پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1639
نویسنده : امير محمدي
  دیدنی های امروز ارسال برای دوستان

سایت جهان به نقل از بی بی سی نوشت:

رامین پرچمی بازیگر جوان تلویزیون و سینمای ایران که بهمن‌ماه سال گذشته در تهران بازداشت شده بود طبق حکم دادگاه انقلاب اسلامی ایران به یکسال حبس محکوم شد.

عکس : بازیگر سینما و تلویزیون ایران به یک‌ سال زندان محکوم شد


گفتنه می‌شود وی در ناآرامی‌های ۲۵ بهمن سال ۸۹ در تهران شرکت کرده بود که در خیابان توسط مامورین امنیتی ایران دستگیر شد.

شایان ذکر است در ۲۵ بهمن ماه سال گذشته مخالفین حکومت ایران طی بیانیه رهبران جنبش سبز به خیابان‌های مرکزی شهر تهران آمده بودند که این تظاهرات به درگیری میان معترضین و نیروهای امنیتی انجامید.

مقامات وزارت کشور دولت ایران تظاهرات در این روز را غیرقانونی اعلام کرده بودند. به همین علت دستگیرشدگان در این روز به احکام سنگین محکوم شدند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکس : بازیگر سینما وتلویزیون ایران به یک‌ سال زندان محکوم شد ,



عکسهای متفاوت مهتاب ‌کرامتی درپشت ‌صحنه " قهوه تلخ"
نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390
بازدید : 1477
نویسنده : امير محمدي

  دیدنی های امروز ارسال برای دوستان

مهتاب ‌کرامتی درپشت ‌صحنه

مهتاب کرامتی و همینطور چند بازیگر و هنرمند دیگر از پشت صحنه سریال پربیننده قهوه تلخ بازدید کردند.
فارس سینما: علاقه شدید بازیگران سینما و تلویزیون به سریال قهوه تلخ نیز شروع شده و همین امر باعث شد مهتاب کرامتی نیز به دیدن عوامل قهوه تلخ برود.



مهتاب کرامتی و همینطور چند بازیگر و هنرمند دیگر از پشت صحنه سریال پربیننده قهوه تلخ بازدید کردند و علاقه خود را نسبت به دیدن و ساخت این سریال بازگو کردند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای متفاوت مهتاب ‌کرامتی درپشت ‌صحنه " قهوه تلخ" ,



کاکا و این دختر کوچولوی زیبا / عکس
نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390
بازدید : 1280
نویسنده : امير محمدي

 این دختر کوچولوی زیبا ، بهانه ای است که کاکا قول داده به خاطرش می خواهد در ال کلاسیکو پیروز باشد.

کاکا


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: کاکا و این دختر کوچولوی زیبا / عکس ,



عکس های 7 جوانی که قرار است اعدام شوند
نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390
بازدید : 1371
نویسنده : امير محمدي
روز گذشته رسانه‌های بحرینی حامی رژیم آل خلیفه اعلام کرده‌اند که این رژیم تلاش می‌کند گروهی از شیعیان قیام کننده را که در درگیری‌های چند روز پیش باعث به هلاکت رسیدن دو نیروی پلیس بحرین شدند، به اعدام محکوم کند.
جوانان و مبارزان بحريني امروز در دادگاه نظامی بحرین حاضر می‌شوند وحکم اعدام آنان صادر خواهد شد.
 
به گزارش جهان، در بحرین در طول حکومت رژیم بحرین هیچ‌گاه حکم اعدام ثبت نشده و این اولین باری است که حکم اعدام برای مبازان بحرینی صادر می‌شود.

روز گذشته رسانه‌های بحرینی حامی رژیم آل خلیفه اعلام کرده‌اند که این رژیم تلاش می‌کند گروهی از شیعیان قیام کننده را که در درگیری‌های چند روز پیش باعث به هلاکت رسیدن دو نیروی پلیس بحرین شدند، به اعدام محکوم کند.

در همین رابطه گزارش شد: دادستان نظامی بحرین عزم خود را جزم کرده که از دادگاه عالی این کشور حکم اعدام چند قیام کننده که توسط نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند را بگیرد. تعداد این افراد بازداشت شده که به دست داشتن در کشته شدن این دو نیروی پلیس متهم هستند، هفت نفر است.

جوانان بحرینی

همچنین دادستان نظامی بحرین تلاش می‌کند به دادگاه عالی این کشور ثابت کند که اقدام این هفت نفر اقدامی تروریستی بوده است.

گفتنی است، این اقدام در حالی انجام می‌شود که نیروهای امنیتی و پلیس رژیم بحرین با حمایت و پشتیبانی کامل نیروهای اشغالگر عربستان سعودی تاکنون ده‌ها شهروند معترض را به شهادت رسانده و زخمی کرده‌اند و تعداد زیادی را نیز ربوده‌اند که سرنوشتان نامعلوم است.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکس های 7 جوانی که قرار است اعدام شوند ,



چشمان این دختر 3 روز باز و 3 روز بسته است +عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1743
نویسنده : امير محمدي

از چهار سال قبل، ناتالی آدلر دختر ۲۱ ساله استرالیایی، دچار یک وضعیت عجیب در چشم‌taknaz.ir at site هایش شده است. او هر سه روز چشمانش به مدت ۷۲ ساعت بسته می‌شود و بعد از سه روز دوباره و خود‌به‌خود پلک‌هایش باز می‌شوند.

ناتالی می‌گوید: «شب قبل از بسته شدن چشم‌هایم، کاملا حس می‌کنم که می‌خواهد چنین اتفاقی بیفتد؛ چون پلک‌هایم به تدریج سنگین می‌شوند».

بیماری‌ها و اختلالات بینایی متعددی وجود دارند که می‌توانند باعث از بین رفتن ناگهانی بینایی شوند. از اختلالات داخل چشمی و عصبی گرفته که فعالیت سلول‌های نوری چشم را با مشکل مواجه می‌کنند تا مشکلات عصبی و عضلانی پلک که باعث افتادگی پلک می‌شوند، اما اینکه یک اختلال چشمی و نابینایی شکل دوره‌ای به خود بگیرد و مدام تکرار شود، جزو موارد نادری است که اغلب توجیهی برای آن وجود ندارد. مشکل ناتالی آدلر، هم یکی از این موارد نادر است.

بعد از بسته شدن چشم‌ها، او فقط می‌تواند از یک شکاف باریک پایین پلک چپش ببیند و برای این کار مجبور است سرش را کاملا به عقب خم کند. به خاطر همین موضوع، او دچار گردن‌دردهای شدیدی شده است. وی می‌گوید: «در سه روزی که چشمانم بسته است، در شقیقه‌هایم درد احساس می‌کنم. حالت تهوع دارم و تمام بدنم درد می‌کند و دردهای گردن هم به این مشکلات اضافه شده است».

قصه از کجا شروع شد؟
مشکلات ناتالی در ۱۷ سالگی و درست در یک شب امتحان، بعد از یک عفونت باکتریایی سینوس، به ‌وجود آمده و طی این چهار سال به‌ هیچ‌وجه بهتر نشده است. مشکل ناتالی آدلر هر چه باشد، پزشکان هنوز نتوانسته‌اند تشخیص قطعی آن را مطرح کنند.

پزشکان چه می‌گویند؟

دکتر کاترین مانکوسو، چشم‌پزشکی که پرونده ناتالی را پیگیری می‌کند، می‌گوید: «الان چهار سال است که او در حال درمان است اما هیچ تغییری به وجود نیامده است و ما هنوز راجع به علت بیماری او به تصمیم واحدی نرسیده‌ایم».

چشم‌پزشک مسئول ناتالی هم از اظهارنظر خودداری کرده است. به غیر از چشم‌پزشکان استرالیایی، متخصصان اعصاب آمریکایی هم که مدارک این دختر را بررسی کرده‌اند، سردرگم هستند.

دکتر سستاری، نورولوژیست فوق‌تخصص چشم و استاد دانشگاه هاروارد می‌گوید: «هیچ بیماری شناخته شده‌ای وجود ندارد که علایم مشابه خانم ناتالی را به وجود آورد.» وی اغلب بعد از معاینه بیماران بررسی می‌کند که علایم آنها ناشی از یک مشکل ارگانیک یعنی اختلال در بدنشان است یا به‌خاطر یک کانورژن (تبدیل مشکلات عصبی و روانی به علایم فیزیکی در بدن). به نظر او مورد ناتالی آدلر هم ممکن است یک کانورژن باشد که به خاطر مشکلات روحی و روانی ، علایم بدنی عجیب را برایش به وجود آورده است.

دکتر سستاری بعضی مشکلات بدنی خاص مثل آپراکسی پلک یا آسیب به بخشی از مغز به نام CCN و یا بلفارواسپاسم (اسپاسم عضلات پلک) را مثال می‌زند که می‌توانند باعث بسته شدن چشم شوند اما اینکه پلک‌ها باز و بسته شوند با هیچ‌کدام از بیماری‌های ذکر شده مطابقت ندارد. به عقیده دکتر سستاری و دکتر ویلیام دیوید، علت اصلی این مشکل می‌تواند کانورژن باشد و تشخیص این بیماری با رد کردن عوامل بیماری‌زای دیگر امکان‌پذیر است.

درمان‌ها بی‌اثر است

پزشکان، بیمارانی را مثال می‌زنند که به‌خاطر کانورژن دچار علایم عصبی عجیب و غریبی مثل کوری‌های گذرا یا علایمی‌شبیه تشنج می‌شوند، اما به هر حال تشخیص و درمان کانورژن باید توسط یک روان‌پزشک انجام شود.

با این همه در طی این چهار سال، ناتالی‌ آدلر، تنها درمان بلفارواسپاسم دریافت کرده است. تزریق سم بوتولینوم یا بوتاکس در یک مرحله باعث شد تا دوره بیماری آدلر کمی‌کوتاه‌تر شود و دردهای وی نیز تا حدودی کاهش یابند. به نظر دکتر فانکوسو، با دریافت این درمان، ناتالی توانست مدت بیشتری چشمانش را باز نگه دارد.

این در حالی است که تقریبا اکثر پزشکان توصیه می‌کنند، ناتالی درمان‌های روان‌پزشکی را به‌عنوان روش اصلی درمان انتخاب


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: چشمان این دختر 3 روز باز و 3 روز بسته است +عکس ,



لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 2328
نویسنده : امير محمدي

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

نام لیلی طرابلسی همسر زین العابدین بن علی رئیس جمهور مخلوع تونس در جریان انقلاب این کشور و سپس فرار خاندان حاکم آن، به نامی آشنا تبدیل شد.
درنخستین روز از فرار خانواده بن علی منابع خبری گزارش دادند، همسر رئیس جمهورمخلوع تونس به هنگام فرار از این کشور یک و نیم تن طلا با خود خارج کرده است!!

بقیه در ادامه مطلب …

 

براین اساس طرابلسی در روزهای واپسین حکومت بن علی برای اخذ سکه های طلا به بانک مرکزی تونس رفته بود و به نظر می رسد وی به هنگام فرار از کشور یک و نیم تن طلا به ارزش ۴۵ میلیون یورو (۶۰ میلیون دلار) خارج کرده است.
«نیکولا پو و کاترین گراسیه» دو نویسنده و روزنامه نگار فرانسوی هستند که زندگی سیاسی اقتصادی لیلی طرابلسی را در اثری تحت عنوان «حاکم کارتاژ» به رشته تحریر درآورند.

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

نویسندگان در «حاکم کارتاژ» ضمن معرفی لیلی طرابلسی، نقش وی و خانواده اش را در حکومت تونس مورد بررسی قرار دادند.
این کتاب که ۹ فصل دارد، به هنگام انتشار در سال ۲۰۰۹ در فرانسه با استقبال خوانندگان همراه شد. البته انتشار و راه یابی این کتاب به بازارهای تونس ممنوع بود، اما پس از سقوط بن علی، حاکم کارتاژ در ویترین کتاب فروشیهای شهرهای مختلف تونس قرار گرفت.

صعود لیلی طرابلسی در حکومت تونس، وزش نسیم تغییر درنظام بن علی، زندگی دشوار در قصر کارتاژ، بلحسن طرابلسی معاون بن علی، عماد الطرابلسی، لیلی مدیر مدرسه پاستور، صخر المطیری وارث احتمالی و معجزه اقتصادی، عناوین فصل های مختلف این کتاب است.

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

«کاترین و نیکولا» در کتاب خود بر مستنداتی تاکید دارند که حاکی است: لیلی در سالهای اخیر در چارچوب پرو‍ژه سرقت ثروت های تونس که عنوان فرعی این کتاب است، نقش اساسی و سرنوشت سازی در اداره امور این کشور ایفا کرد به گونه ای که بنابر اقوال بسیاری از منابع نزدیک به قصر کارتاژ( کاخ ریاست جمهور مخلوع)، او با تکیه بر افراد خانواده اش کوشید تا در پرتو حکومت رو به فرسایش، خود را به حاکم اصلی کشور تبدیل کند.

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

نکته قابل توجه این است که پیش بینی نویسندگان دو سال بعد – ۲۰۱۱- درست ازآب درآمد. آنها درسال ۲۰۰۹ برآورد کرده بودند که تمام معیارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تونس به خط قرمز و نقطه هشدار و خطرناک رسیده که گریبان حاکمان این کشور را خواهد گرفت.
به گفته نویسندگان این درحالی بود که بن علی و اطرافیانش بیش از پیش به دنبال کسب ثروت بوده و در سرکوب هر نوع اعتراضی تردید نمی کردند.

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

لیلی طرابلسی که بود؟
لیلی، دختر خانواده ای فقیر بود که پدرش به شغل فروش خشکبار اشتغال داشت و مادرش نیز زن خانه داری با ۱۱ فرزند بود. وی در آغاز جوانی در سالن آرایشگاه زنانه مشغول به کار شد. پس از مدتی در یک آژانس مسافرتی مشغول بود و نخستین بار در سال ۱۹۷۵ ازدواج کرد که سه سال بعد منجر به طلاق شد.

لیلی از این برهه وارد تجارت قاچاق شد و تبادل کالاهای قاچاق بین پاریس و رم را مدیریت می کرد، تا جایی که یک بار بازداشت و گذرنامه اش توقیف شد. وی برای رهایی خود از یکی از افراد با نفوذ کمک خواست و در همان زمان بود که با زین العابدین بن علی که از دسامبر سال ۱۹۷۷ تا آوریل ۱۹۸۰مدیر نهادی امنیتی بود دیدار کرد. حوادث شهر قفصه نیز در سال ۱۹۸۰ رخ داد. بن علی بن علی به دلیل کوتاهی در مسوولیت خود در این حوادث، از سمتش برکنار و به عنوان سفیر لهستان منصوب شد.

درمجموع نویسندگان فرانسوی کتاب حاکم کارتاژ معتقدند: لیلی درعرصه فعالیت های سیاسی و اقتصادی تونس، زنی طمع کار و سودجو بود.

فساد اخلاقی و اقتصادی برادران طرابلسی
براساس مستندات فصل، بلحسن طرابلسی معاون بن علی بلحسن برادر بزرگ لیلی، شرکت هواپیمایی تونس را در اختیار گرفت و آن را «شرکت هواپیمایی کارتاژ» نامید.

لیلا، زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس www.taknaz.ir

اقدامی که سبب شد وی را به قطب اصلی کارهای مالی خانواده طرابلسی تبدیل کند.

نویسندگان فرانسوی این کتاب براین باورند که قدرت گرفتن لیلا در حکومت تونس سبب رشد خانواده وی شد. یکی دیگر از برادران لیلی که عکاس دوره گردی بود، خیلی زود به تاجر بزرگی در این کشور تبدیل شد و سه پسرش به ویژه «معز و عماد» که لیلی آنان را بسیار دوست می داشت به مسند و قدرت رسیدند.

در این کتاب از عماد به عنوان تاجری که شخصیت مبتذلی دارد یاد شده است؛ کسی که در تحقیر دیگران تردیدی نمی کرد تا آنجا که درگفتگو با یک روزنامه نگار تونسی بسیاری از هموطنان خود را مورد توهین آشکار قرار داد. نزدیکان وی گفته اند که عماد به استفاده از ماشین های سرقتی علاقه داشت. به عنوان نمونه وی همواره از یک مرسدس که از شهر مارسل فرانسه در سال ۲۰۰۵ ربوده شده بود، استفاده می کرد.
علاوه براین، ماجراجویی عماد در سرقت دو قایق بادبانی از فرانسه سرو صدای زیادی به پا کرد که لیلی تلاش زیادی کرد تا او را از پیگرد قانونی فرانسه در امان دارد. از همین رو وی از همسرش – بن علی- خواست تا تمام تلاشش را برای آسیب نرسیدن به عماد به کار گیرد. سرانجام با فشار و نفوذ دیپلماتیک و حقوقی لیلی در اوت ۲۰۰۹ عماد و معز طرابلسی از محاکمه در فرانسه نجات یافتند و قرار شد این دو در تونس محاکمه شوند که البته این محکمه هیچگاه برپا نشد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: لیلا , زنی فاسد که یک شبه ۱/۵ تن طلا را دزدید +عکس ,



تجاورز به 16 زن و دختر و دستگیری و اعدام
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1889
نویسنده : امير محمدي

مرد تبهكار كه با كمین در یكی از بوستان‌های شمال شهر 13 زن و دختر جوان را قربانی نقشه شومش كرده بود محكوم به اعدام شد.
 متهم
- 29 ساله - با كمین در بوستان‌ها به عنوان مأمور حفاظت پارك، دختران و زنان جوان را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت كیف پول و طلاجات قربانیانش متواری می‌شد. راز جنایت‌های سیاه وی از آذر 88 به دنبال شكایت دختر جوانی فاش شد.
در حالی كه تحقیقات پلیسی برای شناسایی مرد شیطان‌صفت آغاز شده بود، شكایت 4 زن و دختر جوان از شكارچی ناشناس مطرح شد. سرانجام كارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی مخفیگاه مرد فراری را در اطراف تهران شناسایی كردند. وی در بازجویی‌ها منكر اتهاماتش شد اما پس از مواجهه حضوری با قربانیان لب به اعتراف گشود.
قاضی «جلیلی» - رئیس - و چهار قاضی مستشار شعبه 72 دادگاه كیفری استان تهران
- رسولی، سلیمانی، ملكی و رضوی - پس از پایان جلسات محاكمه و براساس گواهی پزشكی قانونی اقرار صریح مرد شیطان‌صفت، شكایت 16 زن و دختر و گزارش پلیس به اتفاق آرا حكم به اعدام، 9 سال زندان، 173 ضربه شلاق و برگرداندن اموال شاكیان را صادر كردند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تجاورز به 16 زن و دختر و دستگیری و اعدام ,



خرید و فروش دختران نیویورکی در خیابان + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1735
نویسنده : امير محمدي

فروش سازماندهی شده دختران نیویورکی به پدیده ای رایج در این شهر تبدیل شده است. خرید و فروش دختران نیویورکی در خیابان های این شهر پدیده ای کاملا رایج است.

نیویورک تایمز در این باره نوشت: هنگامی که از خرید و فروش انسان در کشورهایی مانند هند و کامبوج خبر می رسد، قلب هر انسانی به درد می آید. اما به نظر می رسد همه چشم هایشان را به روی رواج این پدیده در ایالات متحده بسته اند.
 
taknaz.ir at site

در کشورهای فقیر قربانیان اغلب پس از آدم ربایی و زندانی شدن به شیوه برده ها به فروش می رسند، اما در آمریکا دختران بدون آن که زندانی شوند خرید و فروش می رسند.

در واقع قاچاق انسان در آمریکا در ظاهر به شکل خودفروشی دختران دیده می شود، اما اغلب این افراد توسط گروه های خشنی سازمان دهی می شوند که هرگز با برخورد پلیس یا مقام های قضایی مواجه نمی شوند.
 
taknaz.ir at site

اعتراض به قاچاق کودکان به شیوه یک مؤسسه فعال حقوق بشر
 
taknaz.ir at site

در واقع ساختار قضایی آمریکا امکان دفاع این دختربچه ها از حقوق شان را به آنها نمی دهد زیرا ثابت کردن پرونده های دلالی در این کشور کار بسیار دشواری است و قضات نیز  به شنیدن سخنان این دخترها که ظاهرا مجرم هستند اما خود قربانی شده اند، علاقه ای ندارند.

اعتراض به قاچاق انسان و بی توجهی دستگاه های قضایی آمریکا
 
taknaz.ir at site

گفتنی است قاچاق انسان پس از قاچاق اسلحه و مواد مخدر سومین تجارت غیرقانونی در سراسر جهان به شمار می رود که کودکان قربانی اصلی آن هستند. بنابر اعلام رسمی سازمان های حقوق بشرسالانه 32 میلیار دلار آمریکا توسط باندهای جنایتکار قاچاق انسان پول شویی می شود و عده ای از این طریق حساب های میلیاردی برای خود ساخته اند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: خرید و فروش دختران نیویورکی در خیابان + عکس ,



دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !! + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1912
نویسنده : امير محمدي
taknaz.ir at site
 
فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که نسبت قابل توجهی از جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند اما در همین حال یکی از بیشترین کشورهایی است که با دین مبین اسلام و به ویژه مسأله حجاب و ساخت مساجد مخالفت می ورزد.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه، در همین حال اخیرا چندین قانون علیه حجاب و نقاب صادر شده که موجب محدود شدن زنان و
دختران محجبه در این کشور گردیده است.

اخبار رسیده از پاریس پایتخت فرانسه حاکی از آن است که "سنیت دوجانی"
دختر جوان 15 ساله فرانسوی ترک تبار که از دختران محجبه در فرانسه به شمار می رود، پس از صدور قوانین جدید علیه حجاب، از حضور در مدرسه منع شده بود.

گفته می شود وی که از یکسو مصمم به ادامه تحصیل بوده و از سوی دیگر حاضر به کنار گذاشتن حجاب و نشان دادن موی خود به نامحرمان نبوده، در اقدامی
جالب و اعتراضی تمام موی سر خود را تراشیده و با چهره جدید خود در مدرسه حاضر شد.

این اقدام وی جنجالی گسترده در فرانسه به وجود آورده و اعتراض برخی سازمان ها و مؤسسات مدافع حقوق بشر را برانگیخته است. در همین حال بحث و جدل های وسیعی در فضای مجازی و سایت های اجتماعی و تالارهای گفتگو به وجود آورده است.

گفتنی است "سنیت دوجانی" دانش آموز مدرسه "لویس پاستیر" در شهر "استراس بورگ" در منطقه "آلزاس" در شمال فرانسه است.

مقامات این مدرسه به وی اطلاع داده بودند که قرار است بر اساس قانون جدید صادر شده، حجاب او را در مقابل دید همگان از سرش بردارند، همین امر موجب شد که وی پیش از این اقدام، موهای سر خود را بتراشد تا وقتی حجابش را بر می دارند، مویی بر سر وی نباشد.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !! + عکس ,



دختران انگلیسی مست ترین دختران غربی+عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1830
نویسنده : امير محمدي
تحقیقات نشان می دهد که دختران نوجوان انگلیسی  مست ترین دختران کشورهای غربی هستند.

حدود 50% از دختران 15 ساله انگلیسی تاکنون حداقل دو بار مست کرده اند ، درحالی که میانگین این آمار در دیگر کشورهای پیشرفته 29% است.

دختران  نوجوان انگلیسی در مصرف مشروبات الکلی حتی گوی سبقت را از پسران هم سن و سال خود نیز گرفته اند. حدود 44% از پسران 15 ساله انگلیسی دو یا بیشتر مست کرده اند.

از سال 1998 تا سال  2008 تعداد دختران مست از 17% به 27% رسیده است.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دختران انگلیسی مست ترین دختران غربی+عکس ,



سقوط جرثقیل در میدان فردوسی تهران (+تصاویر )
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 2379
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 3293
نویسنده : امير محمدي

برخورد 6 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه یادگارامام باعث مرگ دو سرنشین یکی از خودرو‌ها و آسیب دیدگی دو نفر دیگرشد.
 
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 8:58 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، زیر پل بولوار پاکنژاد اعزام كرد.
 
علیرضا دامغانی نسب رئیس ایستگاه 58 در مورد حادثه گفت: در جریان این حادثه در پی برخورد شدید دودستگاه خودرو سواری که موجب آسیب دیدگی دو سرنشین یکی از خودروها و مرگ دو سرنشین خودرو دیگر شد، 4 دستگاه خودرو دیگر نیز در برخورد با خودروهای حادثه دیده دچار خسارت مالی شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین خودرو‌ها با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات و بریدن قسمتی از اتاق در هم پیچیده خودرو جسم بی جان دو سرنشین آن را بیرون آوردند.

این گزارش همچنین حاکی است محمود کبودبند فرمانده آتش‌نشانان تعیین علت بروز این حادثه را به گزارش کارشناسان راهنمایی و رانندگی منوط کرد و گفت: به گفته شهروندانی که شاهد رخداد این حادثه بودند خودرو سواری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه یادگار امام در حرکت بود پس از برخورد با خودرو سواری دیگرو گذر از نرده‌های محافظ(گاردریل) میان بزرگراه در مسیر مخالف با سه دستگاه خودرو دیگر برخورد می‌کند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه وانتقال خودرو‌ها به ماموریت خود پایان دادند.

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site

taknaz.ir at site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تصادف مرگبار پرابد پژو 206 و زانتیا در بزرگراه یادگارامام + تصاویر ,



انشای جالب یک بچه دبستانی در مورد ازدواج (اوج خنده)
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 2217
نویسنده : امير محمدي
taknaz.ir at site
 
هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.
در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !

اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.

مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!

اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است.

قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند.
 

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: انشای جالب یک بچه دبستانی در مورد ازدواج (اوج خنده) ,



برخورد عجیب یک دانشگاه با بد‌حجابی + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390
بازدید : 1953
نویسنده : امير محمدي

مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند!

taknaz.ir at site

قرار گرفتن کارت دانشجویی در بر روی شیشه اتاقک به گونه ای است که تمام مشخصات شخصی این دانشجویان در مقابل دیدگان تمام دانشجویان قرار می گیرد.

نکته قابل توجه آنکه نه تنها این اقدام تاثیر مثبتی بر نحوه پوشش دانشجویان نداشته است بلکه با بوجود آوردن وجهه ی بسیار بد در موضوع مقابله با بی حجابی موجبات سوئ استفاده ی برخی افراد سودجو را فراهم کرده است.

این اقدان عجیب و نسنجیده مسئولین حراست این دانشگاه نه تنها به رعایت شئونات کمکی کرده بلکه حواشی مختلفی را هم با خود به دنبال داشته است که می توان از سوء استفاده ی برخی


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,