پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !! + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1912
نویسنده : امير محمدي
taknaz.ir at site
 
فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که نسبت قابل توجهی از جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند اما در همین حال یکی از بیشترین کشورهایی است که با دین مبین اسلام و به ویژه مسأله حجاب و ساخت مساجد مخالفت می ورزد.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه، در همین حال اخیرا چندین قانون علیه حجاب و نقاب صادر شده که موجب محدود شدن زنان و
دختران محجبه در این کشور گردیده است.

اخبار رسیده از پاریس پایتخت فرانسه حاکی از آن است که "سنیت دوجانی"
دختر جوان 15 ساله فرانسوی ترک تبار که از دختران محجبه در فرانسه به شمار می رود، پس از صدور قوانین جدید علیه حجاب، از حضور در مدرسه منع شده بود.

گفته می شود وی که از یکسو مصمم به ادامه تحصیل بوده و از سوی دیگر حاضر به کنار گذاشتن حجاب و نشان دادن موی خود به نامحرمان نبوده، در اقدامی
جالب و اعتراضی تمام موی سر خود را تراشیده و با چهره جدید خود در مدرسه حاضر شد.

این اقدام وی جنجالی گسترده در فرانسه به وجود آورده و اعتراض برخی سازمان ها و مؤسسات مدافع حقوق بشر را برانگیخته است. در همین حال بحث و جدل های وسیعی در فضای مجازی و سایت های اجتماعی و تالارهای گفتگو به وجود آورده است.

گفتنی است "سنیت دوجانی" دانش آموز مدرسه "لویس پاستیر" در شهر "استراس بورگ" در منطقه "آلزاس" در شمال فرانسه است.

مقامات این مدرسه به وی اطلاع داده بودند که قرار است بر اساس قانون جدید صادر شده، حجاب او را در مقابل دید همگان از سرش بردارند، همین امر موجب شد که وی پیش از این اقدام، موهای سر خود را بتراشد تا وقتی حجابش را بر می دارند، مویی بر سر وی نباشد.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !! + عکس ,



دختران انگلیسی مست ترین دختران غربی+عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1830
نویسنده : امير محمدي
تحقیقات نشان می دهد که دختران نوجوان انگلیسی  مست ترین دختران کشورهای غربی هستند.

حدود 50% از دختران 15 ساله انگلیسی تاکنون حداقل دو بار مست کرده اند ، درحالی که میانگین این آمار در دیگر کشورهای پیشرفته 29% است.

دختران  نوجوان انگلیسی در مصرف مشروبات الکلی حتی گوی سبقت را از پسران هم سن و سال خود نیز گرفته اند. حدود 44% از پسران 15 ساله انگلیسی دو یا بیشتر مست کرده اند.

از سال 1998 تا سال  2008 تعداد دختران مست از 17% به 27% رسیده است.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دختران انگلیسی مست ترین دختران غربی+عکس ,



سقوط جرثقیل در میدان فردوسی تهران (+تصاویر )
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 2380
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 3293
نویسنده : امير محمدي

برخورد 6 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه یادگارامام باعث مرگ دو سرنشین یکی از خودرو‌ها و آسیب دیدگی دو نفر دیگرشد.
 
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 8:58 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، زیر پل بولوار پاکنژاد اعزام كرد.
 
علیرضا دامغانی نسب رئیس ایستگاه 58 در مورد حادثه گفت: در جریان این حادثه در پی برخورد شدید دودستگاه خودرو سواری که موجب آسیب دیدگی دو سرنشین یکی از خودروها و مرگ دو سرنشین خودرو دیگر شد، 4 دستگاه خودرو دیگر نیز در برخورد با خودروهای حادثه دیده دچار خسارت مالی شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین خودرو‌ها با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات و بریدن قسمتی از اتاق در هم پیچیده خودرو جسم بی جان دو سرنشین آن را بیرون آوردند.

این گزارش همچنین حاکی است محمود کبودبند فرمانده آتش‌نشانان تعیین علت بروز این حادثه را به گزارش کارشناسان راهنمایی و رانندگی منوط کرد و گفت: به گفته شهروندانی که شاهد رخداد این حادثه بودند خودرو سواری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه یادگار امام در حرکت بود پس از برخورد با خودرو سواری دیگرو گذر از نرده‌های محافظ(گاردریل) میان بزرگراه در مسیر مخالف با سه دستگاه خودرو دیگر برخورد می‌کند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه وانتقال خودرو‌ها به ماموریت خود پایان دادند.

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تصادف مرگبار پرابد پژو 206 و زانتیا در بزرگراه یادگارامام + تصاویر ,



انشای جالب یک بچه دبستانی در مورد ازدواج (اوج خنده)
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 2217
نویسنده : امير محمدي
taknaz.ir at site
 
هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.
در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !

اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.

مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!

اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است.

قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند.
 

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: انشای جالب یک بچه دبستانی در مورد ازدواج (اوج خنده) ,



برخورد عجیب یک دانشگاه با بد‌حجابی + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1953
نویسنده : امير محمدي

مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند!

taknaz.ir at site

قرار گرفتن کارت دانشجویی در بر روی شیشه اتاقک به گونه ای است که تمام مشخصات شخصی این دانشجویان در مقابل دیدگان تمام دانشجویان قرار می گیرد.

نکته قابل توجه آنکه نه تنها این اقدام تاثیر مثبتی بر نحوه پوشش دانشجویان نداشته است بلکه با بوجود آوردن وجهه ی بسیار بد در موضوع مقابله با بی حجابی موجبات سوئ استفاده ی برخی افراد سودجو را فراهم کرده است.

این اقدان عجیب و نسنجیده مسئولین حراست این دانشگاه نه تنها به رعایت شئونات کمکی کرده بلکه حواشی مختلفی را هم با خود به دنبال داشته است که می توان از سوء استفاده ی برخی


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,