پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چشم اسفندیار جریان انحرافی دولت کجاست؟
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 741
نویسنده : امير محمدي

"صراط" - مرتضی محب الاولیا در وبلاگ کورتاژ سیاسی و در تحلیلی تازه به واکاوی روشهای موجود برای ضربه زدن به جریان انحرفی منتفذ در دولت پرداخته است . این روشها که در شش بند آمده است را در زیر می خوانید .
 
در افسانه ها و اسطوره های ایرانی و یونانی، دو داستان شگفت انگیز وجود دارد که بیانگر وجود نقطه ضعفی از یک انسان شکست ناپذیر است. این داستان ها درباره دو شخص به نام اسفندیار و آشیل است.

اسفندیار در داستان های ایرانی شخصیت دوگانه ای یافته است و میان زشت و زیبا و بد و خوب می گردد. گاه همانند پیامبری به بازسازی فرهنگ دینی زمانه خود می پردازد و می کوشد تا به زعم خود "بهترین دین " را به جامعه نشان دهد و آثار شرک و دوگانه پرستی را بزداید و گاه به حکم هوس حکومتی به جنگ سرداری می رود که حافظ دین و آیین و امنیت کشور است و در دام توطئه شاه پدر می افتد.

طبق داستان؛ او به حکم ایزدی در چشمه ای فرو رفته تا رویین تن شود ولی در هنگامه فرو رفتن در این چشمه چشم هایش را بست و آب چشم آن را در بر نگرفت و این نقطه ضعف و ناتوانی اسفندیار شد.

به گزارش صراط نیوز در ادامه این مطلب آمده است: در داستان اسفندیار چشم آسیب پذیر عضو اوست که رویین تن نشده است و از این راه می توان به این موجود رویین تن ضربه و اسیب رساند. امری که بیانگر ضعف و ناتوانی بشر و راه آسیب پذیری اوست.

در مدل یونانی نیز، با پهلوانی رو به رو هستیم به نام آشیل که پاشنه اش به آب نرسید و آن بخش رویین نشد و به مرکز آسیب او بدل گردید.

"چشم اسفندیار" و "پاشنه آشیل" مفاهیمی هستند که در ادبیات سیاسی هم وارد شده که در هنگام طرح ریزی دشمن محور، همواره دشمن را به مثابه بدن انسان در نظر می گیرند و بعد از شناسایی نقطه ضعف آن، به طراحی عملیاتی برای حمله به آن موضع می پردازند.

اگر جریان انحرافی که در دولت رسوخ کرده را دشمن اسلام و نظام در نظر بگیریم، مبتنی بر دکترین "چشم اسفندیار" بایستی در مرحله اول آن جریان را آسیب شناسی و نقطه ضعف آن را شناسایی کرد و در مرحله دوم به بررسی راههای کم هزینه که بیشترین تاثیر را در ضربه زدن به نقطه ضعف جریان انحرافی دارند پرداخت.

روشهای موجود برای ضربه زدن به جریان انحرافی متنفذ در دولت(اصولگرا!) به شرح ذیل است:

نکته: روشهای ارائه شده فارغ از تبعات ممکن و هزینه احتمالی آن است و ترتیب آنها بدون اولویت خاصی می باشد.

1- قطع منابع مالی :

اسفندیار به عنوان "مغز جریان انحرافی" که سیاست گذاری هایش مبتنی بر دین خود تعریف می باشد و توهمات و منویاتش ظرفیت کافی را برای جذب انرژی های(عمرانی -مالی-نیروی انسانی) خودجوش و مردمی را ندارد، بایستی به بیت المال چنگ زده تا از این طریق به جذب انرژی های لازم و عملیاتی کردن طرح های خود بپردازد.

2- افشاگری :

به گفته برخی کارشناسان، افشاگری جریانی که با تکیه بر آرای مردم زنده است، می تواند آن جریان را از حیز انتفاع خارج کند. البته بایستی در این افشاگری به مطالبی پرداخته شود که فصل مشترک تمام علقه های سیاسی و اعتقادی مردم مانند فساد مالی، اخلاقی و... است.

3- دستگیری اذناب :

مغز جریان انحرافی برای پیشبرد اهداف خود نیاز به عوامل تصمیم ساز و تصمیم گیر دارد. یقینا دستگیری این عوامل  می تواند سرعت طراحی و اجرای مقاصد شوم را کند و یا ساقط کند. البته در این مدت بازداشت عوامل تصمیم ساز (رمالانی مانند غفاری) توانسته ضربه مهلکی به جریان انحرافی وارد سازد اما باید عوامل تصمیم گیر مانند بقایی، ملک زاده، فقیه،عامری و... را در دستور کار قرار داد تا هرچه زودتر بازوان اجرایی این جریان نیز فلج شود.

4- استیضاح رسمی :

از آنجایی که به گفته صاحبنظران، شخص رئیس جمهور فردی معاند نیست، اهرم فشاری مانند مجلس و راهکار سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس می تواند وی را وادار به عقب نشینی کند و می توان با دست خود احمدی نژاد این جریان را گوشه نشین کرد.

5- استیضاح مردمی :

احمدی نژاد خود به این امر واقف است که اولین و آخرین منشا مقبولیت وی، پایگاه مردمی است پس اگر مردم در سفرهای استانی، خواهان کنار گذاشتن "مغز جریان انحرافی" توسط رئیس جمهور شوند بایستی در راستای احترام به رای مردم این امر را عملی کند و گرنه در سفرهای آتی عدم مقبولیت گریبان گیر وی خواهد شد.

6- دستگیری اسفندیار :

و اما بهترین و کامل ترین راه؛

در 5 روش اول، بایستی حداقل دو روش را همزمان اجرا کرد که ضمانتی هم برای کارکرد نهایی آنها یعنی زوال جریان انحرافی وجود ندارد زیرا بنا به یک ضرب المثل قدیمی "باید از صاحب سگ ترسید و نه خود سگ". تا وقتی که "مغز جریان انحرافی" یعنی اسفندیار آزادانه به تربیت نیرو و جذب جوانان بی تجربه (به واسطه انتصاب های کلان) می پردازد نمی توان از ادامه این جریان انحرافی اعلام امیدواری کرد.

بهترین و نهایی ترین روش برای کور کردن چشم اسفندیار و فتنه جدید، دستگیری شخص "اسفندیار ر م" است که در این راستا مردم باید توسط دادستان عمومی از قوه قضاییه بخواهند که با بازداشت و محاکمه مشایی، از پیشرفت جریان انحرافی و اغوای جوانان نظام اسلامی جلوگیری به عمل آید


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: چشم اسفندیار جریان انحرافی دولت کجاست؟ ,



سفر ناكام لیدر جریان انحرافی به قم
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 710
نویسنده : امير محمدي

تلاش های لیدر جریان انحرافی برای کسب پایگاه در قم با شکست سنگینی روبرو شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،لیدرجریان انحرافی که به منظور ایجاد انشقاق بین طلاب،علماء و مراجع سفری به قم داشته است،با پاسخ منفی علماء،مراجع و طلاب برای دیدار روبرو شده است.
وی در این میان تنها موفق به 2 دیدار آنهم با فرزندان دو تن از علمای درگذشته شده است.
لیدر جریا انحرافی در این دیدارها آمادگی خود را برای فعال کردن این افراد اعلام کرده و به آنان گفته است که چرا در حاشیه بوده و در عرصه وفضای کنونی فعال نمی شوند.
وی در این میان حتی چکی یک و نیم میلیاردی را به یکی از افراد پیشنهاد داده است.
همچنین برخی از بازوهای لیدر جریان انحرافی ضمن تماس هایی با برخی طلاب از آمادگی جریان انحرافی برای کمک مالی ماهیانه تا سقف 950 هزارتومان خبرداده اند که این پیشنهاد با واکنش سخت طلاب روبرو شده است.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی در سناریوی خود تلاش ویژه ای را برای تضعیف روحانیت ساماندهی کرده است.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: سفر ناكام لیدر جریان انحرافی به قم ,



دفن داخل قوطي چيپس!
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 799
نویسنده : امير محمدي

دفن داخل قوطي چيپس!
باوئر از اين ابتكارش خيلي راضي بود و هميشه به آن افتخار مي‌كرد تا جايي كه از سال‌ها قبل دوست داشت همراه با آن از اين دنيا خداحافظي كند. به همين خاطر زماني كه باوئر در ماه گذشته مرد، فرزندانش خاكستر اين مهندس مبتكر را داخل يكي از قوطي‌هاي چيپس پرينگلز ريختند.

تهران امروز: «فردريك باوئر» هميشه روياي اين را داشت كه چيپس‌ها در يك قوطي جاي بگيرند. او در سال 1966 براي شركت «پروتكتر و گمبل» كار مي‌كرد و راهي مناسب براي يكسان كردن اندازه چيپس‌هاي اين شركت پيدا كرد. به اين ترتيب چيپس‌هاي «پرينگلز» به بازارآمد.

باوئر از اين ابتكارش خيلي راضي بود و هميشه به آن افتخار مي‌كرد تا جايي كه از سال‌ها قبل دوست داشت همراه با آن از اين دنيا خداحافظي كند. به همين خاطر زماني كه باوئر در ماه گذشته مرد، فرزندانش خاكستر اين مهندس مبتكر را داخل يكي از قوطي‌هاي چيپس پرينگلز ريختند.

«لري» پسر بزرگ خانواده كه 49 سال دارد درمورد مرگ پدرو اجراي خواست او مي‌گويد: «زماني كه براي اولين بار مسئله مرگ او در دهه 1980مطرح شد او مدتي درباره‌اش فكر كرد و بعد گفت كه مي‌خواهد خاكسترش در يكي از اين قوطي‌ها دفن شود. ما خنديديم و آن را به عنوان يك شوخي خانوادگي براي هم تعريف مي‌كرديم اما او جدي بود. به همين خاطر زماني كه پس از چند سال مبارزه با بيماري آلزايمر درگذشت، برادران من به فكر اين افتادند كه چطور بايد به اين وصيت او عمل كرد. اما من از قبل، ترتيب همه مراحل را داده بودم و حتي يك بسته چيپس پرينگلز معمولي هم خريده بودم تا خاكسترش را داخل آن بريزم.»

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , دفن داخل قوطي چيپس! , ,
:: برچسب‌ها: دفن داخل قوطي چيپس! ,



تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 1205
نویسنده : امير محمدي

در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.در این تجاوز ۴ مرد بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور مردم و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.
 
به گزارش البرز نیوز، در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.
در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد. “

طبق گزارشهای منتشر شده برادر 11 ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار میباشد با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.
 

دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام + عکس ,



مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 888
نویسنده : امير محمدي

مردي که پس از فوت برادرش دچار مشکلات روحي - رواني شده بود بعد از قتل سه فرزندش خودسوزي کرد.




مردي که پس از فوت برادرش دچار مشکلات روحي - رواني شده بود بعد از قتل سه فرزندش خودسوزي کرد.
اجساد اين چهار قرباني پس از آن کشف شد که آتش نشانان شهر مرند با اطلاع اهالي يک خيابان به سرعت عازم آنجا شدند و به مهار شعله هاي حريق که يک منزل مسکوني را در بر گرفته بود پرداختند.
با بيرون کشيده شدن جنازه هاي سوخته از اين خانه بازپرس ويژه قتل مرند تحقيقات خود را آغاز کرد و ضمن صدور دستور انتقال پيکرهاي بي جان شهرام 17 ساله، فرزانه 14 ساله، علي 10 ساله و پدر خانواده به نام حسن به پزشکي قانوني از پليس خواست به تحقيق درباره علت اين واقعه بپردازد.
در حالي که تحقيقات از عمدي بودن آتش سوزي حکايت داشت، ماموران متوجه شدند حسن چندي قبل با شکايت همسر 37 ساله اش به نام زهرا به کلانتري 15 احضار و موظف به مراجعه نزد روانپزشک شده بود. زهرا که از مرگ فرزندانش شوکه شده بود و نمي توانست به خوبي صحبت کند، در تشريح ماجرا گفت؛ برادر شوهرم در اهواز کار مي کرد و چندي قبل در پي يک آتش سوزي فوت شد. پس از آن بود که مشکلات روحي - رواني گريبان حسن را گرفت. او تبديل به مردي بداخلاق و عصبي شد که مرتب مرا به باد کتک مي گرفت و حتي به بچه هايم هم رحم نمي کرد و به جان آنها نيز مي افتاد. حسن چند بار با چاقو دست فرزندانم را بريد و ما را تهديد به قتل مي کرد.
زن جوان ادامه داد؛ پس از مدتي شوهرم گرفتار مشروبات الکلي شد و چنان در اين گرداب فرو رفت که زندگي مان فرو پاشيد. او بيکار و مجبور بود براي خريد مشروب اسباب و اثاثيه منزلمان را بفروشد. من ديگر نمي توانستم اين شرايط را تحمل کنم به همين خاطر يک روز تلفني با مشاور کلانتري 15 صحبت کردم و به دعوت وي به آنجا رفتم و داستان زندگي ام را شرح دادم.
پس از آن حسن به کلانتري احضار و بعد از اينکه ابتلايش به بيماري رواني مسجل شد مشاور کلانتري از من خواست فرزندانم را به خانه پدرم ببرم و از سويي حسن نيز موظف به مراجعه نزد روانپزشک شد.
زهرا افزود؛ چند ماه از اين ماجرا گذشت و من و سه فرزندم همچنان با حسن زندگي مي کرديم و او نيز تحت درمان قرار داشت.
من بسيار اميدوار بودم که بيماري شوهرم بهبود يابد و مشکلات هرچه سريع تر برطرف شود اما بار ديگر اختلافات ما به اوج رسيد و من خانه را به حالت قهر ترک کردم و نمي دانم روز حادثه چه اتفاقي رخ داد.
ماموران در ادامه تحقيقات به بازجويي از همسايه ها پرداختند و متوجه شدند روز حادثه علي و فرزانه با فرار از خانه شان سراسيمه به کوچه دويده و از همسايه ها تقاضاي کمک کرده بودند اما پيش از آنکه آنها براي نجات آن دو کاري انجام دهند حسن فرزندانش را به زور به منزل بازگرداند و خانه را به آتش کشيد.
پس از جمع آوري شواهد و سرنخ هاي اوليه کارآگاهان به بازسازي صحنه جنايت پرداختند. طبق اطلاعات موجود هنگام حادثه به اين دليل که شهرام- پسر 17 ساله- هميشه در آشپزخانه مي خوابيد حسن ابتدا به آنجا رفت و پس از ريختن بنزين در آشپزخانه و قفل کردن در آن از روزنه در کبريت روشن را به داخل انداخت و فرزند بزرگش را به کام شعله هاي آتش فرستاد.
در اين هنگام دو کودک 14 و 10 ساله هراسان از خانه بيرون دويدند و پدرشان که متوجه فرار آنها شده بود دوان دوان به تعقيب شان رفت و هر دو را به زور به داخل منزل بازگرداند اما فرزانه و علي بار ديگر از دست پدر گريختند و اين بار به يکي از اتاق ها رفتند و در را از داخل قفل کردند.
حسن که در آن لحظات تحت تاثير مشروبات الکلي قرار داشت اين بار براي کشتن دو کودکش شيشه بالاي چارچوب در اتاق را شکست و از همانجا مقداري بنزين به داخل اتاق ريخت و دوباره کبريت کشيد.
در همان شرايط که دو کودک در شعله هاي آتش مي سوختند مرد جوان نيز که آغشته به مايع سوختني شده بود طعمه حريق شد و لحظاتي بعد جان باخت.بنابر اين گزارش پس از روشن شدن ابهام اين جنايت فجيع پرونده مختومه اعلام شد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد , ,
:: برچسب‌ها: مردي خود و سه فرزندش را به آتش کشيد ,



دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 750
نویسنده : امير محمدي

دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن
با پيگيري‌هاي كارآگاهان مبارزه با سرقت از اماكن، مخفيگاه «وحيده 25 ساله» در محدوده ميدان راه‌آهن شناسايي و اين محل تحت نظر قرار گرفت و ظهر دوم خردادماه با هماهنگي قضايي اين زن به همراه فرد ديگري به نام «محمد 25 ساله» دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.
ملت ما: دزدي‌هاي مشابه يك زن 25 ساله كه از تبهكاران سابقه‌دار در لیست مجرمين آگاهي است وي را بار ديگر به دام انداخت.

از ابتداي سال جاري با دريافت اطلاعيه مردمي كارآگاهان مبارزه با سرقت خانه پليس آگاهي در جريان شروع به سرقت زن سابقه‌دار قرار گرفتند.

كارآگاهان اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ با دريافت اطلاعيه‌يي مبني بر اينكه يك زن جوان به نام «وحيده» كه داراي سابقه دستگيري و زندان بوده و چند ماه قبل از زندان آزاد شده، مجددا به سرقت‌هاي گذشته خود روي آورده است.

در بررسي‌هاي اوليه كارآگاهان مشخص شد اين زن دو بار در سال 83 و 84 به اتهام سرقت كيف‌قاپي دستگير و با راي قضايي به زندان و جريمه محكوم شده است. همچنين همسر وي نيز در سال 84 به اتهام كيف‌قاپي دستگير و با راي قضايي تاكنون در زندان است. لذا با هماهنگي قضايي با ولي‌زاده، بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 4 تهران (رسالت)، اقدامات پليسي براي شناسايي و دستگيري متهم به اجرا گذاشته شد.

با پيگيري‌هاي كارآگاهان مبارزه با سرقت از اماكن، مخفيگاه «وحيده 25 ساله» در محدوده ميدان راه‌آهن شناسايي و اين محل تحت نظر قرار گرفت و ظهر دوم خردادماه با هماهنگي قضايي اين زن به همراه فرد ديگري به نام «محمد 25 ساله» دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

در بازرسي از اين مخفيگاه تعدادي انواع كيف‌هاي زنانه، گوشي تلفن همراه، سيم‌كارت، حافظه تلفن همراه، دوربين عكاسي، ساعت، بدليجات و... كشف شد. متهمان در ابتدا با توجه به اقلام كشف شده دخالت در هرگونه سرقت را انكار كرده و زن جوان، «محمد» را به عنوان همسرش معرفي كرد در حالي كه همسرش در زندان بسرمي‌برد.

لذا در مرحله دوم گفت از همسرم طلاق گرفته و با محمد ازدواج كرده‌ام. زن جوان درباره انواع كيف‌هاي كشف شده در خانه گفت: «من به كيف علاقه خاصي دارم و در مسافرت‌ها به كيش و قشم و... كيف پول مي‌خرم.»با پيگيري‌هاي كارآگاهان، تعداد 6 نفر از صاحبان گوشي‌ها و سيم‌كارت‌ها شناسايي و به اداره هفدهم پليس آگاهي دعوت شدند.

در حالي كه مالباختگان با مدارك توانستند مالكيت خود را اعلام كنند. و پس از سرقت نيز اقدام به طرح شكايت در مراجع مختلف قضايي و انتظامي كرده بودند؛ متهمان همچنان سرقت‌ها را انكار مي‌كنند. جالب توجه اينكه يكي از اين مالباختگان با حضور در پليس آگاهي گفت: در ايام سال نو براي مسافرت به جنوب كشور رفته بودم كه گوشي‌ام در قشم به سرقت رفت.

سرهنگ كارآگاه مهدي قزلباش معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجّه به كشف اموال مسروقه و شناسايي تعدادي از اين مالباختگان و انكار متهمان و از طرفي احتمال سرقت‌هاي بسيار ديگر، بازپرس پرونده با انتشار بدون پوشش تصاوير متهمان در جرايد موافقت كرد.

لذا از كساني كه در ماه‌هاي اخير توسط اين دو متهم از آنان سرقت شده است دعوت مي‌شود جهت پيگيري موضوع به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي يا شعبه ششم بازپرسي دادسراي ناحيه 4 تهران (رسالت) مراجعه يا با شماره تلفن‌هاي 5055389 يا 51055391 تماس بگيرند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دزدی‌هاي زنجيره‌يي يك تبهكار زن ,



بازدید : 1072
نویسنده : امير محمدي



تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک
نوشته شده در یک شنبه 8 خرداد 1390
بازدید : 1228
نویسنده : امير محمدي
  تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک

باراک اوباما، رییس دولت امریکا دیروز چهارشنبه ۳۱ فروردین (۲۰آوریل) به دیدار مارک زاکربرگ، مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک و کارکنان این شبکه اجتماعی رفت.این دیدار در حالی برگزار شد که جمعی از مردم امریکا خارج از دفتر فیس بوک، در اعتراض به سیاست‌های اوباما دست به تظاهرات زدند و با شعارهایی نظیر “اوباما دوست ما نیست” مخالفت خود را با جنگ طلبی‌های آقای تغییر اعلام کردند.

www.iranfars.ir
گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 
 

www.iranfars.ir گروه
ایران فارس

 
 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تصاویری از حضور اوباما در فیس بوک ,



بازدید : 804
نویسنده : امير محمدي
مردی که زنان فاحشه را می کشت و آنها را می خورد
وقتی که برای اولین بار دستگیر شد، در حالی که انگشتان دستش را مانند بچه ها در هم گره می زد از کشتن و خوردن 6 زن نام برد. اما بعدها تنها نام سه نفر را بر زبان آورد.

استفان گریفیث 41 ساله که دوران حبس ابد خود را به تازگی شروع کرده معروف به قاتل تیرو کمان دار بوده و جالب اینجاست که در دانشگاه برادفورد در رشته حقوق و در حوزه جرم و جنایت نیز درس می‌خوانده است. پروژه درسی وی جک د ریپر بوده(فردی که در دهه 1880 در وایت چپل لندن زنان فاحشه را می کشته است)!
 
مردی که زنان فاحشه را می کشت و آنها را می خورد + عکس

افسران پلیسی که از وی بازجویی کردند از داستانهای نگفته حکایت دارند. ظاهرا وی از 6 قتل سخن گفته که بعدا زیر آن زده است. وی بعد از آنکه رسما قتل سوزان بلامیرز 36 ساله(در دادگاه ثابت شد که وی را با تیر و کمان و شلیک به وی از پای در اورده است)، شلی آرمیتاژ 31 ساله و سوزان راشورد 43 ساله بر عهده گرفت، به حبس ابد محکوم شد.
 
قاضی ارشد دادگاه لیدز در این باره گفت بر اساس صحبت های قاتل جای هیچ شک و شبهه ای نیست که وی باید تا ابد در زندان باقی بماند. بقایای بدن بلامیرز در 25 ماه می در رودخانه آیری نزدیک برادفورد پیدا شد. دستمال مربوط به آرمیتاژ نیز در همان رودخانه یافت شد اما اثری از راشورث پیدا نشد.

پیشتر قاتل از قتلهای زیادی خبر داده بود اما بعدا جزییات 5 قتل در برادفورد را گفت و سپس رسما سه مورد را بر زبان آورد و همگان متوجه شدند که قاتل بازپرسان را سر کار گذاشته است.
 
مردی که زنان فاحشه را می کشت و آنها را می خورد + عکس

به هر حال از این داستان که بگذریم پذیرش سه مورد قتل و خوردن اجساد توسط این قاتل متوحش چیزی را عوض نمی کند. گفتنی است بارها روانپزشکان درباره اختلالات روانی استفان گریفیث هشدار داده بودند و اسناد نشان می دهد که وی ممکن است قاتل زنجیره ای شود اما ظاهرا کسی به این موضوع اهمیت نداد تا اینکه وی دست به جنایت زد. وی هنگامی که 17 ساله بوده با حمله به مدیر فروشگاهی به سه سال حبس محکوم شد.

همان زمان وی به بازپرسان گفته بود که آینده خود را بعنوان قاتل زنجیره ای دیده است و شاید قاتل زنجیره ای شود اما دوباره کسی به حرفهای وی گوش نکرده بود و بازپرسان از کنار مسئله گذشته بودند. در سال 1991 بعنوان مریضی که از زجر دادن دیگران لذت می برد شناخته شده وروانپزشکان در باره اختلالات روانی وی هشدار دادند. سال 1992 نیز بدلیل سلب آسایش و قرار دادن چاقو زیر گلوی دختری بدون دلیل، محکوم به دو سال حبس شد

اما چون علائم بیماری را از خود نشان نداده بود مطابق قوانین انگلیس به تیمارستان فرستاده نشد و به جنایات خود ادامه داد. سوال اینجاست کسی که 19 سال پیش بعنوان قاتل بالقوه شناخته شده چرا اینطور آزادانه رها شده تا دست به ارتکاب جنایت بزند. البته هیچ دلیلی جز ضعف در قوانین انگلیس نیست.
 
مردی که زنان فاحشه را می کشت و آنها را می خورد + عکس

اما قربانیان استفان همگی فاحشه بوده که در زندگی اخلاقی خود دچار بحران بوده اند و نوع کار و شغل شان، آنها را در برابر مردان خشونت آمیز ساخته بود. یعنی مردانی از این دست به خود اجازه داده اند که هر نوع رفتار خشنی را با این نوع افرا در جامعه انگلیس داشته باشند.

استفان گریفیث متولد سال 1969 در دازبری در غرب یورکشایر در ماه می 2010 به اتهام قتل و ادمخواری بازداشت شد و هنگامی که قاضی اسمش را پرسید وی گفت آدمخوار تیر و کماندار!!

4 بار در زندان دست به خودکشی ناموفق زده است. در 21 دسامبر به اتهام قتل 3 زن گناهکار شناخته شده و حبس ابد محکوم شد و اینک دوران حبس ابد خود را شروع کرده است.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: مردی که زنان فاحشه را می کشت و آنها را می خورد ,



آخرین تصاویر مهناز افشار, رز رضوی و نواب صفوی در حج
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1395
نویسنده : امير محمدي



نیوشا ضیغمی و همسرش در لباس احرام / عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1414
نویسنده : امير محمدي

به گزارش آخرین نیوز، نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان در سفر اخیر هنرمندان به خانه خدا در لباس احرام دیده می‌شوند.

http://aftabnews.ir/images/docs/000127/n00127537-r-b-000.jpg


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: نیوشا ضیغمی و همسرش در لباس احرام / عکس ,



تابلوهای تعیین زمان قیامت در دبی! + تصوی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1378
نویسنده : امير محمدي
ر بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که "آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟" و البته زمان این روز هولناک را 21 مه 2011 اعلام کرده اند.
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، به تازگی اغلب خیابانهای اصلی شهر دبی از تابلوهای بسیار بزرگی پر شده است که روی آنها زمان دقیق وقوع قیامت را به مردم هشدار می دهد!

گفتنی است چندی پیش "هارولد کامبینگ" کشیش شهر اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در یک پیشگویی عجیب اعلام کرد که روز 21 مه سال 2011 جهان به پایان می رسد او حتی ساعت دقیق این واقعه را ساعت شش بعد از ظهر اعلام کرده است!

 

 

روزنامه "گلف نیوز" نوشت: یک گروه مسیحی آمریکایی به رهبری زنی به نام "ماری شیهان" به تازه گی در شهر دبی فعالیتهای تبلیغی اینگونه افکار را شروع کرده اند و با دردسرهای فراوانی توانسته اند یک شرکت که در این گزارش نامی از آن ذکر نشده را قانع کنند تا این تابلوها را در خیابانهای اصلی دبی قرار دهد.

بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که "آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟" و البته زمان این روز هولناک را 21 مه 2011 اعلام کرده اند.

لازم به ذکر است بر اساس قوانین کشور امارات متحده عربی تبلیغ و نصب هرگونه پیامی که با گفته های دین اسلام مغایرت کند ممنوع است بنابراین بعد از گذشت چند روز از نصب این تابلوهای بسیار بزرگ یکی از مسئولان شهرداری دبی گفت: در اسرع وقت این تابلوها جمع خواهد شد.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تابلوهای تعیین زمان قیامت در دبی! + تصوی ,



مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!) همه بخونن تشکر نمیخام
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1727
نویسنده : امير محمدي

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: «میخواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناریام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر میرسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم میشود خوشحال شدم. میگفت دستمالها بیخطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمالها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب این کار را میکردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمالها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمالها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمالها را استفاده میکردم و اگر آنها را به صورتم نمیگذاشتم نمیتوانستم بخوابم و نیمههای شب از خواب میپریدم.اصلا تصور نمیکردم که معتاد دستمالها شدهام. رفته رفته وقتی از دستمالها استفاده نمیکردم خمار و خوابآلود میشدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال میکرد ترسیده بود، طوری حرف میزد که انگار مطمئن است من مواد مصرف میکنم اما نمیپذیرفتم. هر بار با فریماه تماس میگرفتم قیمت دستمالها را چندین برابر بالا میبرد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس میگرفتم چون میدانست وابستگی شدیدی به دستمالها دارم قیمت را بالاتر میبرد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بیتابیهای من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمیکردم چنين جواب عجیبی بشنوم، به خاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم. نتیجه باورنکردنی بود.

در خون من یک نوع ماده مخدر به نام «السیمن» وجود داشت که از راه پوست و دستمالهای مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید میدانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشیاش خاموش است. من از این زن که میتواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد، شکایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسیهای تخصصی دست زدند و پی بردند «السیمن» یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.

ماموران دریافتند که فریماه با اطلاع از اینکه دستمالها اعتیادآور هستند، سوار اتوبوس یا مترو به جذب مشتری از میان دختران جوان پرداخته و با استفاده از عدم آگاهی آنان به خطری که در پیش دارند ابتدا با قیمتهای پایین دستمالهای «السیمن» را در اختیارشان گذاشته سپس با اعتیاد طعمههایش پول زیادی به جیب میزند.

مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!)  همه بخونن تشکر نمیخام


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!) همه بخونن تشکر نمیخام ,



بازدید : 1557
نویسنده : امير محمدي

 

لاگفا وبلاگ شخصی محمد رضا شریفی نیا را حذف کرد!شریفی نیا از  جمله هنرمندانی بود که در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود  احمدی نژاد شرکت کرده بود. وی همچنین چند روز پیش  در دیداری که بین رهبر انقلاب و جمعی از هنرمندان کشور صورت گرفته بود شرکت کرده بود.

 به نظر می رسد این اقدام بلاگفا  هم به خاطر  همین حمایت شریفی نیا  از رهبری و احمدی نژاد صورت گرفته باشد چرا که با مراجعه به  آدرس وبلاگ شریفی نیا با  چنین جملاتی از سوی بلاگفا روبه رو می شویم:

"این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است:

  • دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
  • تخطی از قوانین استفاده از سایت
  • انتشار موارد غیر اخلاقی یا محتوایی که بر اساس قوانین کشور تخلف است"

اما این در حالی است که با مروری  بر سه پست آخر   وبلاگ  این هنرمند بنام کشورمان می توان  به راحتی به این نتیجه رسید که  هیچ کدام از موارد ذکر شده توسط بلاگفا در مسدود کردن وبلاگ محمد رضا شریفی نیا توجیه پذیر نیست ! چرا که در آخرین بروز رسانی های وبلاگ شریفی نیا  چیزی به جز عکس هایی از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و عکس هایی از اخراجیها 2 به چشم نمی خورد.

همچنین آخرین بروز رسانی وبلاگ وی مربوط می شود به  چیزی حدود یک ماه قبل ...

پستی که شریفی نیا در آن فقط به گفتن یک جمله بسنده کرده است: "برای کوته فکران متاسفم..."به نظر می رسد محتوای این پست هم  ناشی از فشارهایی است که چند ماه گذشته به خاطر همین موضوع (حمایت از رهبری و احمدی نژاد) بر شریفی نیا وارد شده است.

 این اتفاقات در حالی  رخ داده است  که موج مخالفت‌ها و انتقاد‌های شدید از محمدرضا شریفی‌نیا که تا همین چند صباح پیش یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران به شمار می‌رفت بالا گرفته و همچنان ادامه دارد.

در همین راستا صفحه‌ای با عنوان « من از شریفی‌نیا متنفرم» در سایت فیس‌بوک راه‌اندازی شده است که در طی دو روز گذشته تعداد اعضایش از ۵۰۰۰ نفر هم گذشته است. عکسی که در پایین صفحه  از شریفی‌نیا در کنار احمدی‌نژاد می‌بینید  همان عکسی است که در صفحه اعتراضی  موجود در فیس‌بوک مشاهده می‌ش


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: وبلاگ محمدرضا شریفی نیا به خاطر حمایت از رهبری و احمدی نژاد مسدود شد! ,



مشایی صاحب دانشگاه شد
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1399
نویسنده : امير محمدي

شورای عالی انقلاب فرهنگی به تازگی با اعطای مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی در تهران برای اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری موافقت كرده است.

این دانشگاه كه دانشگاه «جامع بین‌المللی ایرانیان» نام دارد مؤسسه‌ای غیردولتی-غیرانتفاعی بوده و بدون كنكور اقدام به پذیرش دانشجو می‌كند.

دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان یک دانشگاه غیردولتی بوده كه دوره‌های آموزشی آن به صورت حضوری در تهران برگزار شده و هیچ‌گونه وابستگی به شورای عالی امور ایرانیان خارج از كشور كه نهادی دولتی است، ندارد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: مشایی صاحب دانشگاه شد ,



زوج‌های جوان این بندهای عقدنامه را بخوانن
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1481
نویسنده : امير محمدي

از صفحات سند چند برگی ازدواجتان كدام یكی را بدقت خوانده‌اید؟ فقط صفحه مربوط به مهریه را یا صفحه شروط ضمن عقد را؟ یا صفحه‌ای كه نام و مشخصات شما و همسرتان را كنار تاریخ عقد ثبت كرده؟ 

شما در عقدنامه‌تان بیشتر دنبال خاطره‌ها می‌گردید یا واقعا می‌دانید روزی كه پشت سرهم زیر صفحاتی را كه سردفتر تند و تند آنها را ورق می‌زند، امضا می‌كردید چه بار مسوولیتی را به دوش گرفته‌اید‌؟

حال و هوای حاكم بر دفترخانه‌های ازدواج وقتی زوج‌ها به همراه خانواده‌هایشان برای هرچه زودتر جاری شدن صیغه عقد هیجان‌زده شده‌اند، واقعا دیدنی است مخصوصا اگر سردفتر به چند خانواده به صورت همزمان وقت داده باشد و ازدحام جمعیت باعث كمبود وقت و سریع انجام‌شدن كارها شود.

درست در چنین مواقعی است كه زوج‌ها وقتی با سند ازدواج روبه‌رو می‌شوند و می‌فهمند باید زیر تمام صفحات آن را امضا كنند تمایل دارند هرچه زودتر كار تمام شود بدون آن‌كه حتی كنجكاو شوند با این امضا‌ها زیر بار چه تعهداتی می‌روند.

بیشتر سردفترها فقط صفحات عقدنامه را ورق می‌زنند و بدون هیچ توضیحی درباره مندرجات سند با انگشت نشان می‌دهند كه زوج‌ها كجاها را باید امضا كنند در حالی كه سند ازدواج به خاطر مسئولیت‌آوربودنش سندی مهم است كه زوج‌ها بخصوص خانم‌ها باید از بندبند آن مطلع باشند چون اگر غیر از این باشد وقتی پیچ و خم‌های زندگی شروع شود تمام امضاها دست و پاگیر می‌شوند.

یكی از بندهای عقدنامه می‌گوید: زوج ضمن عقد شرط كرد كه هرگاه طلاق بنا به خواسته زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه، تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوءاخلاق و رفتار وی نباشد زوج موظف است نصف دارایی خود را كه در زمان زناشویی با او به دست آورده یا معادل آن را با نظر دادگاه به صورت بلاعوض به زوجه منتقل كند پس اگر مردی این شرط را امضا كند مشمول موضوع تصنیف در دارایی‌های مشترک می‌شود و زن مطلقه می‌تواند با ارائه دادخواست این مبالغ را مطالبه كند.

شروط دوازده‌گانه

در یكی دیگر از بندهای عقدنامه آمده است زوج به زوجه وكالت بلاعزل با حق توكیل به غیر داد كه با رجوع به دادگاه و دریافت مجوز پس از انتخاب نوع طلاق خود را مطلقه كند. پیداست اگر مردی با این شرط موافقت كند زن می‌تواند در دادگاه اقامه دعوا كرده و تخلف زوج از شروط مندرج در عقدنامه را اثبات كند و با حكم دادگاه به دفترخانه رسمی طلاق مراجعه كند چون در این صورت از سوی زوج وكیل است كه اصالتا (شخص خودش) یا وكالتا (با انتخاب وكیل و تفویض وكالت به وی) خود را مطلقه كند.

نكته: تقریبا بیشتر حقوقدان‌ها و مشاوران خانواده بر این نكته اتفاق نظر دارند كه داشتن شروط ضمن عقد از داشتن مهریه‌های سنگین بهتر است چون شروط ضمن عقد تلاشی است برای برابر شدن حقوق زن و مرد.

پس لازم است مردها بدانند اگر پای چنین شرطی در عقدنامه را امضا می‌كنند حق طلاق را در صورت تحقق این دوازده شرط به همسرشان داده‌اند:

- خودداری شوهر از دادن نفقه زن به مدت 6 ماه به هر عنوان حتی با توسل به اجبار،

- سوءرفتار یا سوءمعاشرت زوج به حدی كه ادامه زندگی را برای زوجه غیرقابل تحمل كند،

- ابتلای زوج به بیماری‌های خطرناک و درمان‌نشدنی به نحوی كه دوام زندگی زناشویی را برای زوجه به خطر بیندازد،

- جنون زوج در مواردی كه فسخ نكاح شرعا ممكن نباشد،

- بی‌توجهی به رای دادگاه در مورد منع اشتغال زوج به شغلی كه طبق نظر دادگاه منافی با مصالح خانوادگی و حیثیت زوجه باشد

- محكومیت شوهر به حكم قطعی به مجازات 5 سال حبس یا بیشتر یا به جزای نقدی كه بر اثر ناتوانی در پرداخت منجر به 5 سال بازداشت شود یا به حبس و جزای نقدی منتهی به 5 سال بازداشت یا بیشتر شود و حكم مجازات در حال اجرا باشد

- ابتلای زوج به هر گونه اعتیاد مضر كه به تشخیص دادگاه به زندگی خانوادگی خلل وارد كند

- زوج زندگی خانوادگی را بدون عذر موجه ترک كند یا 6 ماه متوالی بدون عذر موجه از نظر دادگاه غیبت كند

- محكومیت قطعی زوج در ارتكاب به جرم و اجرای هرگونه مجازات اعم از حد و تعزیر كه آبروی زوجه را به خطر بیندازد

- باردار نشدن زوجه از زوج بعد از 5 سال به علت عقیم بودن یا عوارض جسمی دیگر

- مفقودالاثر شدن زوج و مراجعه نكردن به دادگاه 6 ماه بعد از مراجعه زوجه به دادگاه و ازدواج مجدد زوج بدون رضایت زوجه یا اجرا نكردن عدالت بین همسران به تشخیص دادگاه.

پس با تحقق هر یک از این شروط و اثبات آن در دادگاه، زن می‌تواند با استفاده از وكالت ضمن عقد با مراجعه به دادگاه خانواده و پس از قطعیت حكم نسبت به اجرا و ثبت صیغه طلاق در دفتر رسمی ثبت طلاق اقدام كرده و خودش را مطلقه كند.

شروط ضمن عقد

تقریبا بیشتر حقوقدان‌ها و مشاوران خانواده بر این نكته اتفاق نظر دارند كه داشتن شروط ضمن عقد از داشتن مهریه‌های سنگین بهتر است چون شروط ضمن عقد تلاشی است برای برابر شدن حقوق زن و مرد اما مهریه پولی است كه زیاد هم نسبت به وصول آن نمی‌توان امیدوار بود.

برای همین زوج‌ها قبل از جاری شدن صیغه عقد می‌توانند توافق كنند تا حقوقی چون حق تحصیل، اشتغال، حق انتخاب محل سكونت یا شرط تضمین پرداخت مهریه از سوی یک یا 2 نفر از اعضای خانواده یا آشنایان زوج را در عقدنامه درج كنند.

در واقع شرط وكالت در طلاق یا همان چیزی كه مردم به عنوان حق طلاق می‌شناسند هم از جمله این شروط است. این شرط به زن حق می‌دهد تا خود را وكالتا طلاق دهد یعنی زن وكیل مطلق از طرف شوهر خود باشد كه هر زمان بخواهد یا پس از تحقق امری معین و اثبات آن در دادگاه خود را مطلقه كند.

البته درج این شرط در عقدنامه به این معنی نیست كه دیگر مرد نمی‌تواند همسرش را طلاق دهد. در واقع مرد در شروط ضمن عقد فقط به صورت وكالتی این حق را به همسرش می‌دهد و زن هم به عنوان وكیل در طلاق این را می‌داند كه این حق یا شرط ضمن عقد به معنای انتقال كامل و مطلق حق از سوی شوهرش نیست و مرد هم می‌تواند بنا بر شرایطی از این حق استفاده كند.

بد نیست بدانید كه شروط ضمن عقد با محتوایی چون ممنوعیت ازدواج دوم برای مرد، عدم نزدیكی یا طلاق در مدت معین مثلا 5 سال قابلیت اجرا ندارد اما می‌تواند زن در شروط ضمن عقدش این نكته را بگنجاند كه مثلا مهریه او به دخترش تعلق بگیرد (شرط صلح مهریه به فرزند)‌


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: زوج‌های جوان این بندهای عقدنامه را بخوانن ,



آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1550
نویسنده : امير محمدي

توزیع کارت ورود به جلسه آزمونهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از صبح امروز آغاز شد. 

به گزارش آفتاب، کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل اقامت خود که در تقاضانامه ثبت نام درج شده صبح و بعدازظهر امروز و فردا در 142 شهرستان توزیع می شود. 

کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبانی که محل توزیع کارت آنها در شهرستانهایی به جز تهران است و متولد سال 1363 و سال های قبل از آن هستند از ساعت 8 تا 12 صبح امروز توزیع می شود. 

داوطلبان متولد سالهای 1364، 1365 و 1366 که محل توزیع کارت آنها شهرستان هایی به جز تهران است، باید برای دریافت کارت خود از ساعت 14 تا 18 امروز 8 اسفند ماه اقدام کنند و کارت داوطلبان شهرستانی متولد 1367 و سالهای بعد از آن نیز از ساعت 8 تا 12 فردا 9 اسفندماه توزیع می شود. 

آزمون دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی 1386 بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده جمعه 10 اسفند ماه در 142 شهرستان کشور برگزار می شود. 

آزمون دوره های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در صبح جمعه رأس ساعت 8.30 و آزمون دوره های کاردانی بعدازظهر روز جمعه رأس ساعت 15.30 برگزار می شود. 

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه علمی کاربردی ,



خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1382
نویسنده : امير محمدي

آفتاب: دختر جوان وقتی متوجه ارتباط پنهانی نامزدش با دختری غریبه شد، مقابل چشمان مرد جوان، خودسوزی کرد و جان باخت.

این موضوع پس از آن فاش شد که روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی برای نجات جان دختر و پسری جوان که در بوستانی نزدیک بلوار حدادی کرج در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، کمک خواست. در پی این تماس، ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به مهار آتش پرداختند و 2 مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش پزشکان برای نجات آن 2 ادامه داشت، تا این‌که روز بعد دختر جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت ولی مرد جوان زنده ماند. با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و شروع تحقیقات ماموران کلانتری 17 مهرویلا، جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد مصدوم مورد تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان به پلیس گفت: دختر فوت شده نامزدم بود و می‌خواستیم تا چند ماه دیگر زندگی مشترکمان را شروع کنیم، اما از یک ماه پیش من و نامزدم بر سر مسائلی، دچار اختلاف شدیم. در این میان به طور اتفاقی در یکی از بوستان‌ها با دختری جوان آشنا شدم و این ارتباط ادامه داشت تا این‌که نامزدم متوجه ماجرا شد و از من خواست او را فراموش کنم. من آنقدر شیفته آن دختر شده بودم که حرف‌های نامزدم در من اثر نمی‌کرد و او چند بار تهدید کرد در صورت ادامه ارتباط با دختر غریبه، خودکشی می‌کند ولی حرف‌هایش را باور نکردم. روز حادثه نامزدم در تماس تلفنی، از من خواست در بوستان محله‌مان به دیدن او بروم. پس از ملاقات، او حرف‌های قبلی‌اش را تکرار کرد و با عصبانیت از کیفش یک بطری بنزین و کبریت درآورد و مقابل چشمانم خودسوزی کرد. برای نجات او دست به کار شدم که شعله‌های آتش مرا هم در میان گرفت. مرگ نامزدم تقصیر من بود. من با برقراری ارتباط پنهانی با دختری غریبه، باعث مرگ او شدم. البته گمان نمی‌کردم او تهدیدهایش را عملی کند. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی‌کند. 

تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش ,



تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در ملاعام
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1519
نویسنده : امير محمدي
این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

آفتاب: یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان مورد تجاوز گروهی قرار گرفت. این جرم در حالی اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر آن بودند.

به گزارش فردا، این دختر ۱۸ ساله در پاکستان به‌دستور

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

یک دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله "ماسوتی" در ملأعام مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.



طبق این گزارش برادر این دختر، نوجوانی ۱۱ ساله و از قبیله گوجار با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.



دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.



در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.



گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.


 


طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در ملاعام ,



نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1476
نویسنده : امير محمدي



محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی ازدواج کرد ؟!!
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1517
نویسنده : امير محمدي

محمدرضا شريفي نيا و رز رضوي به سلامتي مزدوج شدن ....

خانم آزيتا حاجيان همسر سابق محمدرضا شريفي نيا ميباشد،مهراوه شريفي نيا دختر محمدرضا شريفي نيا همسن مادر جديدش مي باشد ...


عكس زير بريده اي از مجله تماشا هست ....

Click here to enlarge


Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge.


Click here to enlarge

.

Click here to enlarge


.
Click here to enlarge


Click here to enlarge



Click here to enlarge





نمی دونم این تیکه روزنامه جریان فیلمی چیزی بوده یا شایعه س

ولی به هر حال از شریفی نیا هیچی بعید نیست

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی ازدواج کرد ؟!! ,



اسفندیار رحیم‌مشایی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1697
نویسنده : امير محمدي

اسفندیار رحیم مشایی (زادهٔ آبان ۱۳۳۹ در روستای مشا از توابع رامسر) سیاست‌مدار ایرانی و رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ایران، دبیر کمیسیون فرهنگی دولت، ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ریاست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری، رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی، جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، رئیس مرکز ملی جهانی‌شدن، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ایران و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور خاورمیانه است.

او در رشتهٔ مهندسی الکترونیک در مشایی ریاست او در زمان شهرداری محمود احمدی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود. در دولت اول احمدی‌نژادسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران را بر عهده داشت. وی در تیرماه ۱۳۸۸ معاون اول رئیس‌جمهور ایران شد. اما پس از یک هفته از حکم حکومتی رهبر ایران، مبنی بر برکناری مشایی از این سمت، رحیم مشایی از پست خود استعفا داد و ساعتی بعد از سوی احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری منصوب شد.دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیل نموده و پدر عروس احمدی‌نژاد است. منتقدان از وی به عنوان یار همیشگی محمود احمدی‌نژاد یاد می‌کنند.

Mashai Russia June 2009.jpg
اسفندیار رحیم مشایی در اجلاس سازمان شانگهای (روسیه ۲۰۰۹)


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: اسفندیار رحیم‌مشایی ,



آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1548
نویسنده : امير محمدي


در تمام کشورهای جهان همیشه یک مقام نظامی به هنگام بدرقه و استقبال مقامات دیگر کشورها آنها را مشایعت می کند و در هنگام عبور روسای جمهور از کنار دسته تشریفات و نواخته شدن سرود ملی کشورها در کنار روسای جمهور قرار دارد.
 



امیر سرتیپ افشارزاده یا همان آجودان احمدی نژاد مقام نظامی است که همیشه وی را در سفر به دیگر کشورها بدرقه می کند و همچنین در مراسم استقبال و بدرقه روسای جمهور دیگر کشورها با لباس نظامی و پشت سر رییس جمهور حاضر می شود، این امیر ارتش اکنون در کنار این کار رسمی به کار دیگری نیز مشغول است.
 



ظاهرا امیر به علت علاقه به کارهای ساختمانی و باغبانی آستین بالازده و به سنگ کاری و کاشتن گل و گیاه در محوطه ساختمان مرکزی و یا همان محل برگزاری جلسات هیات دولت مشغول است. همانطور که در مراسم تشریفات لباس نظامی برتن دارد در کارهای ساختمانی مقید به پوشیدن لباس مخصوص این کار است.
 



گفتنی است فضای سبز و سنگ کاری ساختمان های ریاست جمهوری تحت نظارت مدیریت پشتیبانی و خدمات نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهور انجام می شود.
 



منبع خبر : آخرين نيوز - http://www.akharinnews.com/content/view/27787/36/


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس ,



چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1609
نویسنده : امير محمدي

اين حادثه هفته گذشته در بيمارستان امام (ره)‌ اتفاق افتاد و مشخص شد، زن 68 ساله‌اي كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد، براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و به دليل پيشرفته بودن بيماري، پزشكان از او قطع اميد كرده‌اند.
 



در پي اين ماجرا حاضران در بيمارستان يكباره مشاهده كردند، 3دختر زن كه براي ملاقات مادر خود به بيمارستان آمده بودند، با چاقو به سوي يكديگر حمله‌ور شدند.



در پي اين اقدام، موضوع به ماموران يگان انتظامي مستقر در بيمارستان امام (ره)‌ گزارش شد و با عزيمت ماموران به محل درگيري، هر سه خواهر دستگير و تحقيق از آنها آغاز شد. در تحقيقات مشخص شد، زن بيمار را يكي از دخترانش به بيمارستان آورده و 2 خواهر وي زماني كه اطلاع پيدا كرده‌اند، پزشكان از مادرشان قطع اميد كرده‌اند به تصور اين كه مادر تمام ميراث خود را به خواهرشان بخشيده، با او درگير شده‌اند.



دختري كه مادر خود را به بيمارستان منتقل كرده و از سوي 2خواهرش با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، در شكايت خود گفت: 7 سال پيش، پدرم از دنيا رفت و چون 2 خواهر ديگرم ازدواج كرده بودند، من سرپرستي مادرم را به عهده گرفتم و با وجود آن كه تعداد زيادي خواستگار داشتم به خاطر مادرم به تمام خواستگارها پاسخ منفي دادم.



وي افزود: مادرم از سرطان كبد رنج مي‌برد و از چند ماه پيش شيمي‌درماني مي‌شود و زماني كه پزشكان اعلام كردند ديگراميدي به نجات وي نيست و او ساعات آخر زندگي خود را سپري مي‌كند، خواهرانم كه در اين مدت توجهي به من و مادرم نداشتند به تصور اين كه وي ميراث خود را به من بخشيده با حضور در بيمارستان به من حمله‌ور شدند و ...



در پي اين اظهارات و تحقيق مقدماتي، پرونده براي رسيدگي و تحقيقات بيشتر به كلانتري 148 انقلاب ارسال شد تا بررسي‌هاي بعدي صورت گيرد


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان ,



دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1409
نویسنده : امير محمدي


يك شرور سابقه‌دار به همراه پنج همدست خود كه اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت به عنف و خريد و فروش مواد مخدر مي‌کرد، از سوي ماموران پليس شهريار دستگير شد.



به گزارش ايسنا، سرهنگ حسين صالحي آرا ـ فرمانده انتظامي شهرستان شهريار ـ درباره جزييات اين خبر گفت:‌ در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مردمي مبني بر اين‌که يک باند شرور با پنج عضو به سرکردگي يکي از اراذل و اوباش معروف به نام «غلام ـ ش» اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت خودرو و موتورسيکلت و خريد و فروش مواد مخدر در مناطق ملارد، مارليک، صفادشت و روستاهاي اطراف کرده و باعث از بين رفتن آرامش و آسايش شهروندان مناطق مورد نظر شده‌اند، اين موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.



وي گفت: کارآگاهان با پيگيري‌هاي اطلاعاتي تمامي محل‌هاي پاتوق و تردد اراذل و اوباش فراري را تحت کنترل قرار داده و سرانجام «غلام» را به همراه يکي از نوچه‌هايش به نام «نورکرم ـ ق» در ملارد شناسايي كرده و مخفيگاه آن‌ها را به محاصره درآورند، اما متهمان متوجه حضور ماموران در محل شده و در حالي که قصد فرار داشتند به سمت ماموران حمله‌ور شدند كه سرانجام ماموران طي يك عمليات ضربتي هر دو متهم را دستگير كرد.



سرهنگ صالحي آرا ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه دو شرور، يک دستگاه خودروي مسروقه که اعضاي اين باند با مجروح کردن صاحبش آن را سرقت كرده بودند، کشف شد و دو متهم جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.



وي ادامه داد: با دستگيري سرکرده باند چهار نوچه ديگر وي به نام‌هاي «سعيد ـ ق»، « منوچهر ـ ل»، «بهزاد ـ ش» و «حسين ـ ج» دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه‌هاي آن‌ها يک دستگاه خودروي پژو 405 و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و ضبط شد.



سرهنگ صالحي‌آرا با اشاره به اين كه با استعلام سوابق متهمان مشخص شد همگي داراي ده‌ها فقره سوابق کيفري هستند، اضافه كرد: «غلام ـ ش» معروف به «غلام شرور» اعتراف کرد با همدستي نوچه‌هايش و با استفاده از چاقو و قمه اقدام به ده‌ها فقره سرقت به عنف خودروها، خريد و فروش مواد مخدر، تجاوز به عنف، زورگيري وجه نقد و تلفن همراه شهروندان کرده است.



سرهنگ صالحي آرا خاطرنشان كرد: پس از دستگيري اعضاي باند شرور، تعدادي از شهروندان که پيش از آن به دليل تهديد متهمان و ترس از آن‌ها، شکايت نکرده بودند، به پليس آگاهي مراجعه و شکايت‌هاي مختلفي مطرح کردند.



وي تصريح کرد: پرونده اراذل و اوباش دستگيرشده با مجموعه‌اي از جرائم مختلف و گوناگون به مراجع قضايي ارسال شد که همگي با صدور قرارهاي قانوني روانه زندان شدند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش ,



دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1483
نویسنده : امير محمدي

 دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست

 
فرد شروري که در سال ۸۴ با انگيزه انتقام جويي، مدير يک دبيرستان دخترانه و جواني ۲۱ ساله را طي چند دقيقه به قتل رسانده بود، سرانجام در چنگال عدالت گرفتار شد.



مزاحم ولگرد، شرور و سابقه داري به نام «ا .ب» مدام در حوالي يکي از دبيرستان هاي دخترانه شهر بم پرسه مي زد و براي دختران جوان مزاحمت ايجاد مي کرد.

اين مزاحمت ها به يکي دو روز و يک بار و دو بار خلاصه نشد، بلکه به قدري ادامه يافت که دختران با ترس و لرز عجيبي به مدرسه و خانه رفت و آمد مي کردند.

دانش آموزان براي رهايي از اين مزاحمت هاي وقت و بي وقت، بهترين چاره رهايي از شر اين مزاحم سمج را در ميان گذاشتن موضوع با مدير خود دانستند، تا بلکه با تذکري از جانب مدير به جوان شيطان صفت، ديگر کسي سر راه آنان قرار نگيرد.

اما اين دانش آموزان هرگز روزي را تصور نمي کردند که مدير دلسوزشان قرباني حمايت از آن ها شود.وقتي خانم عسگري، مدير دبيرستان، شکوائيه هاي دانش آموزانش را شنيد، چندين بار به فرد مزاحم تذکر داد اما او از اعمال زشتش دست بردار نبود تا اين که مدير فداکار تنها راه باقي مانده را توسل به قانون دانست و براي اين منظور شکوائيه اي تنظيم کرد و پاي ماموران پليس به ماجرا باز شد.

در پي اعلام موضوع به پليس، ماموران، جوان مزاحم را دستگير کردند و برخورد قانوني با شرور پررو صورت گرفت اما گويا حتي تنبيه قانوني نيز او را ادب نکرد، بلکه در عوض حس انتقام جويي را در وي برانگيخت، پس به همين منظور اين فرد مزاحم اسلحه کلاشينکفي تهيه کرد و بلافاصله خود را به دفتر دبيرستان رساند و در اقدامي جنون آميز خانم عسگري، مدير دبيرستان که از قضا باردار نيز بود را در مقابل چشمان هراسان و وحشت زده ساير دبيران به رگبار بست و پا به فرار گذاشت.

اما در هنگام فرار نيز جنايتي ديگر رقم زد و جوان ۲۱ ساله اي را در حوالي دبيرستان گلوله باران کرد و متواري شد. با اطلاع پليس از وقوع اين ۲ جنايت که به مرگ مدير دبيرستان و فرد جوان انجاميد و با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل جنايت، دستورات لازم درباره انتقال اجساد به پزشکي قانوني و دستگيري متهم به قتل بي رحم صادر شد.

تلاش ماموران پليس آگاهي با وجود پي گيري ها و جست و جوهاي مستمر براي دستگيري متهم به قتل به مدت ۵ سال ادامه داشت، تا اين که آنان باخبر شدند وي در شهرهاي شيراز و بم تردد مي کند.

رئيس کل دادگستري استان کرمان روز ۵شنبه گذشته در جمع خبرنگاران از دستگيري اين شرور خطرناک خبر داد. به گزارش خراسان وي گفت:

با تلاش هاي مستمر اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره کل اطلاعات کرمان و همکاري نيروهاي عمليات ويژه اداره کل اطلاعات استان فارس، متهم به قتل «ا .ب» و ۴ نفر از همدستانش طي يک عمليات غافلگيرانه در شهرهاي بم و شيراز دستگير شدند.حجت الاسلام والمسلمين علي توکلي اضافه کرد:

اين شرور بي رحم در واقع ۳ نفر را به قتل رسانده است ( مدير دبيرستان و جنين او و جوان ۲۱ ساله). وي از ديگر جرايم متهم دستگير شده را توزيع مواد مخدر و سلاح هاي غيرمجاز ذکر کرد و افزود:

متهم، در آخرين اقدام خود با انگيزه اخاذي، يکي از شهروندان را تهديد به قتل کرده بود، که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماند.
وي در ادامه همچنين از دستگيري شرور معروف ديگري به نام «ابراهيم جوشن» خبر داد و گفت: اين فرد شرور بيش از ۱۵ سال در جيرفت موجب ناامني در منطقه شده بود که اقدامات قانوني براي محاکمه وي و ساير متهماني که ذکر گرديد در جريان است.

 

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست ,



عکسهای دیدنی از مردی که به خواب همه انسانها رفته !!
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1390
نویسنده : امير محمدي

تمامی‌این ماجراها از ژانویه سال 2006 در نیویورک آغاز شد؛ زمانی که بیمار یک روانپزشک ادعا کرد مردی را بارها در رویاهایش میبیند و با او صحبت می‌کند. این زن میگوید که حتی یک بار هم این فرد را در زندگی واقعی ملاقات نکرده است اما بارها او را درخواب دیده است.
پس از صحبت‌های این خانم، تصویر مرد ترسیم می‌شود و برروی میزکار روانپزشک باقی می‌ماند تا اینکه بیمار دیگری می‌آید و با دیدن این عکس ادعا می‌کند که این مرد را بارها در خواب دیده است.
با این اتفاقات روانپزشک تصویر این مرد را برای تعدادی از همکارانش ارسال می‌کند و پس از گذشت چند ماه، چهار بیمار دیگر هم می‌گویند که این مرد را بارها در خواب دیده‌اند!


از ژانویه سال 2006 تا کنون هزاران نفر از شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس، پکن، بارسلون، پاریس، مسکو و تهران و... اعلام کرده‌اند که این مرد را دیده اند.
افراد اعلام کرده‌اند که این مرد درخواب با آنها پرواز می‌کند، پس از یک روز سخت کاری به آنها آرامش می‌دهد و حتی با آنها غذا می‌خورد.

اما واقعا چه چیزی باعث چنین اتفاقی می‌شود؟
تئوری‌های مختلفی مطرح شده است که شاید جالب‌ترین آنها تئوری‌ای باشد که میگوید: این مرد یک فرد واقعی است، کسی که مهارت‌های خاص روانی دارد و توانایی ورود به خواب افراد را دارا می‌باشد!

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای دیدنی از مردی که به خواب همه انسانها رفته !! ,



ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس ازدواجشان
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1434
نویسنده : امير محمدي

در گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی آمده است که این زوج در سال ۱۹۴۱ میلادی با یکدیگر ازدواج کرده و ۱۳ سال بعد در سال ۱۹۵۴ از هم جدا شدند، اما همواره با یکدیگر ارتباط داشته و از حال هم با خبر بودند.

رسانه‌های دولتی انگلستان از ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، در گزارش رسانه‌های دولتی انگلستان آمده است که «لزلی هارپر» و «السی دان» پس از ۵۷ سال جدایی بار دیگر با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس
  در گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی آمده است که این زوج در سال ۱۹۴۱ میلادی با یکدیگر ازدواج کرده و ۱۳ سال بعد در سال ۱۹۵۴ از هم جدا شدند، اما همواره با یکدیگر ارتباط داشته و از حال هم با خبر بودند.

«لزلی هارپر» در این باره می‌گوید: من برای دومین بار و پس از ۵۷ سال از همسرم خواستگاری کرده و او هم پاسخ مثبت داد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس ازدواجشان ,



زنی که ۳۰ دختر را کشته بود و آنها را می خورد + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1391
نویسنده : امير محمدي

پلیس که برای دستگیری این زن به خانه وی رفته بود زمانی که درب یخچال را باز کرده بود، دست و پا و سرهای این قربانیان را کشف کرده و برخی از افسران پلیس با مشاهده این صحنه بی هوش شدند.
پلیس اندونزی یک زن ۲۹ ساله تبعه این کشور را به جرم قتل ۳۰ نفر و خوردن جسد آنها بازداشت کرد. این زن ۳۰ دختر جوان اندونزیایی را با بی رحمی تمام کشته و سپس جسد آنها را خورد.
                   
پلیس که برای دستگیری این زن به خانه وی رفته بود زمانی که درب یخچال را باز کرده بود، دست و پا و سرهای این قربانیان را کشف کرده و برخی از افسران پلیس با مشاهده این صحنه بی هوش شدند.

گفتنی است که این زن اکنون در بخش ویژه تیمارستان به سر می برد و قرار است به زودی اعدام شود.
                   


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: زنی که ۳۰ دختر را کشته بود و آنها را می خورد + عکس ,



وقتی چاوز به خاطر شکیرا شب را بیدار می ماند+تصویر
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1505
نویسنده : امير محمدي

رئیس جمهور ونزوئلا از شکیرا به خاطر هدیه ای که این خواننده برای او فرستاده است تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شکیرا که خواننده ای کلمبیایی است به هوگو چاوز گیتاری قرمز که بر روی آن امضا کرده است هدیه داده است.

چاوز گفت: من شب بیدار ماندم و گیتار زدم و اهنگ خواندم. وی که در تلویزیون ونزوئلا صحبت می کرد، گفت: شکیرا متشکرم.

وی افزود: شکیرا از من خواست که به کنسرتش در کاراکاس بروم اما پرواز من دیر بود و نتوانستم که برسم.

چاوز گفت: من از این هدیه واقعا سورپرایز شده بودم و از از زمانی که آن را دریافت کردم، در حال نواختن آن هستم.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: وقتی چاوز به خاطر شکیرا شب را بیدار می ماند+تصویر ,



عکسی طنز و دیدنی از آزاده صمدی و هومن سیدی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1360
نویسنده : امير محمدي

سفره هفت سین عید نوروز هرسال همیشه همانند قدیم ها چیده می شود ولی همراه باشید با نگاه طنز آزاده صمدی و هومن سیدی به سفره هفت سین.
در عکس جالب و طنزی که به تازگی دریافت شده هومن سیدی و آزاده صمدی سفره هفت سین جالبی را معرفی کرده اند:ساندیس,سوسیس,سیگار,سس,ساتور,سیب زمینی و سی دی.
البته لازم به ذکر است این تصویر فقط جنبه طنز در سینما را دارد.

 Persianv.com At site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکسی طنز و دیدنی از آزاده صمدی و هومن سیدی ,



تصویری دیدنی از بازیگر سریال قهوه تلخ در کنار پسرش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1520
نویسنده : امير محمدي



گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی
نوشته شده در سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
بازدید : 1583
نویسنده : امير محمدي

ایرنا: سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با انتقاد از شعارهاي زشت تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، نتوانست بر گريه هاي خود مسلط شود.

محمد مايلي كهن كه تيمش با نتيجه مساوي دو بر دو تراكتور سازي را متوقف كرد، در مصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران، افزود: تماشاگران تبريزي با تماشاگراني كه من 10 سال پيش در اين شهر ديدم تفاوت هاي زيادي كرده اند.

وي اضافه كرد: مگر نواميس داور بازي چه گناهي كرده اند كه بايد اينگونه فحاشي شوند؟ اين فوتبال نيست در همه جاي دنيا براي لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه مي آيند اما در كشور ما فوتبال از مسير اصلي خود خارج شده و به محلي براي فحاشي به نواميس داور، مربي و بازيكن تبديل شده است.

مايلي كهن گفت: زماني كه فوتبال تبريز در دهه گذشته به ليگ پايين تر سقوط كرد چنين چيزي نبود و همه مردم با فرهنگي بالا سقوط تيمشان به دسته يك را پذيرفتند.

وي گفت: وقتي ما بخواهيم به هر طريقي در فوتبال نتيجه بگيريم و به سه امتياز بازي دست يابيم بايد منتظر چنين وقايعي در آن باشيم.

وي با خطاب قرار دادن مسئولين ( كه بيشتر مسئولين فدراسيون فوتبال بودند) افزود: اين مسئولان به جاي سفرهاي مكرر خارجي، به شهرستان ها سفر كنند و مشكلات و كاستي هاي فوتبال را از نزديك احساس كنند.

مايلي كهن در خصوص مسائل فني بازي ، افزود: از معدود بازي هايي بود كه تراكتورسازي در حضور هوادارانش موقعيت هاي چنداني به دست نياورد از اين رو از بازيكنانم رضايت كامل دارم.

ديدار دو تيم تراكتورسازي و سايپا از هفته سي و سوم در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز با نتيجه مساوي دو بر دو خاتمه يافت تا تراكتورسازي با 54 امتياز در رده پنجم و سايپا با 34 امتياز در رده چهاردهم جدول جاي گيرند.

 

اينم كليپ گريه مايلي كهن(بعد از دانلود از حالت فشرده در بياريد)

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی ,



بارداری بازیگر هالیودد قبل از ازدواج
نوشته شده در جمعه 23 ارديبهشت 1390
بازدید : 1637
نویسنده : امير محمدي

بارداری بازیگر هالیودد قبل از ازدواج

.

ارتباط آنها منجر به باردار شدن ناتالی شده و همزمان تصمیم می‌گیرند که بایکدیگر نامزد کنند!…

ستاره باران – ناتالی پورتمن در ژوئن ۱۹۸۱ در امریکا به دنیا آمد. او فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد و در فیلم لئون یعنی زمانی که فقط ۱۳سال سن داشت بازی کرد و در این فیلم درخشید و به یک ستاره تبدیل شد.
حالا پس از سال ها او در سال ۲۰۰۹ بخاطر بازی در فیلم قوی سیاه با بنجامین میلپاید آشنا می شود و رابطه ای عاشقانه را بایکدیگر آغاز می کنند.

 

بارداری بازیگر هالیودد قبل از ازدواج

ارتباط آنها منجر به باردار شدن ناتالی شده و همزمان تصمیم می‌گیرند که بایکدیگر نامزد کنند!

بارداری بازیگر هالیودد قبل از ازدواج

ناتالی ۲۹سال سن دارد و بنجامین ۳۳ساله که یک رقاص باله می‌باشد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: بارداری بازیگر هالیودد قبل از ازدواج ,



آخرین نگاه رییس جمهور قبل از ترور+عکس
نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390
بازدید : 1449
نویسنده : امير محمدي

روز 26دسامبر سال 1991، کشوری که پیش از این به نام «اتحاد
جماهیر شوروی» خوانده می‌شد، به 16کشور تجزیه شد اما 120روز قبل از انهدام این
امپراطوری، در اول سپتامبر 1991، یکی از ایالت‌های کوچک و کم‌جمعیت کشور مزبور،
اولین پرچم استقلال‌طلبی را به اهتزار درآورد و خود را به نام تاریخی اقوامی که
در آن مستقر بودند؛ «جمهوری چچن – اینگوش» نامید.

 ایالت موسوم به «چچن- اینگوش» که نود و هشت درصد جمعیت آن را مسلمانان تشکیل
می دادند ، به رهبری یک ژنرال مسلمان چچنی به نام «جوهر موسایوویچ دودایف» خواهان
استقلالی شد که حدود 200 سال قبل از دست داده بود.

جوهر دودایف به سال 1944 در روستای یالخوری در چچن
متولد شد. خانواده ی او از جمله جان بدربردگان تبعید قوم چچن به قزاقستان بود .
در جریان این تبعید تاریخی که با هدف انهدام چچن ها ، توسط استالین انجام گرفت
، یکی از بزرگ ترین نسل کشی های تاریخ بشریت به وقوع پیوست.


جوهر دودایف ، پس از بازگشت چچن ها به چچنستان ،
تحصیلات خود را ادامه داد و وارد دانشکده نیروی هوایی شوروی گردید. وی اولین مسلمانی
بود که در ارتش شوروی به فرماندهی عالی رسید. وی در سال 1990 ، به دنبال تمرد از
بمباران استقلال طلبان بالکان ، از خدمت معلق گردید. در این مرحله ، دودایف به
چچن بازگشته و به تلاش برای تشکیل «جمهوری چچن» پرداخت. او با بسیج عمومی مردمش
که در میان آنان محبوبیت فراوانی داشت ، توانست نهاد های وابسته به شوروی را نابود
کرده و چندین ماه پیش از اضمحلال شوروی ، استقلال ملت خود را اعلام نماید.


 «جوهر دودایف» بر اساس انتخاباتی که مطابق
با قانون اساسی جدید «جمهوری چچن – اینگوش» با آرای اکثریت ملت خویش به عنوان اولین
رییس جمهور این ملت انتخاب شد.

حاکمان جدید مسکو ، تمامی یک دهه بعد را به جنگ با جمهوری کم جمعیت چچن پرداختند.
در برابر دیدگان حیرت زده جهانیان ، جنگ میان پرجمعیت ترین ارتش جهان با کشوری
که که تمام جمعیت آن به یک میلیون نفر نمی رسید ، به جای چند روز ، سالیان سال
به درازا کشید.


فرماندهی اولین مرحله از نبرد آزادی بخش چچن علیه
متجاوزین روسی ، راسا بر عهده جوهر دودایف قرار داشت. وی سرانجام در 22 آوریل 1996 
، طی عملیات مشترک ارتش روسیه و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی «موساد» و سازمان
امنیت ملی امریکا، توسط شلیک مستقیم جنگنده های متجاوزین روس به شهادت رسید.

جریان شهادت جوهر دودایف به این ترتیب بود که ابتدا با ردیابی مکالمات او که بوسیله
تلفن ماهواره ای اش انجام می داد، محل دقیق او را به کمک ماهواره ها مشخص شد. دستیابی
به امواج تلفن ماهواره ای او ، با کمک عوامل موساد انجام گرفت و سازمان امنیت ملی
امریکا یا NSA هم با در اختیار گذاشتن اطلاعات یکی از ماهواره های SIGINT خود به
روس ها یاری رساند. سپس از تطبیق نمونه صدای دودایف با صدای ردیابی شده بوسیله
هواپیماهای شناسایی روسی که در منطقه در حال چرخش بودند، باشلیک ۲ عدد موشک هدایت
شونده با لیزر ، بنیانگذار جمهوری چچن  و اولین رییس جمهور قانونی این کشور
به شهادت رسید.


سال ها بعد ، به شکلی
نامعلوم ، تصویری از فیلم برداشته شده توسط جنگنده های روسی منتشر گردید که ژنرالِ
شهید را تنها چند ثانیه پیش از شلیک موشک های روسی ، در کنار اتومبیلش نشان می
داد.


همزمان با پانزدهمین
سالگرد شهادت رهبر مسلمانان چچن ، این عکس برای نخستین بار ، توسط گروه جهاد و
مقاومت مشرق در ایران منتشر می شود.




آخرین نگاه شهید جوهر
دودایف ، اولین رییس جمهور قانونی چچن ،به جنگنده های روسی ، تنها چند ثانیه پیش
از هدف قرار گرفتن




شهید جوهر دودایف
، بنیانگذار جمهوری چچن و رهبر مسلمانان استقلال طلب چچنی




شهید جوهر دودایف
،  رهبر مسلمانان استقلال طلب چچنی و اولین رییس جمهور قانونی چچن


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نگاه رییس جمهور قبل از ترور+عکس ,



پیدا کردن اولین زن خون آشام در حالتی عجیب!! + عکس
نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390
بازدید : 1270
نویسنده : امير محمدي

باستان شناس ایتالیایی اسکلت اولین خون آشام زن را در ونیز پیدا کرد.
http://www.khabaronline.ir/images/2011/4/The%20world%27s%20first%20woman%20vampire%20body.jpg
جسد زن مذکور در حالی که تکه آجری در دهانش قرار داده شده بود توسط باستان شناسی از دانشگاه فلورانس کشف شد.
http://www.khabaronline.ir/images/2011/4/20110430100416586.jpg
فلسفه خون آشام ها که خاستگاه آنها اروپا بوده به دو دلیل مذهبی و پزشکی بوده است.
http://www.khabaronline.ir/images/2011/4/20110430100415872.jpg

در دوره قدیم مردم بدلیل نفوذ خرافات عقیده داشتند که خوردن خون برای سلامتی در طول عمر مفید بوده و نیز برای دوباره متولد شدن ضروری است.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: پیدا کردن اولین زن خون آشام در حالتی عجیب!! + عکس ,



ابتذال در زیر زمین های موسیقی + تصاویر بی بندو باری
نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390
بازدید : 1798
نویسنده : امير محمدي


وجه مشترک این استودیوهای تولید آهنگ های رپ بر رواج فساد اخلاقی و بی بند و باری هایی که از اساس پایه به وجود آمدن این سبک موسیقی بوده است قرار دارد . در مضامین شعر های این نوع موسیقی به راحتی کانون خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد امن در جامعه مورد هدف قرار می گیرد و رواج بی بند و باری و هرزگی تبلیغ می شود . . . .

بولتن نیوز: موسیقی به عنوان یکی از ابزار هنری همواره یکی از علایق اصلی مردم جهان به شمار می رود و در کشور ما نیز موسیقی به عنوان یک هنر اصیل و با ریشه که سابقه زیادی در تاریخ کشورمان دارد شناخته می شود و بسیاری از مردم ما با این رشته هنری انس دارند . البته با ورود اسلام به کشورمان و موسیقی ایرانی به دلیل نگرش اعتقادی مردم به سمت موسیقی سنتی و آرام رشد یافت و علاوه بر آن موسیقی های محلی قومیت های مختلف کشورمان نیز به عنوان سند زنده میراث فرهنگی ایران باعث شد موسیقی در ایران جایگاه ویژه ای داشته باشد و هیچ گاه از محدوده خط قرمز های دینی نیز فراتر نرود اما طی سالیان اخیر و در کنار صدها کالا و فرهنگ دیگر که با ناتوی فرهنگی متاسفانه پای آن به کشور ما باز شد موسیقی وارداتی نیز خیلی زود در عرصه هنری کشور وارد شد و با تبلیغات گوناگون و هجمه شدید در میان جوانان کشورمان رواج یافت .

موسیقی های وارداتی پاپ و جاز و راک و در این اواخر رپ در حالی به کشور ما وارد شدند که موسیقی سنتی ایرانی به شدت در حال خطر بود و یک اراده پنهان مسئولین فرهنگی بر این شکل گرفت که این موسیقی ها در کشور رواج پیدا کنند و به راحتی در فضای های عمومی به اجرا بپردازند و حتی صاحب جشنواره و فستیوال هم بشوند . ظهور خوانندگان مشهور پاپ که از سال های میانی دهه 70 آغاز شد آنچنان موجی را به راه انداخت که که تب مشهور شدن در این حوزه نیز مانند خیلی از حوزه های دیگر هنری مانند سینماو تلویزیون فراگیر شد و خیلی ها در دل آرزوی یک خواننده مشهور شدن را پروراندند اما خیلی زود موسیقی های ریتمیک و هیجانی که با اهداف و پشت پرده های خاصی تولید و منتشر می شدند توسط همان کسانی که مترصد استفاده فرصت برای انحراف جوانان کشورمان بودند به میان جوانان آمد و با گستر فضای ارتباطات دیگر جلوگیری از آن به همین سادگی نبود .


موسیقی رپ و راک به عنوان موسیقی های ریتمیک که بر اساس سبک غرب و با هدف ترویج مضامین غیر اخلاقی و به خصوص با تاکید بر روابط غیر اخلاقی پا به عرصه وجود گذاشته اند در یکی دو سال اخیر و با اهداف از پیش تعیین شده غربی با نفوذ در ماهواره و اینترنت سعی کرده اند جای پای محکمی برای خود در عرصه موسیقی کشورمان ایفا کنند اما چون نتوانستند به طور رسمی از مجاری قانونی تکثیر شوند به رشد قارچ گونه خود در محیط مناسب وب ادامه دادند. هم اکنون صدها سایت اینترنتی به طور خاص روزانه ده ها آهنگ از افرادی که هیچ نام و نشانی ندارند بر روی اینترنت قرار می دهد و این سایت ها بدون هیچ گونه نظارتی به کار خود ادامه می دهند . از طرف دیگر استودیو های زیر زمینی که البته به  مدد این فراگیری های بی حد و حصر هم بدون هیچ گونه مجوزی تاسیس شده اند به راحتی و بدون مزاحمت نیروی انتظامی و یا وزارت ارشاد به کار تولید این موسیقی های بی محتوا و فاسد می پردازند و حتی به راحتی در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی چاپ می کنند . اما برای پیگیری بیشتر این موضوع خبرنگار بولتن نیوز با نفوذ مخفی در برخی از این استودیو ها و بررسی حواشی و پیامدهای آن به بررسی میدانی این موضوع پرداخت :


از روی یکی از آگهی های چاپ شده در یک روزنامه معروف که در آن ادعا شده است که اسپانسری صد در صد خوانندگی افراد را به عهده می گیرد به آدرسی حوالی میدان انقلاب می روم . استودیو موسیقی . . . . . در زیر زمینی تاریک و نمور در یک خانه متروک قدیمی در انتهای یک کوچه بن بست قرار دارد . زنگ را که می زنم با چند بار سوال پیچ شدن می توانم مجوز ورود را دریافت کنم . اینجا به هرچیزی شبیه است جز به یک استودیو موسیقی . بلافاصله یکی از افراد که مثل بادیگارد ها به نظر می رسد و به نظر برای مسابقات مردان آهنین بیشتر مناسب است تا اینجا به سراغمان می آید و بعد از بررسی هویتمان ما را با خود به درون استدیو جایی تقریبا دو طبقه زیر زمین می برد . چراغ هایی کمسو که شاید به دلیل ایجاد فضایی رمانتیک روشن هستند در کنار صورتک های سرخ پوستی که به دیوار زده اند فضایی مخوف را ساخته اند . بلافاصله فرمی را تحویلمان می دهند تا اطلاعاتمان را پر کنیم و از اینجاست که کم کم سر صحبت را باز می کنیم . صاحب استودیو که ادعا می کند خواننده معروفی است و با خواننده های معروفی آلبوم (البته به شکل زیر زمینی) بیرون داده است بلافاصله با زبان چرب و نرم سراغ مسائل مالی می رود و تضمین می کند در ازای گرفتن چند صد هزار تومان یک آهنگ رپ به تو تحویل دهد و اگر بتوانی مبلغ را از میلیون بالاتر هم ببری تضمین می کند که با یکی از خوانندگان معروف زیر زمینی مانند علیشمس و یا حسین تهی و یا علی عبدالمالکی هم برایت آهنگ مشترک منتشر می کند.

 البته شرطی هم برای کار دارد و آن هم این است که در بخشی از کار باید صدای یک دختر هم به عنوان صدای پس زمینه خوانده شود اما وقتی تعجب ما را می بیند می گوید این خانم کارمند ثابت ما است و باید خرج اش در بیاید و به علاوه آهنگتان به راحتی توسط سایت های . . . موزیک و . . . . موزیک که با طرف قرارداد هستند پخش می شود و به وزارت ارشاد نمی رود که بخواهد برای شما مشکلی ایجاد شود . این خواننده توصیه می کند که فعلا با یک اسم مستعار وارد عرصه شوید تا در سطح زندگی هم با مشکلی روبرو نشویم . در همین سوال و جواب ها هستیم که درب اتاق کوچکی که فکر می کردیم انباری است باز می شود و دختر و پسری خندان با بدترین وضع حجاب از اتاق بیرون می آیند و در حالی که به شدت از آقای خواننده تشکر می کنند آن جا را ترک می کنند . تازه می فهمیم که آن اتاق در واقع اتاق ضبط صداست . به هر حال با یک بهانه ای از آنجا خدا حافظی می کنیم و به سراغ نشانی بعدی مرویم .


نشانی بعدی در حوالی بلوار کشاورز قرار دارد . باز هم یک زیر زمین منتها اینبار در یک آپارتمان نسبتا شیک . انگار زیر زمین بودن وجه مشترک این استودیو هاست و شاید به همین دلیل اسمشان شده استودیو های زیر زمینی و موسیقی های تولیدی شان را هم موسیقی های زیر زمینی می گویند. وارد که می شویم جا به زور برای دو یا سه نفر هست . در حقیقت انباری یکی از واحد ها تبدیل شده به مکانی برای تولید موسیقی! صاحب استودیو سر و وضع مناسبی ندارد و انگار در حال خودش نیست . کمی که اطراف را نگاه می کنم از شیشه های مشروب به راحتی علت این سر و وضع و رفتار را متوجه می شوم . اولین سوالش این است که برای خواندن دختر مراجعه کرده ام یا پسر انگار خوانندگی زنان و دختران کاسبی ثابت این استدیو هاست .وقتی پاسخم را می شنود رقم های عجیب و غریب پیشنهاد می دهد و برای نمونه کار هم نشانی یک پارتی مختلط در لواسان را می دهد که با حضور در آنجا با نمونه کارها آشنا شوم و بعد با صرفه هزینه ای بین یک تا سه میلیون به یک خواننده مشهور تبدیل شوم.

نشانی سوم حوالی ونک قرار دارد . اینجا هم با کلی سوال پیچ وارد می شوم اما در ورود تقریبا خشکم میزند و با صحنه های رقت انگیزی رو برو می شوم که ترجیح می دهم فرار را بر قرار ترجیح بدهم تا لا اقل دینم را حفظ کنم . اما انگار در این مراکز حیا و عفت و . . . هیچ جایگاهی ندارد . به یکی دو تا استدیو زیر زمینی دیگر هم سر میزنم .

وجه مشترک این استودیوهای تولید آهنگ های رپ بر رواج فساد اخلاقی و بی بند و باری هایی که از اساس پایه به وجود آمدن این سبک موسیقی بوده است قرار دارد . در مضامین شعر های این نوع موسیقی به راحتی کانون خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد امن در جامعه مورد هدف قرار می گیرد و رواج بی بند و باری و هرزگی تبلیغ می شود . در بسیاری از این اشعار به تعریف از اندام زنان می پردازند و متاسفانه روابط غیر اخلاقی را امری عادی جلوه می دهند . نکته بسیار مهم این است که این استودیوها و خوانندگان این سبک موسیقی خود در واقع موروج اصلی فساد و بی بند و باری هستند که در همین زمینه دستگیری هر از چندگاهی خوانندگان معروف زیرزمینی موسیقی رپ مانند ساسی مانکن و . . . در پارتی های مختلط و به همراه دختران جوان فریب خورده نمونه بارز این موضوع است . اساس موسیقی رپ نشانه رفتن سواستفاده از زنان در این حوزه است و روانشناسان هشدارهای زیادی در خصوص شنیدن این نوع موسیقی ها داده اند که علاوه بر موضوع ترویج بی عفتی اثرات بدی هم در روان افراد بر جا می گذارد .

حال این سوال مطرح است که مسئولین فرهنگی به عنوان عوامل پیشگیری این موضوع چه کاری برای جلوگیری از ترویج این موسیقی بی هویت انجام داده اند ؟ آیا انفعال مسئولین وزارت ارشاد در برخورد قاطع با موسیقی های بی هویت وارداتی و عدم نظارت آنان نمی تواند سرنوشتی خطرناک برای جوانان علاق مند به حوزه موسیقی را به همراه داشته باشد؟ از طرف دیگر چرا این وزارتخانه نباید نظارت دقیقی روی فعالیت استودیو های موسیقی داشته باشد و چرا باید این استودیو ها به محلی برای روابط نا مشروع و بی بند و باری تبدیل شود . از طرف دیگر مسئولین انتظامی چرا خود را به خوابی خودخواسته زده اند و در مقابل این انحرافات آشکار موضعی اتخاذ نمی کنند و به راحتی به این مراکز اجازه می دهند که به تبلیغ بپردازند و جوانان ساده لوح که شاید شهرت آمال آرزویشان باشد را در منجلاب فساد و تباهی غرق کنند؟چرا نیروی انتظامی همانطور که در بحث شرکت های هرمی قاطعانه عمل می کند در قبال این استودیو های بی مجوز و بی هویت اقدامی محکم انجام نمی دهد؟

به هرحال موضوعی که روشن است این است که متاسفانه حوزه تولید موسیقی رپ در کشور ما روز به روز گسترش می یابد و به شکلی خطرناک در بین جوانان رشد پیدا می کند و در سایه غفلت مسئولان دست های پنهان هم فقط به سبب پول به گسترش این بی اخلاقی دامن می زنند اما خوب است در این زمینه کمی بیشتر تامل شود و از یک انحراف در بین جوانان جلوگیری شود.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: ابتذال در زیر زمین های موسیقی + تصاویر بی بندو باری ,



بازدید : 1477
نویسنده : امير محمدي
 من برای او می‌ترسم، زیرا تاکنون هیچ خبری از او ندارم و نمی دانم که مکان او کجاست و این امکان نیز برای وکیل او وجود ندارد که با او ارتباط برقرار کند و یا تماس بگیرد، اگر من مورد این آزار و شکنجه‌ها قرار گرفتم بی‌شک او بیش از من مورد آزار و شکنجه قرار گرفته، او حدود بیش از یک ماه است که دستگیر شده و نمی‌دانم آنجا چگونه با او برخورد می‌شود من درباره سلامتی او نگرانم و نمی‌دانیم چه نیتی دارند و چه کار می‌خواهند با او بکنند.

دادنا: همسر دکتر علی‌العکری از مبارزان بحرینی در حالی که آثار ضرب و شکنجه در صورت او پدیدار بود، نحوه دستگیری و دوران اسارتش را تشریح کرد.

به گزارش شبکه خبر، این پزشک بحرینی که از زندان‌های رژیم جنایتکار آل خلیفه آزاد شده است، گفت: در حالی که در اتاقم در بیمارستان بودم یک مرد که چهره خود را پوشانده بود از من خواست که از آنجا خارج شوم و تلفنم را روی میز گذاشت و از مریض خواست که از آنجا خارج شود.

وي ادامه داد: سپس مردی دیگر آمد و از من خواست که با او بروم ما به اتاق خود که کامپیوترم در آن بود رفتیم و آن را مورد بازرسی قرار دادند و درباره چیزهایی از من پرسیدند که من هیچ اطلاعی درباره آنها نداشتم.



وی بااشاره به دوران اسارت خود در زندان دولت بحرین ابراز داشت: به ما می‌گفتند؛ شیعه‌های کثیف، شما طرفدار نظام نیستید، شما لیاقت پوشیدن لباس پزشکی و طبابت را ندارید، احمق‌ها! شما کارهای احمقانه‌ی ضد حکومت می‌کنید که اصلا درست نیست.



این زن بحرینی در خصوص ارتباط این امر با ماجرای دستگیری و بازداشت همسرش گفت: قطعاً بی ارتباط نیست و هدف آنها ترساندن من و نیز ترساندن همسرم است، زیرا او یکی از شخصیت‌های مهمی است که آنها در دست دارند.



وی افزود: من برای او می‌ترسم، زیرا تاکنون هیچ خبری از او ندارم و نمی دانم که مکان او کجاست و این امکان نیز برای وکیل او وجود ندارد که با او ارتباط برقرار کند و یا تماس بگیرد، اگر من مورد این آزار و شکنجه‌ها قرار گرفتم بی‌شک او بیش از من مورد آزار و شکنجه قرار گرفته، او حدود بیش از یک ماه است که دستگیر شده و نمی‌دانم آنجا چگونه با او برخورد می‌شود من درباره سلامتی او نگرانم و نمی‌دانیم چه نیتی دارند و چه کار می‌خواهند با او بکنند.



همسر دکتر العکری گفت: او پزشک است و داشت به وظیفه بزشکی‌اش عمل می‌کرد، او شخصیت سیاسی نیست و همه این‌ها بخاطر مداوای بیماران و دادن مراقبت‌های پزشکی به آنان است و این کار را از روی وظیفه انسان انجام می‌داد او در داشتن روح انسانیت و برخورد‌های انسانی معروف بود.



وی یادآور شد: او در سال 2009 به منظور کمک به مردم غزه آنجا بود و همه می‌دانند که مردم غزه سنی هستند و نه شیعه و حال چه فرقی بین آن موقع و الان دارد؛ آن موقع که او به غزه رفت، شخص پادشاه او را ستایش کرد و روزنامه‌ها و همگان این را می‌دانند و از این نظر فرقی بین غزه و بحرین نیست، او فقط به وظیفه خود عمل می‌کرد.



این پزشک بحرینی تصریح کرد: دنیا باید با نگاهی انسان‌دوستانه و نه با نگاهی سیاسی به آنچه که در بحرین رخ می‌دهد بنگرند.



وی ادامه داد: بحرین بدلیل عوامل سیاسی با بقیه جاهای دنیا فرق دارد بحرین کشوری است که برای آمریکا و عربستان بسیار حائز اهمیت است.



این زن آزاد شده از زندان بحرین ابراز داشت: آنان باید حداقل حقوق اساسی یک شهروند و پزشک زندانی را در حق آنها رعایت کنند، حق آنهاست که از یک دادگاه عادلانه و دیدار با وکیل خود و نیز نمایندگان حقوق بشر برخوردار باشند، این‌ها باید در یک دادگاه باشد و اگر این شرطهای اساسی در یک دادگاه باشد آنگاه ما می‌توانیم احساس کنیم که آنها در امنیت بسر می‌برند وگرنه عادلانه نیست که دهان‌ها را ببندند.



وی در پایان گفت: هنگامی که در بازداشت بودیم ما را تهدید می‌کردند و به طور وحشیانه کتک می زدند، اکنون نیز متاسفانه جامعه بین الملل با مردم بحرین همراهی نمی‌کند، ولی خدا با ماس


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: زن شكنجه ديده بحرینی: ما را وادار به رقصيدن مي كردند+عکس ,



عکس منتشر نشده از محمدرضا گلزار در لباس روحانیت
نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390
بازدید : 1685
نویسنده : امير محمدي

آخرین نیوز: پس از فیلم سینمایی توفیق اجبازی که محمدرضا گلزار با گریم روحانیت در یک سکانس کوتاه ظاهر شد,چند کارگردان تصمیم گرفتند تا از گلزار در یک فیلم با چنین گریمی استفاده کنند.

به گزارش فارس سینما، تنها یکبار گلزار چنین پیشنهادی را دریافت کرد و آن هم توفیق اجباری بود!!!؟؟؟
 
بله محمد رضا گلزار بعد از آن فیلم دیگر برای بازی در نقش یک روحانی پیشنهادی دریافت نکرد و فقط سه کارگردان تصمیم داشتند از گلزار در چنین نقشی استفاده کنند.

البته محمدرضا گلزار در مصاحبه های خود به این موضوعات اشاره ای نداشته,البته محمدرضا گلزار پس از بازی کوتاهش در چنین نقشی در توفیق اجباری اظهار داشت که توانایی بازی در یک نقش روحانی به طور کامل در یک فیلم را ندارد.
 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکس منتشر نشده از محمدرضا گلزار در لباس روحانیت ,



جسد رهبر القاعده در دهان کوسه + عکس
نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390
بازدید : 1372
نویسنده : امير محمدي

وقتی دستگاه تبلیغاتی غرب مردم را احمق فرض می کند
آخرین نیوز: گفته می شود در عملیات نیروهای آمریکایی که در نیمه شب دوشنبه انجام شد و ۳۸ دقیقه به طول انجامید یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا موسوم به Navy Seals متشکل از ۶ تفنگدار به خانه بن لادن در ابت آباد یورش بردند و او را کشتند.
مهر نوشت : پس از انتشار خبر پرتاب جسد رهبر القاعده به دریا، یک رسانه غربی در ادامه بهره برداری تبلیغی با پخش یک فیلم ویدئویی مدعی شد جسد بن لادن در دهان یک کوسه است.

پس از آنکه “باراک اوباما” رئیس جمهوری آمریکا از کشته شدن رهبر القاعده در عملیات نیروهای آمریکایی در پاکستان خبر داد، هر روز گزارشهای ضد و نقیضی درباره مرگ اسامه بن لادن منتشر می شود.

گفته می شود در عملیات نیروهای آمریکایی که در نیمه شب دوشنبه انجام شد و ۳۸ دقیقه به طول انجامید یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا موسوم به Navy Seals متشکل از ۶ تفنگدار به خانه بن لادن در ابت آباد یورش بردند و او را کشتند.

بر این اساس زمانی که نیروهای آمریکایی در حال ترک خانه مذکور بوده اند، بن لادن در اثر برخورد گلوله به سر و سینه اش کشته شده است و نظامیان آمریکایی پس از کشتن بن لادن، جسد وی را با بالگرد از این مکان خارج کردند.

اما در این بین خبری که دوشنبه گذشته منتشر شد و شگفتی همگان را به دنبال داشت، پرتاب جسد رهبر القاعده در دریا بود و گویا سرنشینان بالگرد پیش از رسیدن به ناوآمریکایی اقدام به پرتاب جسد بن لادن به درون دریا کرده اند، این در حالی است که دلایل ارائه شده از سوی آمریکائی ها برای انجام این عمل عجیب، به هیچ وجه قانع کننده نیست.

پس از آنکه یک مقام آمریکایی از انداختن جسد اسامه بن لادن به دریا خبر داد، سوالات بسیاری درباره صحت خبر مرگ رهبر القاعده مطرح شد و هم اکنون شبکه خبری سی ان ان در ادامه خبرسازی خود یک فیلم ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد یک کوسه جسد بن لادن را می خورد.

این فیلم ویدئویی همچنین کشتی های آمریکایی را در هنگام انداختن جسد بن لادن به دریا نشان می دهد.

سی ان ان همچنین تصاویری را منتشر کرد که نیروهای آمریکایی را درحال تماشای این ویدئو نشان می دهد.

سی ان ان همچنین خبر داده که اثر سوختگی و کبودی روی جسد بن لادن دیده می شود و چشم چپ رهبر القاعده سیاه است، این درحالیست که این تصویر شفاف نبوده و مشخص نیست که آیا جسد فردی که در کام کوسه است جسد بن لادن می باشد یا نه؟


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: جسد رهبر القاعده در دهان کوسه + عکس ,