم اسفندیار" بایستی در مرحله اول آن جریان را آسیب شناسی و نقطه ضعف آن را شناسایی کرد و در مرحله دوم به بررسی راههای کم هزینه که بیشترین تاثیر را در ضربه زدن به نقطه ضعف جریان انحرافی دارند پرداخت.

روشهای موجود برای ضربه زدن به جریان انحرافی متنفذ در دولت(اصولگرا!) به شرح ذیل است:

نکته: روشهای ارائه شده فارغ از تبعات ممکن و هزینه احتمالی آن است و ترتیب آنها بدون اولویت خاصی می باشد.

1- قطع منابع مالی :

اسفندیار به عنوان "مغز جریان انحرافی" که سیاست گذاری هایش مبتنی بر دین خود تعریف می باشد و توهمات و منویاتش ظرفیت کافی را برای جذب انرژی های(عمرانی -مالی-نیروی انسانی) خودجوش و مردمی را ندارد، بایستی به بیت المال چنگ زده تا از این طریق به جذب انرژی های لازم و عملیاتی کردن طرح های خود بپردازد.

2- افشاگری :

به گفته برخی کارشناسان، افشاگری جریانی که با تکیه بر آرای مردم زنده است، می تواند آن جریان را از حیز انتفاع خارج کند. البته بایستی در این افشاگری به مطالبی پرداخته شود که فصل مشترک تمام علقه های سیاسی و اعتقادی مردم مانند فساد مالی، اخلاقی و... است.

3- دستگیری اذناب :

مغز جریان انحرافی برای پیشبرد اهداف خود نیاز به عوامل تصمیم ساز و تصمیم گیر دارد. یقینا دستگیری این عوامل  می تواند سرعت طراحی و اجرای مقاصد شوم را کند و یا ساقط کند. البته در این مدت بازداشت عوامل تصمیم ساز (رمالانی مانند غفاری) توانسته ضربه مهلکی به جریان انحرافی وارد سازد اما باید عوامل تصمیم گیر مانند بقایی، ملک زاده، فقیه،عامری و... را در دستور کار قرار داد تا هرچه زودتر بازوان اجرایی این جریان نیز فلج شود.

4- استیضاح رسمی :

از آنجایی که به گفته صاحبنظران، شخص رئیس جمهور فردی معاند نیست، اهرم فشاری مانند مجلس و راهکار سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس می تواند وی را وادار به عقب نشینی کند و می توان با دست خود احمدی نژاد این جریان را گوشه نشین کرد.

5- استیضاح مردمی :

احمدی نژاد خود به این امر واقف است که اولین و آخرین منشا مقبولیت وی، پایگاه مردمی است پس اگر مردم در سفرهای استانی، خواهان کنار گذاشتن "مغز جریان انحرافی" توسط رئیس جمهور شوند بایستی در راستای احترام به رای مردم این امر را عملی کند و گرنه در سفرهای آتی عدم مقبولیت گریبان گیر وی خواهد شد.

6- دستگیری اسفندیار :

و اما بهترین و کامل ترین راه؛

در 5 روش اول، بایستی حداقل دو روش را همزمان اجرا کرد که ضمانتی هم برای کارکرد نهایی آنها یعنی زوال جریان انحرافی وجود ندارد زیرا بنا به یک ضرب المثل قدیمی "باید از صاحب سگ ترسید و نه خود سگ". تا وقتی که "مغز جریان انحرافی" یعنی اسفندیار آزادانه به تربیت نیرو و جذب جوانان بی تجربه (به واسطه انتصاب های کلان) می پردازد نمی توان از ادامه این جریان انحرافی اعلام امیدواری کرد.

بهترین و نهایی ترین روش برای کور کردن چشم اسفندیار و فتنه جدید، دستگیری شخص "اسفندیار ر م" است که در این راستا مردم باید توسط دادستان عمومی از قوه قضاییه بخواهند که با بازداشت و محاکمه مشایی، از پیشرفت جریان انحرافی و اغوای جوانان نظام اسلامی جلوگیری به عمل آید


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: چشم اسفندیار جریان انحرافی دولت کجاست؟ ,



سفر ناكام لیدر جریان انحرافی به قم
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 711
نویسنده : امير محمدي

تلاش های لیدر جریان انحرافی برای کسب پایگاه در قم با شکست سنگینی روبرو شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،لیدرجریان انحرافی که به منظور ایجاد انشقاق بین طلاب،علماء و مراجع سفری به قم داشته است،با پاسخ منفی علماء،مراجع و طلاب برای دیدار روبرو شده است.
وی در این میان تنها موفق به 2 دیدار آنهم با فرزندان دو تن از علمای درگذشته شده است.
لیدر جریا انحرافی در این دیدارها آمادگی خود را برای فعال کردن این افراد اعلام کرده و به آنان گفته است که چرا در حاشیه بوده و در عرصه وفضای کنونی فعال نمی شوند.
وی در این میان حتی چکی یک و نیم میلیاردی را به یکی از افراد پیشنهاد داده است.
همچنین برخی از بازوهای لیدر جریان انحرافی ضمن تماس هایی با برخی طلاب از آمادگی جریان انحرافی برای کمک مالی ماهیانه تا سقف 950 هزارتومان خبرداده اند که این پیشنهاد با واکنش سخت طلاب روبرو شده است.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی در سناریوی خود تلاش ویژه ای را برای تضعیف روحانیت ساماندهی کرده است.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: سفر ناكام لیدر جریان انحرافی به قم ,



دفن داخل قوطي چيپس!
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 807
نویسنده : امير محمدي

دفن داخل قوطي چيپس!
باوئر از اين ابتكارش خيلي راضي بود و هميشه به آن افتخار مي‌كرد تا جايي كه از سال‌ها قبل دوست داشت همراه با آن از اين دنيا خداحافظي كند. به همين خاطر زماني كه باوئر در ماه گذشته مرد، فرزندانش خاكستر اين مهندس مبتكر را داخل يكي از قوطي‌هاي چيپس پرينگلز ريختند.

تهران امروز: «فردريك باوئر» هميشه روياي اين را داشت كه چيپس‌ها در يك قوطي جاي بگيرند. او در سال 1966 براي شركت «پروتكتر و گمبل» كار مي‌كرد و راهي مناسب براي يكسان كردن اندازه چيپس‌هاي اين شركت پيدا كرد. به اين ترتيب چيپس‌هاي «پرينگلز» به بازارآمد.

باوئر از اين ابتكارش خيلي راضي بود و هميشه به آن افتخار مي‌كرد تا جايي كه از سال‌ها قبل دوست داشت همراه با آن از اين دنيا خداحافظي كند. به همين خاطر زماني كه باوئر در ماه گذشته مرد، فرزندانش خاكستر اين مهندس مبتكر را داخل يكي از قوطي‌هاي چيپس پرينگلز ريختند.

«لري» پسر بزرگ خانواده كه 49 سال دارد درمورد مرگ پدرو اجراي خواست او مي‌گويد: «زماني كه براي اولين بار مسئله مرگ او در دهه 1980مطرح شد او مدتي درباره‌اش فكر كرد و بعد گفت كه مي‌خواهد خاكسترش در يكي از اين قوطي‌ها دفن شود. ما خنديديم و آن را به عنوان يك شوخي خانوادگي براي هم تعريف مي‌كرديم اما او جدي بود. به همين خاطر زماني كه پس از چند سال مبارزه با بيماري آلزايمر درگذشت، برادران من به فكر اين افتادند كه چطور بايد به اين وصيت او عمل كرد. اما من از قبل، ترتيب همه مراحل را داده بودم و حتي يك بسته چيپس پرينگلز معمولي هم خريده بودم تا خاكسترش را داخل آن بريزم.»

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , دفن داخل قوطي چيپس! , ,
:: برچسب‌ها: دفن داخل قوطي چيپس! ,



تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 1209
نویسنده : امير محمدي

در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.در این تجاوز ۴ مرد بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور مردم و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.
 
به گزارش البرز نیوز، در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.
در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد. “

طبق گزارشهای منتشر شده برادر 11 ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار میباشد با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.
 

دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس ,



مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 888
نویسنده : امير محمدي

مردي که پس از فوت برادرش دچار مشکلات روحي - رواني شده بود بعد از قتل سه فرزندش خودسوزي کرد.




مردي که پس از فوت برادرش دچار مشکلات روحي - رواني شده بود بعد از قتل سه فرزندش خودسوزي کرد.
اجساد اين چهار قرباني پس از آن کشف شد که آتش نشانان شهر مرند با اطلاع اهالي يک خيابان به سرعت عازم آنجا شدند و به مهار شعله هاي حريق که يک منزل مسکوني را در بر گرفته بود پرداختند.
با بيرون کشيده شدن جنازه هاي سوخته از اين خانه بازپرس ويژه قتل مرند تحقيقات خود را آغاز کرد و ضمن صدور دستور انتقال پيکرهاي بي جان شهرام 17 ساله، فرزانه 14 ساله، علي 10 ساله و پدر خانواده به نام حسن به پزشکي قانوني از پليس خواست به تحقيق درباره علت اين واقعه بپردازد.
در حالي که تحقيقات از عمدي بودن آتش سوزي حکايت داشت، ماموران متوجه شدند حسن چندي قبل با شکايت همسر 37 ساله اش به نام زهرا به کلانتري 15 احضار و موظف به مراجعه نزد روانپزشک شده بود. زهرا که از مرگ فرزندانش شوکه شده بود و نمي توانست به خوبي صحبت کند، در تشريح ماجرا گفت؛ برادر شوهرم در اهواز کار مي کرد و چندي قبل در پي يک آتش سوزي فوت شد. پس از آن بود که مشکلات روحي - رواني گريبان حسن را گرفت. او تبديل به مردي بداخلاق و عصبي شد که مرتب مرا به باد کتک مي گرفت و حتي به بچه هايم هم رحم نمي کرد و به جان آنها نيز مي افتاد. حسن چند بار با چاقو دست فرزندانم را بريد و ما را تهديد به قتل مي کرد.
زن جوان ادامه داد؛ پس از مدتي شوهرم گرفتار مشروبات الکلي شد و چنان در اين گرداب فرو رفت که زندگي مان فرو پاشيد. او بيکار و مجبور بود براي خريد مشروب اسباب و اثاثيه منزلمان را بفروشد. من ديگر نمي توانستم اين شرايط را تحمل کنم به همين خاطر يک روز تلفني با مشاور کلانتري 15 صحبت کردم و به دعوت وي به آنجا رفتم و داستان زندگي ام را شرح دادم.
پس از آن حسن به کلانتري احضار و بعد از اينکه ابتلايش به بيماري رواني مسجل شد مشاور کلانتري از من خواست فرزندانم را به خانه پدرم ببرم و از سويي حسن نيز موظف به مراجعه نزد روانپزشک شد.
زهرا افزود؛ چند ماه از اين ماجرا گذشت و من و سه فرزندم همچنان با حسن زندگي مي کرديم و او نيز تحت درمان قرار داشت.
من بسيار اميدوار بودم که بيماري شوهرم بهبود يابد و مشکلات هرچه سريع تر برطرف شود اما بار ديگر اختلافات ما به اوج رسيد و من خانه را به حالت قهر ترک کردم و نمي دانم روز حادثه چه اتفاقي رخ داد.
ماموران در ادامه تحقيقات به بازجويي از همسايه ها پرداختند و متوجه شدند روز حادثه علي و فرزانه با فرار از خانه شان سراسيمه به کوچه دويده و از همسايه ها تقاضاي کمک کرده بودند اما پيش از آنکه آنها براي نجات آن دو کاري انجام دهند حسن فرزندانش را به زور به منزل بازگرداند و خانه را به آتش کشيد.
پس از جمع آوري شواهد و سرنخ هاي اوليه کارآگاهان به بازسازي صحنه جنايت پرداختند. طبق اطلاعات موجود هنگام حادثه به اين دليل که شهرام- پسر 17 ساله- هميشه در آشپزخانه مي خوابيد حسن ابتدا به آنجا رفت و پس از ريختن بنزين در آشپزخانه و قفل کردن در آن از روزنه در کبريت روشن را به داخل انداخت و فرزند بزرگش را به کام شعله هاي آتش فرستاد.
در اين هنگام دو کودک 14 و 10 ساله هراسان از خانه بيرون دويدند و پدرشان که متوجه فرار آنها شده بود دوان دوان به تعقيب شان رفت و هر دو را به زور به داخل منزل بازگرداند اما فرزانه و علي بار ديگر از دست پدر گريختند و اين بار به يکي از اتاق ها رفتند و در را از داخل قفل کردند.
حسن که در آن لحظات تحت تاثير مشروبات الکلي قرار داشت اين بار براي کشتن دو کودکش شيشه بالاي چارچوب در اتاق را شکست و از همانجا مقداري بنزين به داخل اتاق ريخت و دوباره کبريت کشيد.
در همان شرايط که دو کودک در شعله هاي آتش مي سوختند مرد جوان نيز که آغشته به مايع سوختني شده بود طعمه حريق شد و لحظاتي بعد جان باخت.بنابر اين گزارش پس از روشن شدن ابهام اين جنايت فجيع پرونده مختومه اعلام شد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد , ,
:: برچسب‌ها: مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد ,



دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 752
نویسنده : امير محمدي

دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن
با پيگيري‌هاي كارآگاهان مبارزه با سرقت از اماكن، مخفيگاه «وحيده 25 ساله» در محدوده ميدان راه‌آهن شناسايي و اين محل تحت نظر قرار گرفت و ظهر دوم خردادماه با هماهنگي قضايي اين زن به همراه فرد ديگري به نام «محمد 25 ساله» دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.
ملت ما: دزدي‌هاي مشابه يك زن 25 ساله كه از تبهكاران سابقه‌دار در لیست مجرمين آگاهي است وي را بار ديگر به دام انداخت.

از ابتداي سال جاري با دريافت اطلاعيه مردمي كارآگاهان مبارزه با سرقت خانه پليس آگاهي در جريان شروع به سرقت زن سابقه‌دار قرار گرفتند.

كارآگاهان اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ با دريافت اطلاعيه‌يي مبني بر اينكه يك زن جوان به نام «وحيده» كه داراي سابقه دستگيري و زندان بوده و چند ماه قبل از زندان آزاد شده، مجددا به سرقت‌هاي گذشته خود روي آورده است.

در بررسي‌هاي اوليه كارآگاهان مشخص شد اين زن دو بار در سال 83 و 84 به اتهام سرقت كيف‌قاپي دستگير و با راي قضايي به زندان و جريمه محكوم شده است. همچنين همسر وي نيز در سال 84 به اتهام كيف‌قاپي دستگير و با راي قضايي تاكنون در زندان است. لذا با هماهنگي قضايي با ولي‌زاده، بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 4 تهران (رسالت)، اقدامات پليسي براي شناسايي و دستگيري متهم به اجرا گذاشته شد.

با پيگيري‌هاي كارآگاهان مبارزه با سرقت از اماكن، مخفيگاه «وحيده 25 ساله» در محدوده ميدان راه‌آهن شناسايي و اين محل تحت نظر قرار گرفت و ظهر دوم خردادماه با هماهنگي قضايي اين زن به همراه فرد ديگري به نام «محمد 25 ساله» دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

در بازرسي از اين مخفيگاه تعدادي انواع كيف‌هاي زنانه، گوشي تلفن همراه، سيم‌كارت، حافظه تلفن همراه، دوربين عكاسي، ساعت، بدليجات و... كشف شد. متهمان در ابتدا با توجه به اقلام كشف شده دخالت در هرگونه سرقت را انكار كرده و زن جوان، «محمد» را به عنوان همسرش معرفي كرد در حالي كه همسرش در زندان بسرمي‌برد.

لذا در مرحله دوم گفت از همسرم طلاق گرفته و با محمد ازدواج كرده‌ام. زن جوان درباره انواع كيف‌هاي كشف شده در خانه گفت: «من به كيف علاقه خاصي دارم و در مسافرت‌ها به كيش و قشم و... كيف پول مي‌خرم.»با پيگيري‌هاي كارآگاهان، تعداد 6 نفر از صاحبان گوشي‌ها و سيم‌كارت‌ها شناسايي و به اداره هفدهم پليس آگاهي دعوت شدند.

در حالي كه مالباختگان با مدارك توانستند مالكيت خود را اعلام كنند. و پس از سرقت نيز اقدام به طرح شكايت در مراجع مختلف قضايي و انتظامي كرده بودند؛ متهمان همچنان سرقت‌ها را انكار مي‌كنند. جالب توجه اينكه يكي از اين مالباختگان با حضور در پليس آگاهي گفت: در ايام سال نو براي مسافرت به جنوب كشور رفته بودم كه گوشي‌ام در قشم به سرقت رفت.

سرهنگ كارآگاه مهدي قزلباش معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجّه به كشف اموال مسروقه و شناسايي تعدادي از اين مالباختگان و انكار متهمان و از طرفي احتمال سرقت‌هاي بسيار ديگر، بازپرس پرونده با انتشار بدون پوشش تصاوير متهمان در جرايد موافقت كرد.

لذا از كساني كه در ماه‌هاي اخير توسط اين دو متهم از آنان سرقت شده است دعوت مي‌شود جهت پيگيري موضوع به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي يا شعبه ششم بازپرسي دادسراي ناحيه 4 تهران (رسالت) مراجعه يا با شماره تلفن‌هاي 5055389 يا 51055391 تماس بگيرند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن ,



بازدید : 1077
نویسنده : امير محمدي



تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک
نوشته شده در یک شنبه 8 خرداد 1390
بازدید : 1230
نویسنده : امير محمدي
  تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک

باراک اوباما، رییس دولت امریکا دیروز چهارشنبه ۳۱ فروردین (۲۰آوریل) به دیدار مارک زاکربرگ، مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک و کارکنان این شبکه اجتماعی رفت.این دیدار در حالی برگزار شد که جمعی از مردم امریکا خارج از دفتر فیس بوک، در اعتراض به سیاست‌های اوباما دست به تظاهرات زدند و با شعارهایی نظیر “اوباما دوست ما نیست” مخالفت خود را با جنگ طلبی‌های آقای تغییر اعلام کردند.

www.iranfars.ir
گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 
 

www.iranfars.ir گروه
ایران فارس

 
 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک ,